Nevermore!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy
In the dark darkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleen
Succes, en tot over een uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
Nu een loge hierBenieuwd hoe laat ze gaan slapen.
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
Genoeg sokken klaargelegd?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en de vogeltjes horen fluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..
Die had je toch al gezien ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?
het kan langdradig zijn jah soms, maar ben ook goed in luisteren enzo, mss is dat nog wel beste soms.quote:
En dat het om 6 uur 's avond nog stééds licht is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de vogeltjes horen fluitenen dat het licht is om 6 uur
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.
Ik vind van de herfst ook alleen maar deze vrij korte periode mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |