Vind ik van welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah is dat lekkerder dan koude plakjes wat in bakjes zit?
Heb ik al opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Bami met satésaus.
Wijntje erbij afbeelding
Ik hoorde er laatst hier nog eentje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
die is hier echt al jaren en jaren weg. bij jou nog wel?
hahaha hij kwam hier door de straten vroeger, met zijn centenbakje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde er laatst hier nog eentje.
Doet me denken aan m'n eerste baantje, in de binnenstad waar ik toen werkte.
Draaiorgel bleef daar maar staan draaien.
De bedrijfsleider van de Bakker Bart daar kwam met een gevulde koek aangezet: "Hier, en nu opflikkeren want je jaagt al m'n klanten weg!"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef kree het volgende:
Eigenlijk zou de NCRV wagen terug moeten?
Of heette dat ding zo? Kan het me vaagjes herinneren.
Beetje alla in flodder stijl series. zou dat nog best handig vinden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/t(...)-9-jarigen~a1bd7e3f/
Ga je mee naar Frankrijk om alle schimmelkazen te eten?quote:
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?quote:
Leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoezee!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?
SRV man was hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?
juist die ja, LOL moest ff zoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoezee!
ALLE schimmelkazen zeg je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mee naar Frankrijk om alle schimmelkazen te eten?
Alles minstens 1x geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ALLE schimmelkazen zeg je?
En walnoot!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met honing op een toostje
Haha ik weet precies waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ook zo ja. enne ben altijd vriendelijk hoor en wil nog wel eens praatje aangaan dan ook.
Maar er zitten ook wel vaak bejaarde chagrijnen bij die vinden dat het complete looppad waar ik door moet met mijn karretje van hun en hun bejaarde buurvrouw is.....
en krijg je al een kwaaie blik als ik zeg mag ik er ff door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |