Waarom handig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t liever wel kunnen drinken, lijkt me handig.. maarja..
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Heuptasjes dragen ze tegenwoordig zo als op de foto
Zal kijken of ik t online kan bestellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je HIER niet van gaat stuiteren, weet ik het ook niet meer!
En Cheese from the Bacon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
zitten allemaal camera's in (Alberto Stegeman. )
LOL
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal kijken of ik t online kan bestellen
Gewoon snuiven die shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit is echt erg heftig spul!
Noodoplossing johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Dubbel gelegen niet echt.
Maar het was een ok wegkijkertje wel.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie van
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus daar gaat het vaker over?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deze uitzending gaat weer eens over tofu dreg.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Noodoplossing joh
Ik keek gister die NL film de Marathon, volgens een collega helemaaaaaaal dubbel gelegen.
Nu moet ik zeggen heb me ermee vermaakt, en grappige momenten kreeg er wel glimlach bij ofzo.
Dubbel gelegen niet echt.
Maar het was een ok wegkijkertje wel.
Van hardrennen en sporten, daar krijg je energie vanJaaaa MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lag jij helemaal dubbel bij die film? Had hoge verwachtingen nl, maar meer als grappig enzo vond ik t ook nietquote:
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!quote:
Ow die film van Geert Wilders?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was
"China fact #1 we will soon rule the world"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit kanaal? Enorm vaak, ja!
Blijft wel vermakelijk, buiten dat ze sommige beelden blijven herhalen.
Maar ze hebben ook genoeg andere leuke filmpjes.
nou ik vond die films. van all-stars nog wel grappig, weet niet begon als serie denk, maar keek die film van dat ze naar Frankrijk gingen enzo. Daar zaten best grappige momenten in. Moest hard lachenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
De laatste keer dat ik dubbel lag van een NLse film was toen ik 'Invasie' keek, maar dat was meer omdat ie zo enorm slecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |