Ik lees hier gewoon bijna overheenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen. Morgen om 9u01 de trein naar GameForce.
![]()
![]()
En als de dames dat willen proeven.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Honing heb ik ook in mn zakje!
Soms heb je dat als je mobiel zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lees hier gewoon bijna overheen![]()
![]()
![]()
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Broodjes om met @:Lovely te beleggen!
Ja wat niet. Is niet meer leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar broodje wel met jouw worst beleggen?
[ afbeelding ]
Vlees en dergelijken; dat slaat serieus echt nergens meer op! In zeer korte tijd allemaal echt verdubbeld in prijs!quote:
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik herken dit soort van, heb ik ook wel eens ja
haha denk je? hmmmm mss is dat het danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je weer proteïnerijk voedsel eten...
Lief. Dank jequote:
dit klinkt als een aflevering van black mirror enzo. hahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey hello beautiful
today is gonna be your day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |