Vind je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te verquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je vissoep hebt, dan geeft het ff nèt even dat extra beetje smaak!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vissoep. Tenminste niet thuis. En om nu mn satisfyer in het restaurant uit mn tas te pakken gaat me toch wat te ver
quote:
Wrom win win toch? Vreten afval netjes opquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!kers aan varkens voeren is wel een beetje cru...
En ik zit net een review van Beetlejuice 2 te kijken waarin Danny DeVito leeggezogen wordt.quote:
Geniet van de worstquote:
Ahw, knuffel.quote:
Dat had je niet aan @Pinnenmutske gerichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
Ik neem dat advies van die Jack3D pre-workout ff terug als je emotioneel een beetje blergh bent....
Ow!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat had je niet aan @:Pinnenmutske gericht
Ik put it in my zakje daar!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappen
Niet de winkelwagentjes van vrouwen scannen op eenpersoonsmaaltijden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja.. weet niet wat jij normaal gesproken doet bij AH, maar ik doe daar boodschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |