quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is zwart, niet gespikkeldquote:
Juist!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart, niet gespikkeld
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart, niet gespikkeld
DiScRiMiNaSiE !!11!!!1!111!!!!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
No Guts No GlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi doel
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
No Guts No Glory![]()
Mooi doel
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.
Krijg je wel een mooi hip zakje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zonder darmen bereik je niet veel idd.
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!quote:
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/list(...)ganic_search_click=1
Die lijkt sprekend op een ex van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik googlede op "Heuptasje" als antwoord hierop, maar deze in miniatuur ziet er echt ongelooflijk fout en verwarrend uit!
[ afbeelding ]
Zo staan er nog wel meer.quote:
Dat is geen heuptasjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |