Niks meer aan doen.quote:
Waar we afscheid nemen van Art.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks meer aan doen.
Mooi geen spoiler in de TT.
Echt belachelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:38 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een mega slechte onnozele uitleg van de zandloper en het terug zetten van de tijd dus de uitslag....![]()
Proef opnieuwquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt belachelijk.
Doe dan een herstart ofzo.
Dat hoop ik ook maar gaan de andere mannen niet doen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:16 schreef superniger het volgende:
Het is tijd voor een blindside op Timor.
Maakte nu niks uitquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
Schrijft ze Nouchka op.
Door dat soort ongein moest Justine weg.
Nu gaat ze dus welquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
“…en 2 kindjes.”
Waarom doen ze telkens alsof iemand hierna naar huis gaat?
Ze doen het elke week.quote:
die zit daar nu wel helemaal alleen, lijkt me ook niet fijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou die ene op wraakeiland komt er makkelijk van af zo
Mij welquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
die zit daar nu wel helemaal alleen, lijkt me ook niet fijn.
Klopt, maar mag aannemen dat deelnemers toch minimaal een paar afleveringen terugkijken van oude seizoenen en het echt wel wetenquote:
Een paar weken je eigen eten zoeken of vangen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mij wel![]()
Wil ook wel een paar weken
Nou ja weet ik niet. Ik vind het ergens spelbederf.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap Julie wel nog een ander eiland heeft totaal geen zin als je uit de zon moet blijven en niet met water of zand in aanraking mag komen op een eiland. Siert haar nog dat ze niet gelijk na dat dokters bezoek weg is gegaan anders hadden ze er naast haar nog iemand uit moeten stemmen.
Maar waarom dan die act van doen alsof?quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar mag aannemen dat deelnemers toch minimaal een paar afleveringen terugkijken van oude seizoenen en het echt wel weten
Ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom dan die act van doen alsof?
Eerder is het wel eens zo als iemand opgaf voor de eilandraad ze keihard waren met zo werkt het niet en er moet alsnog gestemd worden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet. Ik vind het ergens spelbederf.Niet veel anders dan iemand die zit te huilen dat ze naar huis willen en daarom maar op diegene gestemd moet worden.
Timor wordt als eerste gewipt na de samensmelting.
Veenlijkje?quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat een lamme plottwist is dit dan, die zandloper. Vage shit. Dacht dat er nog wel een adertje onder het gras zat dat ze nog moesten strijden om het voordeel om te laten keren en dat de winst naar het verliezende kamp gaat, nee hoor het is alleen symboliek, jezus christus! En die eilandraad was ook weer voorspelbaar, na de klachten van Julie dat de aandacht op veenlijkje verlegd zouden worden naar haar om er uit te stemmen, en zo geschieden. Hamza mag dus nog even langer alleen op Wraakeiland blijven.
Ja met Ernst Paul maar dat is lang lang geleden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder is het wel eens zo als iemand opgaf voor de eilandraad ze keihard waren met zo werkt het niet en er moet alsnog gestemd worden.
De heroine chic look is helaas nog steeds populair in de modellen wereld.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh inderdaad, die is ongezond mager
Ik snap dat serieus niet. Zijn er vrouwen die dit mooi vinden? Mannen sowieso niet al te veel. Dus voor wie doen ze dit? (in b4 money)quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De heroine chic look is helaas nog steeds populair in de modellen wereld.
Later met Nicolette ook nog een keer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja met Ernst Paul maar dat is lang lang geleden.
De mode bazen idd. Ze moeten er in passen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet. Zijn er vrouwen die dit mooi vinden? Mannen sowieso niet al te veel. Dus voor wie doen ze dit? (in b4 money)
Mja meeste modekoningen vallen meer op jongetjes dus dat kan ook een reden zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De mode bazen idd. Ze moeten er in passen.
Ik kan me het niet heugen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
is er eerder een ER geweest waarbij zoveel lichamelijke ongemakken ervoor zorgden dat mensen opgaven of om medische redenen moesten stoppen?
Sergio was een mini konkel en "onverwachte" exit toch? Voor he althansquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:57 schreef Magica het volgende:
Waar blijft het gekonkel en onverwachte exits. Stuur die vervelende Timor eruit nu hij het niet verwacht met zijn immuniteitsmunt
Ja hoor, dat is elk jaar wel eigenlijk. Ene jaar wat meer dan het andere jaar. Of het er ook eerder zoveel waren of meer of minder, dat weet ik niet uit het hoofd en ik heb geen zin om de wiki's door te spitten van alle seizoenen. Maar het is niet zo heel bijzonder dat mensen opgeven of moeten stoppen om medische redenen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
is er eerder een ER geweest waarbij zoveel lichamelijke ongemakken ervoor zorgden dat mensen opgaven of om medische redenen moesten stoppen?
Ja das wel waarquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sergio was een mini konkel en "onverwachte" exit toch? Voor he althans
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:05 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja das wel waarmaar leukste van expeditie vind ik als van die arrogante mensen ineens onverwacht weggestemd worden
en dan die koppen helemaal verbaasd, even een lesje nederigheid. Sergio vond ik al een beetje sneu sowieso
Een echte klassieker.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:
Die blijft mooiquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrrquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:34 schreef Kuhn het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent die Timor. Wannabe alpha mannetje met zijn rare ideeën van een 'huddle', bandana's allemaal op dezelfde manier dragen, taken uitdelen enz.
Wegwezen met die gast.
Niet voor niets dat Billy en Vincent ze zo belachelijk zaten te maken haha.
Voor mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrr
Vincent vind ik nog wel leuk overkomen. Billy vind ik niks nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrr
Echt een grote smoes idd, er was 0,0 mis met z'n oren maar hij wou niet openlijk opgeven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:08 schreef Ace1 het volgende:
Sergio:') met zn oorpijn.. wat een kutsmoes zeg..
https://www.ad.nl/show/ed(...)e-robinson~aa74fa72/quote:Edson da Graça volgt Art Rooijakkers op als presentator van Expeditie Robinson
Ik vind ze allebei 100x niets.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ed(...)e-robinson~aa74fa72/
In werkelijk alles een verbetering in vergelijking met doodsaaie Art.
Waarom moet iemand ergens bekend mee zijn geworden voor hij op TV komt? Kende jij Jan de Hoop of Noraly Beyer wel voordat ze op TV aan de slag gingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een die al teveel dingen op tv doet zonder dat ik echt weet waarom hij bekend is geworden.
"Onze" topics?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Op FOK! vind iedereen jou ook 100x niets, toch vervuil je onze topics de hele dag.
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:46 schreef Document1 het volgende:
Edson is een baas. Als je geen kinderen hebt dan snap ik wel dat hij er opeens is voor je maar wat was hij leuk op NPO Zapp.
Art “autocue” Rooijakkers ga ik niet missen. Hopelijk blijft Edson wel lang de presentatie doen want dat wisselt echt teveel. Behalve jazz hands natuurlijk die blijft tot haar pensioen.
Dat simpele hoofd van Art is aantrekkelijk. Die kijkt als een ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.
Dacht dat hij zo een type monica geuze/samantha steenwijk was overal aan meedoen maar niemand weet hoe en waarom ze bekend geworden zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom moet iemand ergens bekend mee zijn geworden voor hij op TV komt? Kende jij Jan de Hoop of Noraly Beyer wel voordat ze op TV aan de slag gingen?
Zoveel doet Edson toch niet? Hollands Got Talent en The Floor op dit moment. En daaromheen nog 12 programma's in de afgelopen 12 jaar. Wat vind je dan niet teveel?
Zover ik weet niet. Gewoon iemand die graag een bepaald vak wil uitvoeren, net als jij en ik dat willen/doen. Ik heb hem ook nooit betrapt op wannabe gedrag zoals Geuze of Steenwijk. Gewoon een eerlijke vent met een, wat mij betreft, leuke manier van presenteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht dat hij zo een type monica geuze/samantha steenwijk was overal aan meedoen maar niemand weet hoe en waarom ze bekend geworden zijn.
Jouw kind heeft het IQ van een ei, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.
Het hetquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jouw kind het het IQ van een ei, dus wat is het probleem?
Voor mij is de vrouwelijke presentatrice van ER wel Evi Hanssen eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:46 schreef Document1 het volgende:. Behalve jazz hands natuurlijk die blijft tot haar pensioen.
Evi was een stuk aangenamer om naar te kijken dan wat er nu staatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:26 schreef Staaf het volgende:
[..]
Voor mij is de vrouwelijke presentatrice van ER wel Evi Hanssen eigenlijk
Is het toch ook. Al verwacht ik niks meer van kampfleider Timor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
IK vInD dIt HeEl OnSpOrTiEf, DiT oNtHoUd Ik!!!1
We zitten in Robinson. Niet in de Libelle week.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is het toch ook. Al verwacht ik niks meer van kampfleider Timor.
Het is wel de editie van de kinderachtige deelnemers zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
IK vInD dIt HeEl OnSpOrTiEf, DiT oNtHoUd Ik!!!1
Het wordt ook gewoon opgenomen in een studio. Dat zie je toch gelijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
BNW modus
Valt jullie niet op hoe iedereen nog zijn haar zo goed heeft zitten en totaal geen baardgroei hebben? slapen ze allemaal snachts lekker in een hotel of iets? Alle afleveringen lijkt het alsof het dag 1 is.
Zijn zeker gewoon 2-3 opname dagen en klaar.
Nee, gewoon Gooise plas op een warme zomerdag!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het wordt ook gewoon opgenomen in een studio. Dat zie je toch gelijk?
Inderdaad. Blijkbaar slikken ze zijn kampfleiderschap als zoete koek.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:27 schreef superniger het volgende:
Echt dom dat ze Timors immuniteit niet proberen te flushen
Hamza heeft zijn proef al gewonnen he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijkbaar slikken ze zijn kampfleiderschap als zoete koek.
Expeditie kan eindelijk echt beginnen. Hoop dat Ymre van Hamza wint.
Er zal echt wel iets gebeuren, Ymre moet toch nog wel enige kans hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hamza heeft zijn proef al gewonnen he.
Ik denk dat Ymre anders tegen Sergio had moeten spelen.
Ik denk dat Ymre nu gewoon net als Hamza mag strijden om de plek in de samensmelting net als de rest. Anders had ze moeten strijden tegen Sergio of een van de anderen die weg is gegaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zal echt wel iets gebeuren, Ymre moet toch nog wel enige kans hebben
Welke proef heeft Hamza al gewonnen? Het is niet dat je terugkeert van afvallerseiland na het winnen van 1 proef. De laatste die over is na alle proeven komt terug. Dus er staat zeker nog een proef tussen Hamza en Ymre op het programma. De winnaar zal terugkomen in de samensmelting lijkt mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hamza heeft zijn proef al gewonnen he.
Ik denk dat Ymre anders tegen Sergio had moeten spelen.
Dit was in de oude setup zo maar nu heet het wraakeiland en Nicolette zei tegen Hamza jij hebt je nú geplaatst voor het wraakteam en maakt weer kans op een terugkeer in de expeditie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Welke proef heeft Hamza al gewonnen? Het is niet dat je terugkeert van afvallerseiland na het winnen van 1 proef. De laatste die over is na alle proeven komt terug. Dus er staat zeker nog een proef tussen Hamza en Ymre op het programma. De winnaar zal terugkomen in de samensmelting lijkt mij.
Ymre werd dat ook gewoon gezegd gisteren. Maar dat wraakeiland is enkel een naam, voor de rest verloopt het exact als altijd met afvallerseiland.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit was in de oude setup zo maar nu heet het wraakeiland en Nicolette zei tegen Hamza jij hebt je nú geplaatst voor het wraakteam en maakt weer kans op een terugkeer in de expeditie.
Meeste opgevers zaten al op braakeiland of werden vrolijk weggestemd tijdens de eilandraad. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan het zijn dat de samensmelting eerder is omdat er een paar mensen hebben opgegeven? Voorheen ging dan de eliminatie niet door omdat iemand zelf vertrok maar met al die extra eilanden afgelopen jaren weet ik even niet meer hoe dit zat.....
Als Kimmylien en Justine niet ziek naar huis waren gegaan, en Sergio niet direct was vertrokken, waren er meer battles geweest, denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Ymre nu gewoon net als Hamza mag strijden om de plek in de samensmelting net als de rest. Anders had ze moeten strijden tegen Sergio of een van de anderen die weg is gegaan.
Ik denk dat de battles als er geen mensen hadden opgegeven als een soort plaatsing voor de team wraak hadden moeten werken dit seizoen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Kimmylien en Justine niet ziek naar huis waren gegaan, en Sergio niet direct was vertrokken, waren er meer battles geweest, denk ik.
Ik denk dat Julie had moeten battlen tegen Hamza, als ze wel naar wraakeiland was gegaan.
Misschien moeten Ymre en Hamza nog battlen wie er naar de samensmeltingsproef mag.
Er is gezegd dat er bij de samensmeltingsproef nog 2 afvallen.
Op dit moment zijn er nog 13 kandidaten over, plus de 2 op wraakeiland. Dan zou het op 15 personen uitkomen voor de samensmeltingsproef, dat is een oneven aantal en daarom denk ik dat er maar 1 van wraakeiland terugkomt.
Zijn wel jaren geweest met meer opgevers en afvallers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan het zijn dat de samensmelting eerder is omdat er een paar mensen hebben opgegeven? Voorheen ging dan de eliminatie niet door omdat iemand zelf vertrok maar met al die extra eilanden afgelopen jaren weet ik even niet meer hoe dit zat.....
HHB maar terugkijkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
Tegelijkertijd met Heel Holland Bakt. Dat is een lastige keuze.
Vermaak tijdens het dinerquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hamza en de magere mevrouw zullen wel tegen de twee afvallers moeten.
Hoopte eigenlijk dat ze mogen meegenieten van het eten.quote:
De winnaar waarschijnlijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat ze mogen meegenieten van het eten.
Zijn domme schaapjes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Damn waarom hebben ze vorige week niet gewoon Timor eruit gekeild
Jup, dat was de exit van Maxim.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog in de eerste titanen strijd een slaapproef na het dineren ze eerst laten zuipen en wie als eerste in slaap viel mocht naar huis dat was mooi maar zou wel niet meer mogen.
Thomas heeft daar notabene bij gezeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
Nee lijkt niet echt eerlijk. En waarom doet die Nicolette weer zo overdreven en de kandidaten zogenaamd verbaasd dat er terugkomen... dit is verdomme elk jaar doe normaal....
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thomas heeft daar notabene bij gezeten.
Was ook slecht geacteerd van hem.
Ja, nogal. Maar ik zal em zeker niet missenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef superniger het volgende:
Conclusie: Thomas is de flop van dit seizoen.
Ik heb ook dit jaar een beetje van "het kan me eigenlijk niet schelen wie er wint of verliest" ik had altijd wel een paar lui die ik graag zag en baalde als iemand naar huis moest. Het is allemaal (nog niet) spannendquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef Oliver23 het volgende:
Kijkend naar iedereen bij het samensmeltingsdiner..... Geen spraakmakende deelnemers, allemaal een pot nat.
Verder gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat Hamza de samensmelting heeft gehaald. Het veenlijkje is in ieder geval nog een weekje langer door, maar die zal ook het onderspit delven. Wel lekker dat die pathetische deugnicht van een Farjah er uit ligt, nu die andere deugmiep nog waar hij vorige week in conclaaf mee was.
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:11 schreef roos94 het volgende:
Hamza en Ymre komen aanlopen bij samensmeltingsdiner.
Iedereen roept Hamza!! Leuk voor Ymre
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komen
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je misquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je mis
Het kan best dat je gelijk krijgt maar ik zou haar er niet uit stemmen als ik daar zatquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel gastquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas eruit had ik niet verwacht.
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Kuhn het volgende:
Hoop echt dat die Timor er snel uitgeflikkerd wordt. Maar zal wel niet met 2 immuniteitsmunten op zak.
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
Bij de meeste van voormalig kamp zuid ligt hij niet goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:49 schreef Document1 het volgende:
Timor waant zich onoverwinnelijk en ligt er volgende week uit. Hamza krijgt een zenuwinzinking en gaat naar huis. Billy mist de eerste proef door z’n kater.
Van dat touwtjetrekken kan ie nooit moe zijn geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Ja oke, dat is idd wel zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Heel moe kan hij niet zijn geworden van de proef ervoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
En dan toch verkozen als Titaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef lars91 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.
Jonge gast, sixpackquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch verkozen als Titaan
Mensen hebben zich vergist?
Ging echt nergens over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat hele titanen gedoe was zo vroeg in het spel ook maar een vaag concept.
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging echt nergens over.
Waar zijn die kado's gebleven trouwens?
Ja maar ik meen dat dat een preview was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verder
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik meen dat dat een preview was.
Waar is de BBQ bv gebleven?
O was dat tquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?
Een harpoen toch of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Dan een vlot, en.... ik heb geen idee meer.
Volgens mij die kooi waar vissen in zwemmen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Zandloperquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Krabben vangerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Ah oke raarquote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Timor. Die mogen er van mij beide wel uit
Die mag ook wel weg ja.quote:
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Ik denk dat Timor eigenlijk dubbel prijs heeft die munt en hij kan er de eerste volgende ronde er niet uit. De winnaar van de proef van vandaag zou wel moeten strijden tegen hem.quote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was niet zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubjequote:Op zondag 3 november 2024 20:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.
Het lijkt me een lieve jongen, maar irriteer me wat aan het continue grapjes moeten maken op een eiland. Dus... van mij mag ie er wel uitquote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiekquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was nirt zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubje
Ja heel domquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiek
Ik denk dus tactisch willen spelen, dan schuldig voelen en rechtbreien ofzo nou ja.quote:
Graagquote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Ernst-Paul zou gewoon zeggen: 'doei Ymre en we gaan alsnog iemand vandaag wegstemmen."
Voorstukje lijkt het dat Nicolette ook zo iets gaat doen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Ernst-Paul zou gewoon zeggen: 'doei Ymre en we gaan alsnog iemand vandaag wegstemmen."
Dit jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:36 schreef superniger het volgende:
Domme kut. Dit moet je pas vertellen vlak voor een eilandraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |