SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB![]()
![]()
hey, dacht kom weer eens ff langs. Het was alweer een tijd terug.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Domste scene uit heel die film trouwens.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
hey, dacht kom weer eens ff langs. Het was alweer een tijd terug.
Nog nieuws?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ow de rest was echt minder dom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Domste scene uit heel die film trouwens.![]()
![]()
Ik merk ook nooit zoveel effect van energiedrankjes
Maar vind ze wel lekker
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik neem dan wel die van de AH, blijf tenslotte wel gewoon een Nederlanderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar vind ze wel lekker![]()
Mij veel te zoetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar vind ze wel lekker
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Same, maar ik heb een pre-workout.....die hakt er in!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar vind ze wel lekker![]()
![]()
Ach dat mega geklaag van iedereen vond ik ook wel weer meevallen. Zeker geen hoogstaand iets maar simpel hersenloos vermaak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
niet echt van mijn kant, beetje zijn gangetje op werk, storingsdienst weekje gehad zonder al te veel bijzonderheden.quote:
Zondag nog optreden met bandje enzo.
Niet echt veel bijzonders dus. Maar wel prima ook.
En jij/hier? heb niks gelezen verder.
Dan beter van de Aldiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik neem dan wel die van de AH, blijf tenslotte wel gewoon een Nederlander
Lekker zoet!quote:
Daar kom ik niet zo vaak, ik vind dat echt een kutwinkel om boodschappen te doen.quote:
En ze hebben hier in de lokale Aldi geen zelfscan, en dus moet ik met mensen interacteren
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 18:17:23 ]![]()
Nee hier ook weinig nieuws, beetje zn gangetje op werk, volgende week zondag optreden met koor enzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt van mijn kant, beetje zijn gangetje op werk, storingsdienst weekje gehad zonder al te veel bijzonderheden.
Zondag nog optreden met bandje enzo.
Niet echt veel bijzonders dus. Maar wel prima ook.
En jij/hier? heb niks gelezen verder.
Niet veel bijzonders dus, maar wel prima ook, want ook geen slechte dingen
haha ja zoiets had ik dus ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hier ook weinig nieuws, beetje zn gangetje op werk, volgende week zondag optreden met koor enzo.
Niet veel bijzonders dus, maar wel prima ook, want ook geen slechte dingen
is toch lekker gewoon een weekje zonder al te veel drama of lastige dingen. vind het wel helemaal prima
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer op welke site die smiley staat....rozevla of zo?![]()
Hmm ja mijn aldi is wel ruim en vaak niet zo druk. Ik vind de nonfood vaak wel leuk, en de plantjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo vaak, ik vind dat echt een kutwinkel om boodschappen te doen.
En ze hebben hier in de lokale Aldi geen zelfscan, en dus moet ik met mensen interacterenoh en natuurlijk het eten, maar dat spreekt voor zich #viesdik
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer op welke site die smiley staat....rozevla of zo?
Waar gaan we heen, waar gaan we heen, waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aardappel in!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar gaan we heen, waar gaan we heen, waar gaan we heen?![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gitaar speelde![]()
![]()
Had je een natte droom?quote:
Dat komt daarna inderdaad.quote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart, niet gespikkeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart, niet gespikkeldDiScRiMiNaSiE !!11!!!1!111!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
No Guts No GlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi doel![]()
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
No Guts No Glory![]()
Mooi doel![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.![]()
![]()
Krijg je wel een mooi hip zakje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!quote:![]()
![]()
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1Sow dan!
![]()
![]()
Die lijkt sprekend op een ex van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo staan er nog wel meer.quote:
Dat is geen heuptasjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wait whut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
In miniatuur lijkt het alsof ze naakt is en dikke hangtieten heeft!
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!
Waarom kan je het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Zou willen dat ik energiedrankjes kon drinken![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.Ja misschien omdat ik het vanuit m'n ooghoek zag omdat ik op het andere scherm Youtube op heb staan. (China Fact Chasers.)
![]()
@ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!![]()
![]()
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja misschien omdat ik het vanuit m'n ooghoek zag omdat ik op het andere scherm Youtube op heb staan. (China Fact Chasers.)
3x per dag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze het blikje niet open?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.![]()
Deze uitzending gaat weer eens over tofu dreg.![]()
Heel goed dat je dat weet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)
Het geeft nl een korte sugarrush.
Rotzooi is het.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasaus![]()
![]()
![]()
Lekker smikkelen en smullenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasausMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef maily het volgende:
[..]
Heel goed dat je dat weet.
Het geeft nl een korte sugarrush.
Rotzooi is het.♡♡♡♡![]()
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasaus♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..
Als je HIER niet van gaat stuiteren, weet ik het ook niet meer!![]()
![]()
Waarom handig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..![]()
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Heuptasjes dragen ze tegenwoordig zo als op de foto. )
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Zal kijken of ik t online kan bestellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je HIER niet van gaat stuiteren, weet ik het ook niet meer!♡♡♡♡![]()
En Cheese from the Bacon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegeman. )
LOL![]()
![]()
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal kijken of ik t online kan bestellen![]()
![]()
Gewoon snuiven die shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!![]()
![]()
Noodoplossing johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal kijken of ik t online kan bestellen
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Dubbel gelegen niet echt.
Maar het was een ok wegkijkertje wel.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanZo kennen we Kree weer
![]()
![]()
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal kijken of ik t online kan bestellen![]()
Beter hier kijken: https://nursestation.nl/blogs/8x-eten-waar-je-energie-van-krijgt/![]()
Dus daar gaat het vaker over?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deze uitzending gaat weer eens over tofu dreg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanJaaaa MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook nietquote:
Dan vond ik good boys beter eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!quote:
Blijft wel vermakelijk, buiten dat ze sommige beelden blijven herhalen.
Maar ze hebben ook genoeg andere leuke filmpjes.![]()
![]()
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was![]()
![]()
Ow die film van Geert Wilders?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was![]()
![]()
"China fact #1 we will soon rule the world"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!
Blijft wel vermakelijk, buiten dat ze sommige beelden blijven herhalen.
Maar ze hebben ook genoeg andere leuke filmpjes.
nou ik vond die films. van all-stars nog wel grappig, weet niet begon als serie denk, maar keek die film van dat ze naar Frankrijk gingen enzo. Daar zaten best grappige momenten in. Moest hard lachenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was
Ik ben pompoensoep aan het maken.
Het recept zegt dat ik de staafmixer moet gebruiken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
"China fact #1 we will soon rule the world"
![]()
Ik vond 'm leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook niet
Dan vond ik good boys beter eigenlijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Het recept zegt dat ik de staafmixer moet gebruiken![]()
![]()
ik ook hij was ok, helemaal dubbel gelegen niet echt, maar ok verhaal ook wel eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb twee zakken Unox soep gehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Het recept zegt dat ik de staafmixer moet gebruiken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zoIk heb vanmiddag nog soep gegeten....
![]()
Amie heeft ons in haar greepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
![]()
via flink voor mijn deur neer laten zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Appie? Daar was het in de aanbieding!
LOL de luiheid.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zoga je dan wel de staafmixer gebruiken?
Welke smaken?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Komt door de volle maanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie heeft ons in haar greep
Ow die zou ik niet snel kiezen.quote:
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.
Mijn eigen staafmixerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ga je dan wel de staafmixer gebruiken?
![]()
![]()
[..]
Noodoplossing joh
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ik heb nog nooit mosterdsoep opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow die zou ik niet snel kiezen.
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.![]()
![]()
Niet te verwarren met je trilstokquote:
Ik ook, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.
Door de weeks eet ik het nooit trouwens hoor, maar in het weekend enzo als ik vrij ben zo ff tussen de middag met een broodje is het nog wel lekker.
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mosterdsoep op
Als je niet van mosterd houdt, zou ik het niet aanraden, anders wel![]()
Thom ka kai soep vind ik ook wel heel lekker trouwens, maar die heeft de unox niet geloof ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Maar bij jou aan de deur zijn ze dus Flink bezorgd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.
Door de weeks eet ik het nooit trouwens hoor, maar in het weekend enzo als ik vrij ben zo ff tussen de middag met een broodje is het nog wel lekker.![]()
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.
Waar staa die fabriek van Unox? ff kijken of ik daar foto's kan maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebt![]()
Ik heb gisteren pompoensoep gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Met een staafmixer![]()
![]()
Dit is een beetje engquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebt
Hij is weer aan het Kreeën!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaald![]()
![]()
ja kan zo bestellen en duurt t 15-30 min en staan ze voor de deur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar bij jou aan de deur zijn ze dus Flink bezorgd?
Tis hoe erg t ook is, sneller alsdan ik loop naar de AH die echt 5 min lopen is. en door de winkel ga en wacht daar bij de zelfscan of kassa. Hun zijn eerder en qua bedrag scheelt het niet eens veel (denk)Do what you love, love what you do!![]()
Haha dat is wel erg lui!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan zo bestellen en duurt t 15-30 min en staan ze voor de deur.
Tis hoe erg t ook is, sneller alsdan ik loop naar de AH die echt 5 min lopen is. en door de winkel ga en wacht daar bij de zelfscan of kassa. Hun zijn eerder en qua bedrag scheelt het niet eens veel (denk)Cause there is always a wrong to your right 🎶
beetje van Unox en beetje van jezelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaald
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pompoensoep gemaakt![]()
Met een staafmixer
Zoveel mensen!
En ik dacht dat iedereen hier pompoensoep vies vindt
ja best wel jah. hahahahaquote:
nu heb ik een hekel aan supermarkten he.... want staat er weer een bejaarde voor je de weg te blokkeren enzo en kan alles niet vinden.
Naja heb er die paar euro extra voor over gewoon
Nee! Ik vind dat lekker. Ik rooster het eerst een ruim uur in de oven en dan in de pan met dingen als gember en (geroosterde) knoflook en soms ui. Duurt wat langer dan bestellen, maar is zoveel lekkerder. En geeft zo'n fijn herfst gevoelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen!
En ik dacht dat iedereen hier pompoensoep vies vindt![]()
![]()
Die gebruik ik overal voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met je trilstok![]()
Moet je er zo lang over doen ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Appie is bij mij op ongeveer 2 minuten lopen afstand.
Bij mij gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Appie is bij mij op ongeveer 2 minuten lopen afstand.![]()
![]()
Thom ka kai-soepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je niet van mosterd houdt, zou ik het niet aanraden, anders wel![]()
Thom ka kai soep vind ik ook wel heel lekker trouwens, maar die heeft de unox niet geloof ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 19:07:25 ]![]()
Ik heb wijn. Dus jullie weten hoe laat het isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Alleen in oktoberquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
Pompoensoep vind ik soms wel lekker, maar niet te vaak.![]()
![]()
Mja ik had liever ook de Jumbo gehad, maar voor als je snel ff 1 of 2 dingetjes moet hebben is het wel handig,quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wijn. Dus jullie weten hoe laat het is![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik had liever ook de Jumbo gehad, maar voor als je snel ff 1 of 2 dingetjes moet hebben is het wel handig,![]()
Maar ik heb gelukkig geen enkele supermarkt in de buurt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wijn. Dus jullie weten hoe laat het is![]()
![]()
Daffy fapquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
En dan de zaadjes roosteren en eten als snackje![]()
Halloween ook tegen jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
halloween, duivels feest... Ik ben ertegen
Kan je alle zaadjes roosteren ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
En dan de zaadjes roosteren en eten als snackje
Beëlzebub's blessings to thee, my brother!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
halloween, duivels feest... Ik ben ertegen![]()
![]()
tis overgewaaid uit Amerika dat. niks Nederlands aanquote:
wat was er mis met rollepotterij ?Do what you love, love what you do!![]()
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @Kissingbirdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
En dan de zaadjes roosteren en eten als snackje
Foekepotterij, lul!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis overgewaaid uit Amerika dat. niks Nederlands aan
wat was er mis met rollepotterij ?![]()
![]()
Moet je wel een magnetron hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @:kissingbird![]()
Je viert neem ik aan ook geen kerst?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
halloween, duivels feest... Ik ben ertegenTrotste mama van Ambar
Doe je wel aan allerheiligen of is dat alleen voor de katholieke kerk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
wat was er mis met rollepotterij ?![]()
Dat is ander zaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @:kissingbird![]()
![]()
Midwinterfeest!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je viert neem ik aan ook geen kerst?
De historische Jezus schijnt in Augustus in een grot geboren te zijn.![]()
Ach wat waait er niet over. Het feest zelf is niks mis mee en is beter dan allerheiligen of weet ik veel hoe die dag heet waar kinderen met lampionnen over straat gaan. Maar het commerciële aspect maakt het een beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
wat was er mis met rollepotterij ?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nouja weet je, natuurlijk veranderd het zo in de loop der tijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Beëlzebub's blessings to thee, my brother!
Maar ik zie niet zozeer het nut ervan in enzo. Het idee is eigenlijk hetzelfde als rollepotterij weet je snoepje of paar centjes. (naja zullen nu wel euro zijn)
Nooit zie ik dat kinderen meer doen?
Moeten we dan pompoenen en duivelsbeelden neerzetten en angstaanjagende dingen ofzo?
Ik weet niet hoor ben er niet 100% tegen.
Als mensen dat willen prima.
maar zeker ook niet voor dus ook.
Dat is Sint Maarten. Twee weekjes laterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wat waait er niet over. Het feest zelf is niks mis mee en is beter dan allerheiligen of weet ik veel hoe die dag heet waar kinderen met lampionnen over straat gaan. Maar het commerciële aspect maakt het een beetje jammer.![]()
![]()
En Halloween komt gewoon uit Europa. Is een Keltisch feest.Trotste mama van Ambar
Afgelopen jaar kon ik Halloween echt wel waarderen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wat waait er niet over. Het feest zelf is niks mis mee en is beter dan allerheiligen of weet ik veel hoe die dag heet waar kinderen met lampionnen over straat gaan. Maar het commerciële aspect maakt het een beetje jammer.Ik woonde in een echt volksbuurtje en ze hadden er enorm veel moeite voor gedaan om het leuk te maken. Dit jaar zouden ze er zelfs nog meer aan doen, maar ja; we wonen er niet meer.
![]()
jaja ken deze, het gaat niet om..... eigenlijk denk, maar het idee erachter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je viert neem ik aan ook geen kerst?
Enne jaja voor je het zegt met Halloween zat er wat goeds achter ook etc etc.
Zo goed ben ik dus met die feestdagen bekend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is Sint Maarten. Twee weekjes later
ja klopt het is eigenlijk met al die dingen hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wat waait er niet over. Het feest zelf is niks mis mee en is beter dan allerheiligen of weet ik veel hoe die dag heet waar kinderen met lampionnen over straat gaan. Maar het commerciële aspect maakt het een beetje jammer.
maargoed dat rollenpotterij of hoe het in andere regio's ook heet?
Jullie kennen het versje denk wat je zong aan de deur?
Dat is volgens mij wat Nederlands?Do what you love, love what you do!![]()
Hahaha Kree, denk aan je naastenliefde! Die bejaarden zitten vaak om een praatje verlegen en kunnen soms wel wat hulp gebruiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja best wel jah. hahahaha
nu heb ik een hekel aan supermarkten he.... want staat er weer een bejaarde voor je de weg te blokkeren enzo en kan alles niet vinden.
Naja heb er die paar euro extra voor over gewoonCause there is always a wrong to your right 🎶
Kan zeker maar gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @:kissingbird
Smile, it's free therapy.![]()
Ach, niet alles waar je niet zozeer het nut van inziet moet gelijk verboden worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet je, natuurlijk veranderd het zo in de loop der tijden.
Maar ik zie niet zozeer het nut ervan in enzo. Het idee is eigenlijk hetzelfde als rollepotterij weet je snoepje of paar centjes. (naja zullen nu wel euro zijn)
Nooit zie ik dat kinderen meer doen?
Moeten we dan pompoenen en duivelsbeelden neerzetten en angstaanjagende dingen ofzo?
Ik weet niet hoor ben er niet 100% tegen.
Als mensen dat willen prima.
maar zeker ook niet voor dus ook.
Het leven slaat nergens op, geniet gewoon van de dingen die leuk zijn.
Ik zou het liefst ook bepaalde tradities bewaard zien blijven en verwaterende/vervuilende/vervangende invloeden het liefst zien verdwijnen, maar het is nutteloos je er tegen te verzetten.
Go with the flow or be doomed.![]()
Hebben koeien staarten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is Sint Maarten. Twee weekjes later![]()
Jij stopt geen zaad in sportsokken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zeker maar gaat niet gebeuren [ afbeelding ]![]()
![]()
In Brabant heet het "rommelpotterij"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt het is eigenlijk met al die dingen hetzelfde.
maargoed dat rollenpotterij of hoe het in andere regio's ook heet?
Jullie kennen het versje denk wat je zong aan de deur?
Dat is volgens mij wat Nederlands?![]()
Dat weet je niet he, van junior.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zeker maar gaat niet gebeuren [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha Kree, denk aan je naastenliefde! Die bejaarden zitten vaak om een praatje verlegen en kunnen soms wel wat hulp gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de nachten daar zijn lang, ook al komen ze niet snel op gang.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
In Brabant heet het "rommelpotterij"
Ja maar dan, ja maar dan!![]()
![]()
ook zo ja. enne ben altijd vriendelijk hoor en wil nog wel eens praatje aangaan dan ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha Kree, denk aan je naastenliefde! Die bejaarden zitten vaak om een praatje verlegen en kunnen soms wel wat hulp gebruiken.
Maar er zitten ook wel vaak bejaarde chagrijnen bij die vinden dat het complete looppad waar ik door moet met mijn karretje van hun en hun bejaarde buurvrouw is.....
en krijg je al een kwaaie blik als ik zeg mag ik er ff door.
Oh, dus jij bent die oude man die altijd het gangpad versperd met zijn wagentje en ipv aan de kant gaat, met iedereen een praatje wil houdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ook zo ja. enne ben altijd vriendelijk hoor en wil nog wel eens praatje aangaan dan ook.
Maar er zitten ook wel vaak bejaarde chagrijnen bij die vinden dat het complete looppad waar ik door moet met mijn karretje van hun en hun bejaarde buurvrouw is.....
en krijg je al een kwaaie blik als ik zeg mag ik er ff door.![]()
"Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook met hun Walkmans, Rollerskates en beatmuziek!!!"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ook zo ja. enne ben altijd vriendelijk hoor en wil nog wel eens praatje aangaan dan ook.
![]()
klopt helemaal, maar Halloween is iig geen traditie hier in NL voor zover ik had iig van jeugd. dus of het Keltisch is of niet (wat btw logisch is) want hun emigreerden naar USA nu dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, niet alles waar je niet zozeer het nut van inziet moet gelijk verboden worden.
Het leven slaat nergens op, geniet gewoon van de dingen die leuk zijn.
Ik zou het liefst ook bepaalde tradities bewaard zien blijven en verwaterende/vervuilende/vervangende invloeden het liefst zien verdwijnen, maar het is nutteloos je er tegen te verzetten.
Go with the flow or be doomed.
En komt het mss via dat weer terug. maar no way dat Halloween een Europees iets is zolang ik leef.Do what you love, love what you do!![]()
Chips met dipsaus een lekkere worst? Toastjes met iets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers te snacken vanavond #viesdik
maar ik weet niet watMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nouja zelfde idee, maar je snapt wat ik bedoel, zal wel wat a anders zijn in dialect enzo onder provinciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
In Brabant heet het "rommelpotterij"
Ja ik was er ook nooit een voorstander van omdat het niet traditioneel Nederlands is, maar hoe m'n vorige buurt het georganiseerd had was echt serieus leuk! En ik denk dat ik de 31e er gewoon met Mini-ToT naar toe ga!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar Halloween is iig geen traditie hier in NL voor zover ik had iig van jeugd. dus of het Keltisch is of niet (wat btw logisch is) want hun emigreerden naar USA nu dus.
En komt het mss via dat weer terug. maar no way dat Halloween een Europees iets is zolang ik leef.![]()
![]()
Ik ga zo even bij Appie kijken of er nog van die kaasgrillworsten liggen die je zelf moet afbakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chips met dipsaus een lekkere worst? Toastjes met iets?![]()
![]()
haha wie weet over 20 jaar wel ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die oude man die altijd het gangpad versperd met zijn wagentje en ipv aan de kant gaat, met iedereen een praatje wil houden
Ah is dat lekkerder dan koude plakjes wat in bakjes zit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga zo even bij Appie kijken of er nog van die kaasgrillworsten liggen die je zelf moet afbakken
Bami met satésaus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers te snacken vanavond #viesdik
maar ik weet niet wat
Wijntje erbij afbeelding![]()
Ik heb ook chocolademousse met frambozenTrotste mama van Ambar
yup, het is totaal anders als ik was in mijn jeugd, maar krijg het hooguit mee van mijn neefjes van 8 ofzo dan het idee wat ik toen had en was is sowieso anders nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
"Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook met hun Walkmans, Rollerskates en beatmuziek!!!"Do what you love, love what you do!![]()
Eet ik meestal met een dipsausquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb maar een zak Dorito's opengescheurd.
nouja daarom, ik ben er dus daarom niet opzich tegen. maar het verdringt wel een beetje het "oud Hollandse" zoals ik het kon uit mijn jeugd. of dat nu jammer is of niet. tja. weet niet kan het lastig zeggen want ik ga niet meer langs de deuren en heb geen kinderen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was er ook nooit een voorstander van omdat het niet traditioneel Nederlands is, maar hoe m'n vorige buurt het georganiseerd had was echt serieus leuk! En ik denk dat ik de 31e er gewoon met Mini-ToT naar toe ga!Do what you love, love what you do!![]()
De draaiorgel mag van mij ook wel verdwijnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom, ik ben er dus daarom niet opzich tegen. maar het verdringt wel een beetje het "oud Hollandse" zoals ik het kon uit mijn jeugd. of dat nu jammer is of niet. tja. weet niet kan het lastig zeggen want ik ga niet meer langs de deuren en heb geen kinderen.![]()
Groot gelijk dat je je boodschappen laat bezorgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
die is hier echt al jaren en jaren weg. bij jou nog wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De draaiorgel mag van mij ook wel verdwijnen.Do what you love, love what you do!![]()
Vergeet de smartvipes niet!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
"Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook met hun Walkmans, Rollerskates en beatmuziek!!!"![]()
Eigenlijk zou de NCRV wagen terug moeten?
Of heette dat ding zo? Kan het me vaagjes herinneren.
Beetje alla in flodder stijl series. zou dat nog best handig vinden
Vind ik van welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah is dat lekkerder dan koude plakjes wat in bakjes zit?![]()
![]()
Heb ik al opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Bami met satésaus.
Wijntje erbij afbeelding![]()
Ik hoorde er laatst hier nog eentje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
die is hier echt al jaren en jaren weg. bij jou nog wel?
Doet me denken aan m'n eerste baantje, in de binnenstad waar ik toen werkte.
Draaiorgel bleef daar maar staan draaien.
De bedrijfsleider van de Bakker Bart daar kwam met een gevulde koek aangezet: "Hier, en nu opflikkeren want je jaagt al m'n klanten weg!"![]()
hahaha hij kwam hier door de straten vroeger, met zijn centenbakje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde er laatst hier nog eentje.
Doet me denken aan m'n eerste baantje, in de binnenstad waar ik toen werkte.
Draaiorgel bleef daar maar staan draaien.
De bedrijfsleider van de Bakker Bart daar kwam met een gevulde koek aangezet: "Hier, en nu opflikkeren want je jaagt al m'n klanten weg!"
Ok eens als ze op 1 plek blijven staan dan gaat het irritant worden, maar minuutje in een straat ofzo en dan door met zn oude 1takt aandrijving om het ding te trekken.
\Ik vond het wel wat hebben toen in mijn jeugd en ook leuk en ff 25 cent geven (gulden) ofzo voor de kinderen.
Nah toch niet slechte herinneringen aan, vond het altijd wel leuk als kind dat.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef kree het volgende:
Eigenlijk zou de NCRV wagen terug moeten?
Of heette dat ding zo? Kan het me vaagjes herinneren.
Beetje alla in flodder stijl series. zou dat nog best handig vinden
Dit?![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/t(...)-9-jarigen~a1bd7e3f/!
![]()
Ga je mee naar Frankrijk om alle schimmelkazen te eten?quote:Trotste mama van Ambar
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoezee!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?![]()
![]()
SRV man was hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh hoe heet dat die soort omgebouwde vrachtwagen supermarkt?
juist die ja, LOL moest ff zoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Leve de man van de SRV van je hieperdepiep hoezee!
Naja zat in de buurt
ALLE schimmelkazen zeg je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mee naar Frankrijk om alle schimmelkazen te eten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2024 19:35:25 ]![]()
Alles minstens 1x geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ALLE schimmelkazen zeg je?Trotste mama van Ambar
En walnoot!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met honing op een toostje![]()
![]()
Haha ik weet precies waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
en krijg je al een kwaaie blik als ik zeg mag ik er ff door.
Maar probeer dan altijd mijn ouders voor de geest te halen en hoe moeilijk het ouder worden soms is en dan probeer ik mn geduld weer terug te vinden.
En soms laat ik ook de boodschappen bezorgen
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: