https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1
Die lijkt sprekend op een ex van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]
Zo staan er nog wel meer.quote:
Dat is geen heuptasjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wait whut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
In miniatuur lijkt het alsof ze naakt is en dikke hangtieten heeft!
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!
Waarom kan je het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Zou willen dat ik energiedrankjes kon drinken
Whehe!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gedaan maar ik zie het er niet in. Van het weekend even naar de opticien ToT.
@ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op heuptasje en je ziet wat ik bedoel!
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja misschien omdat ik het vanuit m'n ooghoek zag omdat ik op het andere scherm Youtube op heb staan. (China Fact Chasers.)
3x per dag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ToT heeft weer eens een beurt nodig zo te zien
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze het blikje niet open?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een bepaalde kink aan het kijken was, 'china fat chasers'.
Heel goed dat je dat weet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg er een heel raar onrustig gevoel van
(Geen energie)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasaus
Lekker smikkelen en smullenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bami maken met kant en klare pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |