Vind je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te verquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je vissoep hebt, dan geeft het ff nèt even dat extra beetje smaak!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te ver
quote:
Wrom win win toch? Vreten afval netjes opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...
En ik zit net een review van Beetlejuice 2 te kijken waarin Danny DeVito leeggezogen wordt.quote:
Geniet van de worstquote:
Ahw, knuffel.quote:
Dat had je niet aan @Pinnenmutske gerichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
Ik neem dat advies van die Jack3D pre-workout ff terug als je emotioneel een beetje blergh bent....
Ow!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat had je niet aan @:Pinnenmutske gericht
Ik put it in my zakje daar!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappen
Niet de winkelwagentjes van vrouwen scannen op eenpersoonsmaaltijden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit huis heeft meer ruimte voor dansjes
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet de winkelwagentjes van vrouwen scannen op eenpersoonsmaaltijden?
Was aan mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
Ik neem dat advies van die Jack3D pre-workout ff terug als je emotioneel een beetje blergh bent....
Sow, een neef van me had een relatie met een vrouw met die naam.....quote:
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
"Heeeeee, ik zie dat jij single bent! Ik toevallig ook! Zullen we lichaamssappen uitwisselen?"
Bespaart tijd, en dat is nou precies de bedoeling van magnetronmaaltijden!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënter
Jij de prik en ik de pingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zou starten met "Zullen we samen onze magnetron maaltijd opeten?" maar die van jou is misschien wel efficiënter
quote:
Gewoon ff een hoop lucht in spuiten om kosten te besparen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT: Pinnenmutske in F&F / In Memoriam #10
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jezus wat is jam duur geworden
Als DAT geen....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]Owwww......
Gisteren had je het er nog over dat-ie 14 jaar was, toch?
Soquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je broodje liggen hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |