Nu gaat ze dus welquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
“…en 2 kindjes.”
Waarom doen ze telkens alsof iemand hierna naar huis gaat?
Ze doen het elke week.quote:
die zit daar nu wel helemaal alleen, lijkt me ook niet fijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou die ene op wraakeiland komt er makkelijk van af zo
Mij welquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
die zit daar nu wel helemaal alleen, lijkt me ook niet fijn.
Klopt, maar mag aannemen dat deelnemers toch minimaal een paar afleveringen terugkijken van oude seizoenen en het echt wel wetenquote:
Een paar weken je eigen eten zoeken of vangen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mij wel![]()
Wil ook wel een paar weken
Nou ja weet ik niet. Ik vind het ergens spelbederf.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap Julie wel nog een ander eiland heeft totaal geen zin als je uit de zon moet blijven en niet met water of zand in aanraking mag komen op een eiland. Siert haar nog dat ze niet gelijk na dat dokters bezoek weg is gegaan anders hadden ze er naast haar nog iemand uit moeten stemmen.
Maar waarom dan die act van doen alsof?quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar mag aannemen dat deelnemers toch minimaal een paar afleveringen terugkijken van oude seizoenen en het echt wel weten
Ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom dan die act van doen alsof?
Eerder is het wel eens zo als iemand opgaf voor de eilandraad ze keihard waren met zo werkt het niet en er moet alsnog gestemd worden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet. Ik vind het ergens spelbederf.Niet veel anders dan iemand die zit te huilen dat ze naar huis willen en daarom maar op diegene gestemd moet worden.
Timor wordt als eerste gewipt na de samensmelting.
Veenlijkje?quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat een lamme plottwist is dit dan, die zandloper. Vage shit. Dacht dat er nog wel een adertje onder het gras zat dat ze nog moesten strijden om het voordeel om te laten keren en dat de winst naar het verliezende kamp gaat, nee hoor het is alleen symboliek, jezus christus! En die eilandraad was ook weer voorspelbaar, na de klachten van Julie dat de aandacht op veenlijkje verlegd zouden worden naar haar om er uit te stemmen, en zo geschieden. Hamza mag dus nog even langer alleen op Wraakeiland blijven.
Ja met Ernst Paul maar dat is lang lang geleden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder is het wel eens zo als iemand opgaf voor de eilandraad ze keihard waren met zo werkt het niet en er moet alsnog gestemd worden.
De heroine chic look is helaas nog steeds populair in de modellen wereld.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh inderdaad, die is ongezond mager
Ik snap dat serieus niet. Zijn er vrouwen die dit mooi vinden? Mannen sowieso niet al te veel. Dus voor wie doen ze dit? (in b4 money)quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De heroine chic look is helaas nog steeds populair in de modellen wereld.
Later met Nicolette ook nog een keer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja met Ernst Paul maar dat is lang lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |