Wait whut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
In miniatuur lijkt het alsof ze naakt is en dikke hangtieten heeft!
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!
Waarom kan je het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Zou willen dat ik energiedrankjes kon drinken
Whehe!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.
@ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja misschien omdat ik het vanuit m'n ooghoek zag omdat ik op het andere scherm Youtube op heb staan. (China Fact Chasers.)
3x per dag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zien
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze het blikje niet open?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.
Heel goed dat je dat weet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasaus
Lekker smikkelen en smullenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef maily het volgende:
[..]
Heel goed dat je dat weet.
Het geeft nl een korte sugarrush.
Rotzooi is het.
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..
Waarom handig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Heuptasjes dragen ze tegenwoordig zo als op de foto
Zal kijken of ik t online kan bestellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je HIER niet van gaat stuiteren, weet ik het ook niet meer!
En Cheese from the Bacon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegeman. )
LOL
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal kijken of ik t online kan bestellen
Gewoon snuiven die shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!
Noodoplossing johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Dubbel gelegen niet echt.
Maar het was een ok wegkijkertje wel.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie van
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus daar gaat het vaker over?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deze uitzending gaat weer eens over tofu dreg.
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanJaaaa MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook nietquote:
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!quote:
Ow die film van Geert Wilders?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was
"China fact #1 we will soon rule the world"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!
Blijft wel vermakelijk, buiten dat ze sommige beelden blijven herhalen.
Maar ze hebben ook genoeg andere leuke filmpjes.
nou ik vond die films. van all-stars nog wel grappig, weet niet begon als serie denk, maar keek die film van dat ze naar Frankrijk gingen enzo. Daar zaten best grappige momenten in. Moest hard lachenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
"China fact #1 we will soon rule the world"
Ik vond 'm leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook niet
Dan vond ik good boys beter eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben pompoensoep aan het maken.
Het recept zegt dat ik de staafmixer moet gebruiken
ik ook hij was ok, helemaal dubbel gelegen niet echt, maar ok verhaal ook wel eigenlijk.quote:
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb twee zakken Unox soep gehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zo
Amie heeft ons in haar greepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
via flink voor mijn deur neer laten zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Appie? Daar was het in de aanbieding!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Welke smaken?quote:
Komt door de volle maanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie heeft ons in haar greep
Ow die zou ik niet snel kiezen.quote:
Mijn eigen staafmixerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ga je dan wel de staafmixer gebruiken?
[..]
Noodoplossing joh
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik heb nog nooit mosterdsoep opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow die zou ik niet snel kiezen.
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.
Niet te verwarren met je trilstokquote:
Ik ook, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mosterdsoep op
Maar bij jou aan de deur zijn ze dus Flink bezorgd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.
Door de weeks eet ik het nooit trouwens hoor, maar in het weekend enzo als ik vrij ben zo ff tussen de middag met een broodje is het nog wel lekker.
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.
Waar staa die fabriek van Unox? ff kijken of ik daar foto's kan maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebt
Ik heb gisteren pompoensoep gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is een beetje engquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebt
Hij is weer aan het Kreeën!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaald
ja kan zo bestellen en duurt t 15-30 min en staan ze voor de deur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar bij jou aan de deur zijn ze dus Flink bezorgd?
Haha dat is wel erg lui!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan zo bestellen en duurt t 15-30 min en staan ze voor de deur.
Tis hoe erg t ook is, sneller alsdan ik loop naar de AH die echt 5 min lopen is. en door de winkel ga en wacht daar bij de zelfscan of kassa. Hun zijn eerder en qua bedrag scheelt het niet eens veel (denk)
beetje van Unox en beetje van jezelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Het klinkt alsof ToT ook gewoon 2 unox stazakken heeft gehaald
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pompoensoep gemaakt![]()
Met een staafmixer
ja best wel jah. hahahahaquote:
Nee! Ik vind dat lekker. Ik rooster het eerst een ruim uur in de oven en dan in de pan met dingen als gember en (geroosterde) knoflook en soms ui. Duurt wat langer dan bestellen, maar is zoveel lekkerder. En geeft zo'n fijn herfst gevoelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen!
En ik dacht dat iedereen hier pompoensoep vies vindt
Die gebruik ik overal voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met je trilstok
Moet je er zo lang over doen ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Appie is bij mij op ongeveer 2 minuten lopen afstand.
Bij mij gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Appie is bij mij op ongeveer 2 minuten lopen afstand.
Thom ka kai-soepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je niet van mosterd houdt, zou ik het niet aanraden, anders wel![]()
Thom ka kai soep vind ik ook wel heel lekker trouwens, maar die heeft de unox niet geloof ik.
Alleen in oktoberquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
Pompoensoep vind ik soms wel lekker, maar niet te vaak.
Mja ik had liever ook de Jumbo gehad, maar voor als je snel ff 1 of 2 dingetjes moet hebben is het wel handig,quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wijn. Dus jullie weten hoe laat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |