quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik had liever ook de Jumbo gehad, maar voor als je snel ff 1 of 2 dingetjes moet hebben is het wel handig,
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wijn. Dus jullie weten hoe laat het is
Daffy fapquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
En dan de zaadjes roosteren en eten als snackje
Halloween ook tegen jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
halloween, duivels feest... Ik ben ertegen
Kan je alle zaadjes roosteren ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
Beëlzebub's blessings to thee, my brother!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
tis overgewaaid uit Amerika dat. niks Nederlands aanquote:
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @Kissingbirdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
Foekepotterij, lul!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis overgewaaid uit Amerika dat. niks Nederlands aan
wat was er mis met rollepotterij ?
Moet je wel een magnetron hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @:kissingbird
Je viert neem ik aan ook geen kerst?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef kree het volgende:
Doe je wel aan allerheiligen of is dat alleen voor de katholieke kerk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is ander zaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zaad kun je ook in witte sportsokken doen @:kissingbird
Midwinterfeest!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je viert neem ik aan ook geen kerst?
Ach wat waait er niet over. Het feest zelf is niks mis mee en is beter dan allerheiligen of weet ik veel hoe die dag heet waar kinderen met lampionnen over straat gaan. Maar het commerciële aspect maakt het een beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |