Ah oke raarquote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Timor. Die mogen er van mij beide wel uit
Die mag ook wel weg ja.quote:
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Ik denk dat Timor eigenlijk dubbel prijs heeft die munt en hij kan er de eerste volgende ronde er niet uit. De winnaar van de proef van vandaag zou wel moeten strijden tegen hem.quote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was niet zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubjequote:Op zondag 3 november 2024 20:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.
Het lijkt me een lieve jongen, maar irriteer me wat aan het continue grapjes moeten maken op een eiland. Dus... van mij mag ie er wel uitquote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiekquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was nirt zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubje
Ja heel domquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiek
Ik denk dus tactisch willen spelen, dan schuldig voelen en rechtbreien ofzo nou ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |