hmmmm lol. mss had ze het gewild ooit. maarja tis nu andere situatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?
Ik heb geen Rapalje-bolk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..
Ah dat wordt vast pas in de nacht
ToT!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!![]()
nou in deze is zij aan het woord dus meestal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?
Met spannende verhalen denk ik!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weer
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo jij houdt je schriftje goed bij
Arme Adam....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..
Ik heb toch al sorry gezegd voor die scheet die ik toen lietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En die eerste vleug van de lente in de lucht die je ruikt ergens op een zonnige dag eind februari terwijl je nog met je muts op en winterjas staat.
Wat ik hoor, vaak rond een uur of 5, moet altijd een beetje lachen om de puberverhalen van mn zusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
Nu een loge hierBenieuwd hoe laat ze gaan slapen.
Tip: bel anoniemquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |