Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappenquote:
aha ok die is bij mij in de buurt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappen
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok die is bij mij in de buurt?
Maar had dit allemaal niet gevolgd, dus ok zegels nodig dan?
Nee, was ik zelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
Die habe ich al. Dank voor de tipquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis ik heb trouwens van die smart leds gekocht en in een paar lampen gedaan, waarmee je de sfeer kan bepalen. Mijn huis voelt nu een stuk meer als thuis
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegels
Ja die kun je per app gewoon uitwisselenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.
Heeft tijd nodigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
Ik dacht dat ik de enige was die 's avonds in bed lag te huilen omdat het huis niet als thuis voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
Waar dan? Zover ik weer delete ik niets? Alleen net in mijn eigen kwoot verklootquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
Dot, zit jij buiten je eigen regionen te deleten?
ok snap hem, heb tijdje die AH bonus kaart gebruikt, geen idee wat erop staat. wss niet al teveel. maar als iemand er wat aan heeft, prima hoor ik doe er toch niks mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die kun je per app gewoon uitwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |