Ik heb ook dit jaar een beetje van "het kan me eigenlijk niet schelen wie er wint of verliest" ik had altijd wel een paar lui die ik graag zag en baalde als iemand naar huis moest. Het is allemaal (nog niet) spannendquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef Oliver23 het volgende:
Kijkend naar iedereen bij het samensmeltingsdiner..... Geen spraakmakende deelnemers, allemaal een pot nat.
Verder gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat Hamza de samensmelting heeft gehaald. Het veenlijkje is in ieder geval nog een weekje langer door, maar die zal ook het onderspit delven. Wel lekker dat die pathetische deugnicht van een Farjah er uit ligt, nu die andere deugmiep nog waar hij vorige week in conclaaf mee was.
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:11 schreef roos94 het volgende:
Hamza en Ymre komen aanlopen bij samensmeltingsdiner.
Iedereen roept Hamza!! Leuk voor Ymre
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komen
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je misquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je mis
Het kan best dat je gelijk krijgt maar ik zou haar er niet uit stemmen als ik daar zatquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel gastquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas eruit had ik niet verwacht.
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Kuhn het volgende:
Hoop echt dat die Timor er snel uitgeflikkerd wordt. Maar zal wel niet met 2 immuniteitsmunten op zak.
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
Bij de meeste van voormalig kamp zuid ligt hij niet goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:49 schreef Document1 het volgende:
Timor waant zich onoverwinnelijk en ligt er volgende week uit. Hamza krijgt een zenuwinzinking en gaat naar huis. Billy mist de eerste proef door z’n kater.
Van dat touwtjetrekken kan ie nooit moe zijn geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Ja oke, dat is idd wel zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.
Heel moe kan hij niet zijn geworden van de proef ervoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
En dan toch verkozen als Titaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef lars91 het volgende:
[..]
Hij was in zowat elke proef zwak. In teamproeven ook steeds een van de zwakkere.
Jonge gast, sixpackquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch verkozen als Titaan
Mensen hebben zich vergist?
Ging echt nergens over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat hele titanen gedoe was zo vroeg in het spel ook maar een vaag concept.
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging echt nergens over.
Waar zijn die kado's gebleven trouwens?
Ja maar ik meen dat dat een preview was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel Farja op een vlot gezien toch? Denk dat er gewoon niet zoveel aandacht aan geschonken is verder
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik meen dat dat een preview was.
Waar is de BBQ bv gebleven?
O was dat tquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Thomas had toch een pizza gekozen ipv van de BBQ?
Een harpoen toch of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Dan een vlot, en.... ik heb geen idee meer.
Volgens mij die kooi waar vissen in zwemmen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Zandloperquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Krabben vangerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat t
Ah oke raarquote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Timor. Die mogen er van mij beide wel uit
Die mag ook wel weg ja.quote:
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar Billy over heeft gelogen en is dat ook wat Ellemieke het over had?
Ik denk dat Timor eigenlijk dubbel prijs heeft die munt en hij kan er de eerste volgende ronde er niet uit. De winnaar van de proef van vandaag zou wel moeten strijden tegen hem.quote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat er in zijn zakje zou hebben gezeten of zo.
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was niet zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubjequote:Op zondag 3 november 2024 20:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Bedankt maar... ja dat is wel vaag van hem ja om dan alsnog te corrigeren.
Het lijkt me een lieve jongen, maar irriteer me wat aan het continue grapjes moeten maken op een eiland. Dus... van mij mag ie er wel uitquote:Op zondag 3 november 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over hoeveel stemmen hij had en volgens mij ja op de laatste.
Al zou ik Billy er zelf niet zo snel uit stemmen. Timor is nu de uitgelezen kans alleen dat lijkt niemand te snappen.
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiekquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij had binnen zijn clubje gelogen dat die extra stemmen had, dit was nirt zo, en nu heeft die dat random verteld tegen 1 van zijn clubje
Ja heel domquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahah huh hahahah wat een gekke tactiek
Ik denk dus tactisch willen spelen, dan schuldig voelen en rechtbreien ofzo nou ja.quote:
Graagquote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Ernst-Paul zou gewoon zeggen: 'doei Ymre en we gaan alsnog iemand vandaag wegstemmen."
Voorstukje lijkt het dat Nicolette ook zo iets gaat doen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Ernst-Paul zou gewoon zeggen: 'doei Ymre en we gaan alsnog iemand vandaag wegstemmen."
Dit jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:36 schreef superniger het volgende:
Domme kut. Dit moet je pas vertellen vlak voor een eilandraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |