Ik heb ook dit jaar een beetje van "het kan me eigenlijk niet schelen wie er wint of verliest" ik had altijd wel een paar lui die ik graag zag en baalde als iemand naar huis moest. Het is allemaal (nog niet) spannendquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef Oliver23 het volgende:
Kijkend naar iedereen bij het samensmeltingsdiner..... Geen spraakmakende deelnemers, allemaal een pot nat.
Verder gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat Hamza de samensmelting heeft gehaald. Het veenlijkje is in ieder geval nog een weekje langer door, maar die zal ook het onderspit delven. Wel lekker dat die pathetische deugnicht van een Farjah er uit ligt, nu die andere deugmiep nog waar hij vorige week in conclaaf mee was.
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:11 schreef roos94 het volgende:
Hamza en Ymre komen aanlopen bij samensmeltingsdiner.
Iedereen roept Hamza!! Leuk voor Ymre
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ymre vertrekt al vrij snel ga ik vanuit, zijn makkelijke slachtoffers om te lozen op eilandraden.
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh als jij dat denkt gaat ze ver komen
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je misquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ik weet inmiddels hoe deze show in elkaar zit.
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wacht af, en we zullen zien maar je dacht het bij de laatste BB ook zeker te weten en toen zat je mis
Het kan best dat je gelijk krijgt maar ik zou haar er niet uit stemmen als ik daar zatquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, lekker belangrijk dat ik er toen naast zat. Heb er echt geen nacht minder om geslapen hoor... Dit gaat om ER.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel gastquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ah oké, wij kijken inderdaad allemaal voor de eerste keer.
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas eruit had ik niet verwacht.
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Kuhn het volgende:
Hoop echt dat die Timor er snel uitgeflikkerd wordt. Maar zal wel niet met 2 immuniteitsmunten op zak.
Bij de tweede proef had hij net daarvoor een proef gehad. Hamza en Ymre uitgerust en al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Hoezo was die zo slecht in beide proeven?!
Bij de meeste van voormalig kamp zuid ligt hij niet goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze straks wel massaal op hem gaan maar hij dat niet aan ziet komen als "leider".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |