Halloquote:
Thnxquote:
Ja, hoi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
En dan mij de schuld gevenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb mijn post alleen aangepast, dacht dat je het daar over had
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar he
[..]
Maar het komt goed, ToT! Alles 1 voor 1 aanpakken, geen haast
De één wat vaker dan de anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van
Is wel heel snel gebeurd dan want kan niet eens een aangepaste post vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij werd in die post aangehaald en meteen was-ie weg!
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lockdown feestje at Muis
Pyjama, wijn, muziek.
Monster?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?
Theequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem je wel je eigen drank mee?
Een probleem tegelijk aanpakken, ToT, en rustig blijven ademhalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
De aanbouw staat op instorten en lekt als een malle met in de tussentijd gevaar voor potentiële schimmelvorming in huis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |