SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB
Do what you love, love what you do!![]()
Goede tipquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Met honing op een toostje
![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Zou dit ook wel lusten
https://tostibanaan.nl/re(...)e-walnoot-en-honing/
Keuzes keuzes keuzes![]()
bleeeegh mss is het heel lekker, maar nee hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Zou dit ook wel lusten
Zonde van de brie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Zou dit ook wel lusten
Doe mij maar met geitenkaas![]()
![]()
Ben je lekker met je staafsatisfyer in de weer geweest?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 19:42:43 ]![]()
Staafsifyer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je lekker met je staafsatisfyer in de weer geweest?![]()
![]()
Ja kun je net een soeppie van koken idd. Niet echt veel om aan te kluiven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
beetje aan de net wat magere kant. wel leuk koppie![]()
Ik heb liever niet de staafmixer in de buurt waar mijn satisfyer komtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lust je gewn brie of komkommer of walnoot?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
bleeeegh mss is het heel lekker, maar nee hahahaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb in de aanbieding als snacks: chips black truffle sea salt, popcorn zoetzout, witte toffifees, zure ouwels, ananas en mango.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ja precies oudste jij snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kun je net een soeppie van koken idd. Niet echt veel om aan te kluiven.
Een beetje risico in het leven moet je durven nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever niet de staafmixer in de buurt waar mijn satisfyer komt![]()
Oudste?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies oudste jij snapt wat ik bedoelWTF gast?
![]()
![]()
Zekers, maar nog wel wat klontjes erin laten zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je lekker met je staafsatisfyer in de weer geweest?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bahquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van de brie.
Doe mij maar met geitenkaas
jawel los staand ervan. Maar die combinatie met zoet en iets onwijs anders vind ik meestal niet zo lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lust je gewn brie of komkommer of walnoot?
Maar nooit geprobeerd he, dus wie weet
Ik heb ineens geen trek meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers, maar nog wel wat klontjes erin laten zitten![]()
Ehhh......quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers, maar nog wel wat klontjes erin laten zitten![]()
![]()
zoute dingen ben ik fan van altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb in de aanbieding als snacks: chips black truffle sea salt, popcorn zoetzout, witte toffifees, zure ouwels, ananas en mango.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever niet de staafmixer in de buurt waar mijn satisfyer komtik ook niet! En liever ook niet de satisfyer in de soep
Die vind ik een beetje te voor een snackquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind zelf camembert veel smaakvoller.![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ook niet! En liever ook niet de satisfyer in de soep
Trotste mama van Ambar
Tenzij je vissoep hebt, dan geeft het ff nèt even dat extra beetje smaak!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ook niet! En liever ook niet de satisfyer in de soep
![]()
![]()
is Katwijks joh,, vertaal het maar als "een goeie gast die je snapt" min of meer vrije vertaling.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
is Katwijks joh,, vertaal het maar als "een goeie gast die je snapt" min of meer vrije vertaling.Die Katwijkinezen toch he!
![]()
![]()
Ja, ik had het natuurlijk over klontjes in de soepquote:
Owwwwwww!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had het natuurlijk over klontjes in de soep![]()
![]()
Oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oeh, fuet-worsten in mijn bonusboxTrotste mama van Ambar
Of op een WARM broodjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Doe je dat op toast?![]()
![]()
Helemaal die van varkens gevoed met eikelsTrotste mama van Ambar
tis positieve uitspraak hequote:
Lol dit hoor je toch nog wel eens hier her en der, tis mss wel typisch Katwijks.
beetje iets als van tegen iemand zeggen ik mag je en je zit beetje op gelijke lijn met me, zo moet je dat woord oudste vertalen denk ik in ABN
Jaah, dat deed ik ook wel, als ik geen cranberryjam hadquote:
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal die van varkens gevoed met eikels![]()
![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...Trotste mama van Ambar
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te verquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je vissoep hebt, dan geeft het ff nèt even dat extra beetje smaak!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te ver!
![]()
Wrom win win toch? Vreten afval netjes opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...![]()
Smile, it's free therapy.![]()
En ik zit net een review van Beetlejuice 2 te kijken waarin Danny DeVito leeggezogen wordt.quote:
Nee, niet op DIE manier!Door een succubus!
![]()
Dat had je niet aan @Pinnenmutske gerichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
Ik neem dat advies van die Jack3D pre-workout ff terug als je emotioneel een beetje blergh bent....![]()
![]()
Ow!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat had je niet aan @:Pinnenmutske gericht
Ja dat was onze UI, geloof ik?![]()
![]()
Ik put it in my zakje daar!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappen![]()
![]()
Niet de winkelwagentjes van vrouwen scannen op eenpersoonsmaaltijden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit huis heeft meer ruimte voor dansjesjuichen dansen!
Dit huis heeft meer ruimte voor dansjes![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet de winkelwagentjes van vrouwen scannen op eenpersoonsmaaltijden?![]()
"Heeeeee, ik zie dat jij single bent! Ik toevallig ook! Zullen we lichaamssappen uitwisselen?"![]()
Dit huis heeft meer ruimte voor dansjes![]()
![]()
Was aan mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
Ik neem dat advies van die Jack3D pre-workout ff terug als je emotioneel een beetje blergh bent....♡♡♡♡![]()
Sow, een neef van me had een relatie met een vrouw met die naam.....quote:
Ik zal maar niet omschrijven hoe ze er uit zagen en wat ze allemaal deden!![]()
![]()
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
"Heeeeee, ik zie dat jij single bent! Ik toevallig ook! Zullen we lichaamssappen uitwisselen?"
Bespaart tijd, en dat is nou precies de bedoeling van magnetronmaaltijden!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënter![]()
![]()
Jij de prik en ik de pingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënter![]()
![]()
![]()
Gewoon ff een hoop lucht in spuiten om kosten te besparen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT: Pinnenmutske in F&F / In Memoriam #10Owwww......
Gisteren had je het er nog over dat-ie 14 jaar was, toch?![]()
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden
Als DAT geen....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww......
Gisteren had je het er nog over dat-ie 14 jaar was, toch?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Soquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
Met z'n allen
H O T T O G O
snap
clap
touch you to toes
raise your handsTrotste mama van Ambar
Kat van m'n beste kameraad vroeger was ook ongeveer zo oud toen de op het einde liep.quote:
Ik was Reiki master en het beest kroop echt in m'n handen en beet als ik mijn handen weg trok en lag te spinnen.
Die kameraad was stomverbaasd; hij had zijn kat nog nooit eerder horen spinnen....![]()
Draai een keer in het rondquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Met z'n allen
H O T T O G O
snap
clap
touch you to toes
raise your hands
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jullie zijn beiden niet echt helemaal Happy he?♡♡♡♡![]()
Een aangeschoten muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok, ik heb brie, jam, walnoten, toast, fuet, natural chips om te dippen
Wat nog meer?
Trotste mama van Ambar
Een ontiegelijk lekker wijf om genadeloos hard aan stukken te scheuren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?![]()
Dipsaus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?![]()
Nahquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Had je al iets energierijks gevonden?♡♡♡♡![]()
Komkommer, salade?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Leuk vooruitzicht!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen. Morgen om 9u01 de trein naar GameForce.
![]()
![]()
Trusten Saar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
Ik had biltong maar weggegooid omdat die slecht was gewordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier Oekraïense worsten en beef jerky's enzo.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Welterusten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik had biltong maar weggegooid omdat die slecht was gewordenSund!
![]()
Heb je ook iets zoets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik in de koelkast. Salade danCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Haha...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in de verleden tijd: kwamkwammersloeg?
Ik lees hier gewoon bijna overheenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 20:14:57 ]![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
♡♡♡♡![]()
En als de dames dat willen proeven.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Honing heb ik ook in mn zakje!![]()
Soms heb je dat als je mobiel zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lees hier gewoon bijna overheen![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodjes om met @:Lovely te beleggen!![]()
![]()
Ja wat niet. Is niet meer leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?
[ afbeelding ]
Vlees en dergelijken; dat slaat serieus echt nergens meer op! In zeer korte tijd allemaal echt verdubbeld in prijs!quote:![]()
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik herken dit soort van, heb ik ook wel eens ja![]()
Bij sommige producten is er idd wel een paar keer 20 tot 40 bij opgekomen
haha denk je? hmmmm mss is dat het danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...
Lief. Dank jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey hello beautiful
today is gonna be your dayTrotste mama van Ambar
dit klinkt als een aflevering van black mirror enzo. hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey hello beautiful
today is gonna be your dayDo what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hema Belgie is duurder dan NL.
Oh ja ik ging![]()
Goeie vriendin van me is naar zo'n elitair groepje geweest die een wijnproeverij hield.quote:
Iedereen had de duurste wijntjes meegenomen die blind geproefd moesten worden, en toen werd haar wijntje geprobeerd.
"De souplesse! Een zeer subtiele en delicate bouquet! Een uitermate ronde afdronk!"
Zij: "Nou, ik vind het anders een aardig vierkante afdronk hebben!"
Die elitaire ballen: "Een vierkante afdronk?"
En toen kwam zij met die jerrycan-in-doos van de Aldi aangezet om te laten zien wat ze gedronken hadden!Bijna net als die scene in Zeg 'ns Aaa!
![]()
![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vriendin van me is naar zo'n elitair groepje geweest die een wijnproeverij hield.
Iedereen had de duurste wijntjes meegenomen die blind geproefd moesten worden, en toen werd haar wijntje geprobeerd.
"De souplesse! Een zeer subtiele en delicate bouquet! Een uitermate ronde afdronk!"
Zij: "Nou, ik vind het anders een aardig vierkante afdronk hebben!"
Die elitaire ballen: "Een vierkante afdronk?"
En toen kwam zij met die jerrycan-in-doos van de Aldi aangezet om te laten zien wat ze gedronken hadden!Bijna net als die scene in Zeg 'ns Aaa!
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey hello beautiful
today is gonna be your day![]()
Wil je me helpen met sparen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je je linkje nog een keer voor me?
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796bWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KWOOTVERKLOOTquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
[..]
Ja voor het servies![]()
Trotste mama van Ambar
Ik stuur je even een DM met de link..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
[..]
Ja voor het serviesMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja voor het serviesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnxquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik stuur je even een DM met de link..
Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is tegenwoordig meer digitaal punten scorenTrotste mama van Ambar
aha ok die is bij mij in de buurt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappen
Maar had dit allemaal niet gevolgd, dus ok zegels nodig dan?
geen idee he hoe dat werkt ofzo?
gaat op pas of kun je weg geven ofzo?
doe ik graag he dus als ik ze over hebt krijg je ze.
@ieniminimuis ik heb trouwens van die smart leds gekocht en in een paar lampen gedaan, waarmee je de sfeer kan bepalen. Mijn huis voelt nu een stuk meer als thuis![]()
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
Trotste mama van Ambar
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok die is bij mij in de buurt?
Maar had dit allemaal niet gevolgd, dus ok zegels nodig dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, was ik zelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
![]()
![]()
Die habe ich al. Dank voor de tipquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis ik heb trouwens van die smart leds gekocht en in een paar lampen gedaan, waarmee je de sfeer kan bepalen. Mijn huis voelt nu een stuk meer als thuis
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.Trotste mama van Ambar
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegelsDo what you love, love what you do!![]()
Ja die kun je per app gewoon uitwisselenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?Trotste mama van Ambar
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.Heeft tijd nodigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.![]()
![]()
Ik dacht dat ik de enige was die 's avonds in bed lag te huilen omdat het huis niet als thuis voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.Trotste mama van Ambar
Waar dan? Zover ik weer delete ik niets? Alleen net in mijn eigen kwoot verklootquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
Dot, zit jij buiten je eigen regionen te deleten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok snap hem, heb tijdje die AH bonus kaart gebruikt, geen idee wat erop staat. wss niet al teveel. maar als iemand er wat aan heeft, prima hoor ik doe er toch niks mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die kun je per app gewoon uitwisselen
Zal eens kijken of ik een inlog nog heb ervan
Thnxquote:
Ja, hoi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.![]()
![]()
En dan mij de schuld gevenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
Daar heeft iedereen wel eens last van
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb mijn post alleen aangepast, dacht dat je het daar over had![]()
![]()
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar he
[..]
Maar het komt goed, ToT! Alles 1 voor 1 aanpakken, geen haast![]()
![]()
De één wat vaker dan de anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van![]()
![]()
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.Trotste mama van Ambar
Is wel heel snel gebeurd dan want kan niet eens een aangepaste post vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij werd in die post aangehaald en meteen was-ie weg!
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.![]()
![]()
Monster?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?![]()
Theequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?![]()
![]()
Een probleem tegelijk aanpakken, ToT, en rustig blijven ademhalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....
HG schimmelspul werkte als een trein bij mij, dat schuimspul![]()
De SRV![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de treinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aanpakken die gasten!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de trein![]()
#MeTooquote:![]()
![]()
Mijn toetsenbord wil er nog wel eens mee ophouden. Tijd voor een nieuwe batterij denk ikTrotste mama van Ambar
klinkt best goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.
* ieniminimuis schenkt glaasje wijnquote:Trotste mama van Ambar
Sorry sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de trein
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
tijd ver vooruit, want ok nu is dat wel hetzelfde alleen op afroep wanneer je wil met Flinkquote:
Mss moet ze een chill pill nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De conductrice was echt boosTrotste mama van Ambar
Ja ik heb wel schimmelkiller hier, maar de spouw zit er mokervol mee door de lekkende muren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een probleem tegelijk aanpakken, ToT, en rustig blijven ademhalen.
HG schimmelspul werkte als een trein bij mij, dat schuimspul
De keukenkastjes stinken achterlijk hard als ze 1 nachtje dicht hebben gezeten en de hygrometers schreeuwen dan ook moord en brand tot ik hen uit hun lijden verlos als ik de deurtjes weer open doe.![]()
Jehova's?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
De twee mafkezen die de deur openhouden riskeren een boete van 500 per persoon, werd er omgeroepen in de trein![]()
Is ook echt irritant, dat gekloot in de treinquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De conductrice was echt boos![]()
Ben je op weg naar een verjaardagsrave?
Won't you come see about me?
I'll be alone, dancing, you know it, babyTrotste mama van Ambar
Nee weer thuis van eten met oudersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook echt irritant, dat gekloot in de trein![]()
Ben je op weg naar een verjaardagsrave?Uw ADH vitamine Worst
Ik trek er nog eentje open op uw gezondheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee weer thuis van eten met ouders
Proost!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek er nog eentje open op uw gezondheid![]()
MOOOOTHERFUUUUUUUUUUUCKERRRR!!!!!!!!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
vast niet altijd, maarja je hebt van die momenten soms denk ik en ik ookquote:
Lekker aan het headbangen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Er kan morgen weer geklust worden denk ikquote:
Trotste mama van Ambar
Lekker de pit in bij Rage Against.![]()
Fuck you I won't do what you tell mequote:Trotste mama van Ambar
Dan is alles stuk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kan morgen weer geklust worden denk ik![]()
![]()
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL MEquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fuck you I won't do what you tell me![]()
UAH!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME
MOTHERFUCKER!!!!!!!!![]()
ik kon dit ook nog wel; waarderen trouwens.quote:
voor een oordeel, luister eens wat ze zeggen, tis American history x story
ben wel beetje waar van zeggen waar het op staat en dat is die artiest zijn idee erover. maargoed ontslagen hierdoor enzo eigenlijk keer.Do what you love, love what you do!![]()
Nu al denk ikquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik kon dit ook nog wel; waarderen trouwens.
voor een oordeel, luister eens wat ze zeggen, tis American history x story
ben wel beetje waar van zeggen waar het op staat en dat is die artiest zijn idee erover. maargoed ontslagen hierdoor enzo eigenlijk keer.![]()
Sugar zal wel weer een fout eufemisme zijnTrotste mama van Ambar
Bruine?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Sugar zal wel weer een fout eufemisme zijn![]()
Er bestaan geen foute platen als je ze leuk vindquote:Trotste mama van Ambar
De vieze plaatjes komen straks ook nog wel voorbijTrotste mama van Ambar
jah nou precies, ik hecht er totaal geen waarde in om hoe of wat het nu uitgedrukt wordt meningen?quote:
Tis maar muziek kan er beetje bij helpen en soms is dat extreem voor sommigen.
Ik luister min of meer naar alles en kijk ik het beetje nog door muzikale bril wel, maar het maakt mij niet uit op wat voor stijl het gebracht wordt, als het maar gebracht word?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef maily het volgende:
@:KissingBird
Dat hoor ik dan weer net TOEVALLIG ....![]()
![]()
[ afbeelding ]wtf
Ik ruim geen enkele sok meer op die ik vind sinds we het er hier over hebben gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje en denk heeeeeeeeeeeeeeeeeej .....![]()
Volgend jaar waarschijnlijk weer een keer naar Maiden.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ninja edit maar jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje en denk heeeeeeeeeeeeeeeeeej .....![]()
![]()
PS de airco is er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn al minstens 7 paar (we begonnen vorige week zaterdag volgens mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ruim geen enkele sok meer op die ik vind sinds we het er hier over hebben gehad![]()
![]()
)
![]()
quote:
levens liedjes (zeker zelf gemaakte) fan van
Uhm ja zou kunnen liggen er veel op zijn kamerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn al minstens 7 paar (we begonnen vorige week zaterdag volgens mij![]()
![]()
)
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgend jaar waarschijnlijk weer een keer naar Maiden.waar?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: