quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:49 schreef Document1 het volgende:
Timor waant zich onoverwinnelijk en ligt er volgende week uit. Hamza krijgt een zenuwinzinking en gaat naar huis. Billy mist de eerste proef door z’n kater.
Van dat touwtjetrekken kan ie nooit moe zijn geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Ja oke, dat is idd wel zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Heel moe kan hij niet zijn geworden van de proef ervoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
En dan toch verkozen als Titaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef lars91 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.
Jonge gast, sixpackquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch verkozen als Titaan
Mensen hebben zich vergist?
Ging echt nergens over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat hele titanen gedoe was zo vroeg in het spel ook maar een vaag concept.
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging echt nergens over.
Waar zijn die kado's gebleven trouwens?
Ja maar ik meen dat dat een preview was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verder
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik meen dat dat een preview was.
Waar is de BBQ bv gebleven?
O was dat tquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?
Een harpoen toch of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Dan een vlot, en.... ik heb geen idee meer.
Volgens mij die kooi waar vissen in zwemmen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Zandloperquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Krabben vangerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |