De mode bazen idd. Ze moeten er in passen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet. Zijn er vrouwen die dit mooi vinden? Mannen sowieso niet al te veel. Dus voor wie doen ze dit? (in b4 money)
Mja meeste modekoningen vallen meer op jongetjes dus dat kan ook een reden zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De mode bazen idd. Ze moeten er in passen.
Ik kan me het niet heugen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
is er eerder een ER geweest waarbij zoveel lichamelijke ongemakken ervoor zorgden dat mensen opgaven of om medische redenen moesten stoppen?
Sergio was een mini konkel en "onverwachte" exit toch? Voor he althansquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:57 schreef Magica het volgende:
Waar blijft het gekonkel en onverwachte exits. Stuur die vervelende Timor eruit nu hij het niet verwacht met zijn immuniteitsmunt
Ja hoor, dat is elk jaar wel eigenlijk. Ene jaar wat meer dan het andere jaar. Of het er ook eerder zoveel waren of meer of minder, dat weet ik niet uit het hoofd en ik heb geen zin om de wiki's door te spitten van alle seizoenen. Maar het is niet zo heel bijzonder dat mensen opgeven of moeten stoppen om medische redenen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
is er eerder een ER geweest waarbij zoveel lichamelijke ongemakken ervoor zorgden dat mensen opgaven of om medische redenen moesten stoppen?
Ja das wel waarquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sergio was een mini konkel en "onverwachte" exit toch? Voor he althans
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:05 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja das wel waarmaar leukste van expeditie vind ik als van die arrogante mensen ineens onverwacht weggestemd worden
en dan die koppen helemaal verbaasd, even een lesje nederigheid. Sergio vond ik al een beetje sneu sowieso
Een echte klassieker.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:
Die blijft mooiquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit is en blijft mijn hoogtepunt van alle jaren, trio Geert-Hans-Hiukwan naait hun eigen Geert een oor aan:
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrrquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:34 schreef Kuhn het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent die Timor. Wannabe alpha mannetje met zijn rare ideeën van een 'huddle', bandana's allemaal op dezelfde manier dragen, taken uitdelen enz.
Wegwezen met die gast.
Niet voor niets dat Billy en Vincent ze zo belachelijk zaten te maken haha.
Voor mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrr
Vincent vind ik nog wel leuk overkomen. Billy vind ik niks nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk, maar als ik moet kiezen zit ik toch liever met Timor dan met Vincent en Billy, brrrr
Echt een grote smoes idd, er was 0,0 mis met z'n oren maar hij wou niet openlijk opgeven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:08 schreef Ace1 het volgende:
Sergio:') met zn oorpijn.. wat een kutsmoes zeg..
https://www.ad.nl/show/ed(...)e-robinson~aa74fa72/quote:Edson da Graça volgt Art Rooijakkers op als presentator van Expeditie Robinson
Ik vind ze allebei 100x niets.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ed(...)e-robinson~aa74fa72/
In werkelijk alles een verbetering in vergelijking met doodsaaie Art.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |