Halloquote:
Thnxquote:
Ja, hoi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
En dan mij de schuld gevenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb mijn post alleen aangepast, dacht dat je het daar over had
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar he
[..]
Maar het komt goed, ToT! Alles 1 voor 1 aanpakken, geen haast
De één wat vaker dan de anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van
Is wel heel snel gebeurd dan want kan niet eens een aangepaste post vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij werd in die post aangehaald en meteen was-ie weg!
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.
Monster?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?
Theequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?
Een probleem tegelijk aanpakken, ToT, en rustig blijven ademhalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....
Aanpakken die gasten!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de trein
#MeTooquote:
klinkt best goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.
* ieniminimuis schenkt glaasje wijnquote:
Sorry sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de trein
De conductrice was echt boosquote:
tijd ver vooruit, want ok nu is dat wel hetzelfde alleen op afroep wanneer je wil met Flinkquote:
Mss moet ze een chill pill nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De conductrice was echt boos
Ja ik heb wel schimmelkiller hier, maar de spouw zit er mokervol mee door de lekkende muren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een probleem tegelijk aanpakken, ToT, en rustig blijven ademhalen.
HG schimmelspul werkte als een trein bij mij, dat schuimspul
Jehova's?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
Is ook echt irritant, dat gekloot in de treinquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De conductrice was echt boos
Nee weer thuis van eten met oudersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook echt irritant, dat gekloot in de trein![]()
Ben je op weg naar een verjaardagsrave?
Ik trek er nog eentje open op uw gezondheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee weer thuis van eten met ouders
Proost!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek er nog eentje open op uw gezondheid
MOOOOTHERFUUUUUUUUUUUCKERRRR!!!!!!!!!quote:
vast niet altijd, maarja je hebt van die momenten soms denk ik en ik ookquote:
Lekker aan het headbangen?quote:
Er kan morgen weer geklust worden denk ikquote:
Fuck you I won't do what you tell mequote:
Dan is alles stuk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kan morgen weer geklust worden denk ik
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL MEquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fuck you I won't do what you tell me
UAH!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME
ik kon dit ook nog wel; waarderen trouwens.quote:
Nu al denk ikquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik kon dit ook nog wel; waarderen trouwens.
voor een oordeel, luister eens wat ze zeggen, tis American history x story
ben wel beetje waar van zeggen waar het op staat en dat is die artiest zijn idee erover. maargoed ontslagen hierdoor enzo eigenlijk keer.
Bruine?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Sugar zal wel weer een fout eufemisme zijn
Er bestaan geen foute platen als je ze leuk vindquote:
jah nou precies, ik hecht er totaal geen waarde in om hoe of wat het nu uitgedrukt wordt meningen?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef maily het volgende:
@:KissingBird
Dat hoor ik dan weer net TOEVALLIG ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ruim geen enkele sok meer op die ik vind sinds we het er hier over hebben gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje en denk heeeeeeeeeeeeeeeeeej .....![]()
![]()
Volgend jaar waarschijnlijk weer een keer naar Maiden.quote:
Ninja edit maar jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje en denk heeeeeeeeeeeeeeeeeej .....![]()
![]()
PS de airco is er![]()
Dat zijn al minstens 7 paar (we begonnen vorige week zaterdag volgens mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ruim geen enkele sok meer op die ik vind sinds we het er hier over hebben gehad
quote:
Uhm ja zou kunnen liggen er veel op zijn kamerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn al minstens 7 paar (we begonnen vorige week zaterdag volgens mij![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |