Bahquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van de brie.
Doe mij maar met geitenkaas
jawel los staand ervan. Maar die combinatie met zoet en iets onwijs anders vind ik meestal niet zo lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lust je gewn brie of komkommer of walnoot?
Ik heb ineens geen trek meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers, maar nog wel wat klontjes erin laten zitten
Ehhh......quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers, maar nog wel wat klontjes erin laten zitten
zoute dingen ben ik fan van altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb in de aanbieding als snacks: chips black truffle sea salt, popcorn zoetzout, witte toffifees, zure ouwels, ananas en mango.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever niet de staafmixer in de buurt waar mijn satisfyer komt
Die vind ik een beetje te voor een snackquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind zelf camembert veel smaakvoller.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ook niet! En liever ook niet de satisfyer in de soep
Tenzij je vissoep hebt, dan geeft het ff nèt even dat extra beetje smaak!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ook niet! En liever ook niet de satisfyer in de soep
is Katwijks joh,, vertaal het maar als "een goeie gast die je snapt" min of meer vrije vertaling.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
is Katwijks joh,, vertaal het maar als "een goeie gast die je snapt" min of meer vrije vertaling.
Ja, ik had het natuurlijk over klontjes in de soepquote:
Owwwwwww!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had het natuurlijk over klontjes in de soep
Oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oeh, fuet-worsten in mijn bonusbox
Of op een WARM broodjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Doe je dat op toast?
tis positieve uitspraak hequote:
Jaah, dat deed ik ook wel, als ik geen cranberryjam hadquote:
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal die van varkens gevoed met eikels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |