Draai een keer in het rondquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Met z'n allen
H O T T O G O
snap
clap
touch you to toes
raise your hands
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jullie zijn beiden niet echt helemaal Happy he?
Een aangeschoten muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ok, ik heb brie, jam, walnoten, toast, fuet, natural chips om te dippen
Wat nog meer?
Een ontiegelijk lekker wijf om genadeloos hard aan stukken te scheuren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?
Dipsaus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?
Nahquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Had je al iets energierijks gevonden?
Komkommer, salade?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat nog meer?
Leuk vooruitzicht!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen. Morgen om 9u01 de trein naar GameForce.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
Ik had biltong maar weggegooid omdat die slecht was gewordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier Oekraïense worsten en beef jerky's enzo.
Welterusten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik had biltong maar weggegooid omdat die slecht was geworden
Heb je ook iets zoets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik in de koelkast. Salade dan
Haha...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in de verleden tijd: kwamkwammersloeg?
Ik lees hier gewoon bijna overheenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
En als de dames dat willen proeven.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Honing heb ik ook in mn zakje!
Soms heb je dat als je mobiel zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lees hier gewoon bijna overheen![]()
![]()
![]()
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodjes om met @:Lovely te beleggen!
Ja wat niet. Is niet meer leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?
[ afbeelding ]
Vlees en dergelijken; dat slaat serieus echt nergens meer op! In zeer korte tijd allemaal echt verdubbeld in prijs!quote:
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik herken dit soort van, heb ik ook wel eens ja
haha denk je? hmmmm mss is dat het danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...
Lief. Dank jequote:
dit klinkt als een aflevering van black mirror enzo. hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey hello beautiful
today is gonna be your day
Nee, daar ben ik niet zo vanquote:
Lekker sliepequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hema Belgie is duurder dan NL.
Oh ja ik ging
Goeie vriendin van me is naar zo'n elitair groepje geweest die een wijnproeverij hield.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vriendin van me is naar zo'n elitair groepje geweest die een wijnproeverij hield.
Iedereen had de duurste wijntjes meegenomen die blind geproefd moesten worden, en toen werd haar wijntje geprobeerd.
"De souplesse! Een zeer subtiele en delicate bouquet! Een uitermate ronde afdronk!"
Zij: "Nou, ik vind het anders een aardig vierkante afdronk hebben!"
Die elitaire ballen: "Een vierkante afdronk?"
En toen kwam zij met die jerrycan-in-doos van de Aldi aangezet om te laten zien wat ze gedronken hadden!Bijna net als die scene in Zeg 'ns Aaa!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey hello beautiful
today is gonna be your day
Wil je me helpen met sparen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je je linkje nog een keer voor me?
KWOOTVERKLOOTquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
[..]
Ja voor het servies
Ik stuur je even een DM met de link..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
[..]
Ja voor het servies
Ja voor het serviesquote:
Thnxquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik stuur je even een DM met de link..
Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappenquote:
aha ok die is bij mij in de buurt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegels die bij AH krijgt bij de boodschappen
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok die is bij mij in de buurt?
Maar had dit allemaal niet gevolgd, dus ok zegels nodig dan?
Nee, was ik zelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Sodeju, zit er een modje hyperactief te doen?
Die habe ich al. Dank voor de tipquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis ik heb trouwens van die smart leds gekocht en in een paar lampen gedaan, waarmee je de sfeer kan bepalen. Mijn huis voelt nu een stuk meer als thuis
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die spaar je digitaal. Gaat om de servies zegels
Ja die kun je per app gewoon uitwisselenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ahaha en die kun je geven dan denk ook van je eigen pas?
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet nagedacht voordat je op Invoeren klikte?@:MizzezAmy
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die habe ich al. Dank voor de tip
Het laatst al met iemand anders besproken dat het eigenlijk een heel normaal gevoel is voor je nieuwe huis. Dus dat luchtte al iets op.
Heeft tijd nodigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
Ik dacht dat ik de enige was die 's avonds in bed lag te huilen omdat het huis niet als thuis voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik denk dat iedereen dat heeft.
Waar dan? Zover ik weer delete ik niets? Alleen net in mijn eigen kwoot verklootquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
Dot, zit jij buiten je eigen regionen te deleten?
ok snap hem, heb tijdje die AH bonus kaart gebruikt, geen idee wat erop staat. wss niet al teveel. maar als iemand er wat aan heeft, prima hoor ik doe er toch niks mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die kun je per app gewoon uitwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |