Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB![]()
![]()
Ken je ook de technopriester?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
![]()
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
potato draait al 1.5 uur op twitch![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.![]()
Ze komen waarschijnlijk op Graspop (België) en ik heb een optie op een ticket in Gelredomequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ToT welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je ook de technopriester?![]()
![]()
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je ook de technopriester?![]()
Ja mensen we hebben nu de speedliedjes, de ghb liedjes zijn onderwegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bolken toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uit eten geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?Uw ADH vitamine Worst
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigyTrotste mama van Ambar
Alles kanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy![]()
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?Do what you love, love what you do!![]()
Oooh ik overwoog Graspop nog, maar het stond niet in de keuzelijst en had het ook niet toegevoegd. (Met vrienden een lijstje met festivals waar we er dan een uit kiezen)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen waarschijnlijk op Graspop (België) en ik heb een optie op een ticket in GelredomeIf I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Lovely lovequote:![]()
Heb je een fijne dag gehad?Smile, it's free therapy.
Jouw pa had ook een vent?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag het mijn ouders niet doen![]()
![]()
Niet Havermelkelite zijn en geen nanny voor je kids hebben terwijl jij met je vent je kop eraf aan het snuiven bent op een underground ravequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het in de spoiler staat was het toch niet gemeend?
Oh is dat de truukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet Havermelkelite zijn en geen nanny voor je kids hebben terwijl jij met je vent je kop eraf aan het snuiven bent op een underground raveTrotste mama van Ambar
Ja,op de fiets weg geweest en een wandeling gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely love![]()
Heb je een fijne dag gehad?
Jij dan?![]()
moet jij zelf weten kreequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Als het in de spoiler staat was het toch niet gemeend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,op de fiets weg geweest en een wandeling gemaakt
Jij dan?
Nu een loge hierBenieuwd hoe laat ze gaan slapen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
levens liedjes (zeker zelf gemaakte) fan van![]()
![]()
Ahwquote:nu voel ik me weer geliefd
Dus bolken we samen niet alleenquote:
Uw ADH vitamine Worst
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nevermore!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy
![]()
In the dark darkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleenTrotste mama van Ambar
Hier de technopriester, klinkt nog best goed
Uw ADH vitamine Worst
Succes, en tot over een uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.![]()
![]()
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
Ah dat wordt vast pas in de nacht![]()
![]()
Genoeg sokken klaargelegd?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
en de vogeltjes horen fluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.en dat het licht is om 6 uur
Uw ADH vitamine Worst
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?![]()
![]()
![]()
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..![]()
![]()
Die had je toch al gezien ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
het kan langdradig zijn jah soms, maar ben ook goed in luisteren enzo, mss is dat nog wel beste soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En dat het om 6 uur 's avond nog stééds licht is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de vogeltjes horen fluitenen dat het licht is om 6 uur
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.
Ik vind van de herfst ook alleen maar deze vrij korte periode mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.Dat alle verkleurd.. dat rood/oranje groen vind ik mooi om te zien in de bomen/struiken.
Ben altijd heel blij als het weer lente isMooiste seizoen.
hmmmm lol. mss had ze het gewild ooit. maarja tis nu andere situatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?
♡♡♡♡![]()
Ik heb geen Rapalje-bolk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..
Ah dat wordt vast pas in de nachtja vorige keer was het ook nachtwerk
Ze hebben het leuk dus ze doen maar.
ToT!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!![]()
nou in deze is zij aan het woord dus meestal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?Do what you love, love what you do!![]()
En die eerste vleug van de lente in de lucht die je ruikt ergens op een zonnige dag eind februari terwijl je nog met je muts op en winterjas staat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met spannende verhalen denk ik!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weer![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo jij houdt je schriftje goed bij![]()
![]()
Arme Adam....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..♡♡♡♡![]()
Ik heb toch al sorry gezegd voor die scheet die ik toen lietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En die eerste vleug van de lente in de lucht die je ruikt ergens op een zonnige dag eind februari terwijl je nog met je muts op en winterjas staat.![]()
![]()
Wat ik hoor, vaak rond een uur of 5, moet altijd een beetje lachen om de puberverhalen van mn zusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tip: bel anoniemquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt![]()
Nadat we niet onze kleren uit hoeven te doen om een leuke tijd te hebben:
Trotste mama van Ambar
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: