quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
"China fact #1 we will soon rule the world"
Ik vond 'm leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook niet
Dan vond ik good boys beter eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben pompoensoep aan het maken.
Het recept zegt dat ik de staafmixer moet gebruiken
ik ook hij was ok, helemaal dubbel gelegen niet echt, maar ok verhaal ook wel eigenlijk.quote:
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb twee zakken Unox soep gehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dat zondag maken, komt wel dichtbij zo
Amie heeft ons in haar greepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
via flink voor mijn deur neer laten zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Appie? Daar was het in de aanbieding!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Welke smaken?quote:
Komt door de volle maanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie heeft ons in haar greep
Ow die zou ik niet snel kiezen.quote:
Mijn eigen staafmixerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ga je dan wel de staafmixer gebruiken?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Dubbel gelegen niet echt.
Maar het was een ok wegkijkertje wel.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik heb nog nooit mosterdsoep opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow die zou ik niet snel kiezen.
Ik zou gaan voor de mosterdsoep en de chinese tomaat.
Niet te verwarren met je trilstokquote:
Ik ook, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag nog soep gegeten....
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mosterdsoep op
Maar bij jou aan de deur zijn ze dus Flink bezorgd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja die zijn ook ok, alleen die hadden ze niet bij die flink bezorg dienst.
Door de weeks eet ik het nooit trouwens hoor, maar in het weekend enzo als ik vrij ben zo ff tussen de middag met een broodje is het nog wel lekker.
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mosterdsoep gehaald, en tomaat gevuld met pastaschelpjes of whatever, voor Mini-ToT.
Waar staa die fabriek van Unox? ff kijken of ik daar foto's kan maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
iig het klinkt culinair, nu ben ik ook benieuwd naar foto ff als je het ook daadwerkelijk gemaakt hebt
Ik heb gisteren pompoensoep gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is een beetje engquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |