Alleen wordt dat vaak zelf vrij snel ook door de politie zelf bevestigd. Dus Joop is dan toch echt een stukkie betrouwbaarder. Hoe vervelend je dat ook vindt.quote:Op maandag 30 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is pas wanneer de Joop schrijft dat de politie racistisch is.
Jezus was ook een jood.quote:Op maandag 30 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja, het zal er wel mee te maken hebben dat de joden destijds Jezus aan het kruis hebben genageld, maar goed. Dat is inmiddels oud nieuws.
Foutje van god en foutje van de joden.
Wat het hier en nu betreft: iedereen moet beschermt worden tegen wat voor soort racistisch geweld dan ook, of het nu moslima's, joden, vrouwen of homo's zijn.
Maar het probleem ligt dieper. Is niet op te lossen door extra bescherming in te zetten.
En als alle moslims nou naar het oosten gingen verkassen hadden we hier geen terroristische aanslagen meer en krijgen we geen sharialand.quote:Op maandag 30 september 2024 18:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist. En daar zit de crux. Als die joden nou eens hun boeltje oppakten en naar het westen verkasten, is het probleem opgelost.
Maar dat kan niet want Europa, Amerika wil geen Jodenland in hun gebied.
Waarom eigenlijk niet? Geef daar eens een antwoord op.
Daarnaast hebben politieagenten een eed afgelegd, dus iedere slappe tosti die dit soort dienstweigering oké vind heeft 0 ruggengraat en steunt landverraders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zo. Dus dan mogen politieagenten ook weigeren moskeeën, XR-protesten, miljonairsbeurzen, extreem-rechtse marsen, Amerikaanse fundi-predikanten op tournee en ga zo maar even door bescherming te verlenen, afhankelijk van hun 'moreel juiste kompas'.
Waarom uberhaupt politie hebben?
Oh en de 'normen en waarden' van dat Pro-Palestina kamp alhier, dat voor 99% bestaat uit woke gehersenspoelden en islamisten, zijn niet mijn normen en waarden.
Nee hoor, er zijn vanaf de jaren '80 veel, grote en breed gedragen programma's geweest om de politie een betere afspiegeling van de samenstelling van de maatschappij te laten zijn. Je krijgt zo'n log apparaat echt niet in beweging door het gekoer van "een paar van die progressieve figuren".quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:41 schreef RotatoR het volgende:
Een paar van die progressieve figuren wilde zonodig diversiteit bij de politie, dit zijn dus de gevolgen.
Zo, dat is nog eens een posting!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat, lieve Chadi, we hier in Nederland als afspraak hebben dat de politie ongeacht eigen politieke of morele voorkeuren dient te doen waarvoor het is opgericht en waarvoor het wordt betaald: het beschermen van de rechtsorde en de veiligheid van haar burgers. Daar valt het beschermen van de Israëlische ambassade ook onder.
Ik reageer fel omdat ik die stuitende, weerzinwekkende, religieus gedreven hypocrisie onderhand schijtziek ben. Universiteiten slopen, wetenschappers weren, synagoges en Joodse scholen moeten afzetten, ceremonies in stilte verrichten, en dat allemaal omdat er een roedel haatbaarden op missie is en die achterlijke haatzaaierij onder het mom van 'solidariteit met Palestina' nu al een jaar probeert te slijten als iets moreel verhevens.
En terecht. Ik sta daar ook achter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vanaf de jaren '80 veel, grote en breed gedragen programma's geweest om de politie een betere afspiegeling van de samenstelling van de maatschappij te laten zijn. Je krijgt zo'n log apparaat echt niet in beweging door het gekoer van "een paar van die progressieve figuren".
Alle profeten en boodschappers vrede zij met hen waren Moslims.quote:
quote:Op maandag 30 september 2024 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
En dan niet gaan liggen zeiken dat de joden het religieuze recht hebben op juist deze grond in moslimgebied.
quote:Ik heb Nederland nog nooit als christengebied beschouwd.
Christenen komen uit dezelfde zandbak als moslims en joden.
De betonrot bij de politie is idd begonnen. Geef het nog een paar jaar en we hebben geen functionerend politie-orgaan meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:51 schreef Tekaschi het volgende:
Jarenlang voor gewaarschuwd, jarenlang voor verketterd.
Blijf maar lekker deugen mensen.
Nah, dat deugt helemaal niet alleen hebben ze het zelf niet door.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:51 schreef Tekaschi het volgende:
Holy shit zegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze doen gewoon hun werk. Ze dienen het publieke domein en beschermen de normen en waarden van mensen met een juist kompas.
Ironisch dat je Placebo gebruikt gezien zij hartstikke pro-Palestina zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Oh damn, de kliniek heeft weer internetuurtje hoor, posts vol boos onsamenhangend gewauwel genot.
Hoezo geef het nog een paar jaar? Er blijft al jaren een hoop ernstigs op de plank liggen door capaciteitsproblemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De betonrot bij de politie is idd begonnen. Geef het nog een paar jaar en we hebben geen functionerend politie-orgaan meer.
quote:Er zijn politiemensen die morele bezwaren hebben tegen een inzet bij demonstraties of het beveiligen van personen of gebouwen. Dat kunnen Joodse gebouwen zijn, een demonstratie van Extinction Rebellion of een boerenprotest. Toegeven aan die bezwaren in wat voor vorm dan ook raakt aan de neutraliteit die de politie moet uitstralen. De politie mag niet splijten.
’Politie voor iedereen’ is het bekende motto van de Nationale Politie. Toch voelt niet iedereen dat zo. Een van de redenen voor het doorvoeren van diversiteit binnen de politie is dat de burger zich beter begrepen en vertegenwoordigd voelt door de politie. Over het dragen van een keppel of hoofddoek worden flinke discussies gevoerd. De geloofsuitingen vormen een afspiegeling van de maatschappij, maar gaat de zo belangrijke neutraliteit daarmee dan niet verloren?
Bezwaar maken tegen het draaien van een dienst bij een demonstratie van XR omdat een agent best sympathie koestert voor de demonstranten of een bewakingsdienst bij een Joodse bijeenkomst weigeren vanwege een ’moreel bezwaar’ is uit den boze. De burger moet het gevoel hebben dat een politieman er voor hem of haar is. Onvoorwaardelijk. Ongeacht zijn persoonlijke mening.
Corona, de winst van rechts en ook de oorlog in Gaza hebben de tegenstellingen in de maatschappij versterkt. Er zijn kampen ontstaan en persoonlijke vetes worden op sociale media en in columns uitgevochten. De intolerantie ten opzichte onwelgevallige meningen of visies is groot. Neutraliteit is een groot goed. Juist bij de politie mag daar niet aan getornd worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-overal-zo-gevoeld
Je holt dat begrip uit. Dit heeft niets met antisemitisme te maken. Maar het is lekker makkelijk om het daarop te gooien in de hoop dat het mensen afschrikt. Ik heb ook gezegd dat ze geen moellahs hoeven te beschermen als ze daar bezwaren tegen hebben. Is dat ook antisemitisme? Of is het per definitie antisemitisme als israel genoemd wordt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Holy shit zeg
Puur ongefilterd antisemitisme. Mag gewoon blijven staan en posten hier.
Het is wel lekker makkelijk afschuiven daarop. Hoef je niet na te denken over hoe we de politie weer genoeg capaciteit geven zodat ze hun kerntaken kunnen vervullen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoezo geef het nog een paar jaar? Er blijft al jaren een hoop ernstigs op de plank liggen door capaciteitsproblemen.
En dat komt niet door een diversiteitquotum.
Een opnieuw wordt de keppel er aan de haren bijgesleept. De mensen van het Joods Politie Netwerk hebben letterlijk aangegeven dat daar nooit een aanvraag voor is gedaan, ooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:48 schreef Nober het volgende:
’Politie voor iedereen’ wordt niet overal zo gevoeld
[..]
quote:Over keppels gesproken: we moeten het hebben over de discussie rond hoofddoekjes en keppels bij de politie. MT: “Degenen die dat hoofddoekje wilden, hebben de keppel erbij gesleept, terwijl wij daar nooit om hebben gevraagd. Die keppel werd gewoon als excuus gebruikt.”
Bron
Nee, het is totaal vergelijkbaar en het zou eveneens totaal onacceptabel zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Totaal andere sport. Ze probeert haar gelijk te halen.
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.quote:Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zwakzinnig argument van de schrijver. Die mensen hoefden niet in een tijdmachine te stappen aangezien de geschiedenis niet in 2023 is begonnen maar Israël vanaf het begin in de 20ste eeuw al de boel aan het terroriseren was.
Vond ik ook opvallend om te lezen!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een opnieuw wordt de keppel er aan de haren bijgesleept. De mensen van het Joods Politie Netwerk hebben letterlijk aangegeven dat daar nooit een aanvraag voor is gedaan, ooit.
[..]
Echt waar, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.
Over zwakzinnig gesproken.quote:Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zwakzinnig argument van de schrijver. Die mensen hoefden niet in een tijdmachine te stappen aangezien de geschiedenis niet in 2023 is begonnen maar Israël vanaf het begin in de 20ste eeuw al de boel aan het terroriseren was.
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:51 schreef Tekaschi het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je holt dat begrip uit. Dit heeft niets met antisemitisme te maken. Maar het is lekker makkelijk om het daarop te gooien in de hoop dat het mensen afschrikt. Ik heb ook gezegd dat ze geen moellahs hoeven te beschermen als ze daar bezwaren tegen hebben. Is dat ook antisemitisme? Of is het per definitie antisemitisme als israel genoemd wordt?
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.quote:
En zo wordt een glijdende schaal ineens een glijbaan als dit tractie krijgt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.
Ik hoor mijn extreemlinkse moeder dit al vergoelijken.
"Ik begrijp het wel, het ligt ook allemaal erg gevoelig"
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alle profeten en boodschappers vrede zij met hen waren Moslims.²
We weten het. Compleet wars van de werkelijkheid daar in de islam. Ze geloven al in sprookjes, dus het is compleet niet verbazend dat ze ook in andere onwaarheden geloven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.
Dit soort religievervalsing is precies waar in Matheus 24:24 voor gewaarschuwd wordt.
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.
Zoals ik al zei: Mattheus 24:24 waarschuwt voor dit soort onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.
Het waren Moslims.²
Vervang het door 'moskee' en je weet welk woord er gebruikt zal worden (ook wel komisch, zeg ik als iemand met een 'echt' kleurtje).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Maar wel keihard 'islamofobie' roepen bij ieder puntje kritiek op de islam.
Hef jezelf op man, met je 'juist kompas'
Goorlap.
En vanaf dag 1 vijandig bejegend werd door de omringende landen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.
Er is ook niks mis met gevoeligheden of begrip daarvoor. De grens ligt wanneer politiepersoneel eenzijdig besluit dat zo'n gevoeligheid boven hun taak (en ambtseed) gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.
Ik hoor mijn extreemlinkse moeder dit al vergoelijken.
"Ik begrijp het wel, het ligt ook allemaal erg gevoelig"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.
Dat heeft niks met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Dit zijn de mooiste topics om als rechtse stemmer te lezen.
Links tegen links.
De ene linkse groepering is pro-palestina, de andere pro-joods.
FIGHT!
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met links of rechts te maken.
Of vind jij de PVV een linkse partij?
als je het zelf maar begrijpt...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)
Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.
De emoties lopen hoog op.
Onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie.
Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.quote:Op maandag 30 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja, het zal er wel mee te maken hebben dat de joden destijds Jezus aan het kruis hebben genageld, maar goed. Dat is inmiddels oud nieuws.
Foutje van god en foutje van de joden.
Wat het hier en nu betreft: iedereen moet beschermt worden tegen wat voor soort racistisch geweld dan ook, of het nu moslima's, joden, vrouwen of homo's zijn.
Maar het probleem ligt dieper. Is niet op te lossen door extra bescherming in te zetten.
En zo niet ging je kop eraf.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.
Het waren Moslims.²
Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Laat maar zien waar die 'linkse' pro-joden en 'linkse' pro-moslims posts in dit topic staan?
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalemquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalem
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.
En waar blijven de voorbeelden van 'links' pro-joods of 'links' pro-moslim van dit topic?quote:Het is gewoon leuk om te zien dat al die gebruikers die elkaar normaal aardig jerken, in eens met elkaar in conclaaf liggen om iets wat ze zelf met open armen verwelkomden. Massa immigratie, omvolking for the win.
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
Kan ik ook aan jou vragen. Laat die bewezen feiten dan maar eens zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:50 schreef quo_ het volgende:
Hoe bedoel je?
Dit is volgens mij een kwestie van "wie kaatst kan de bal verwachten"
Nee, daar zijn we niet blij over.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
*Gewond en handen kwijt*quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.
Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.
Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Hmm ja, nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.
Leiding van God moet je los zien van een hoog of laag iq.
Kleine kinderen die worden bang gemaakt. Zo blijven ze gedwee in het gareel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.
Oh, je bent er zo eentje. Die heb ik ook in de familiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Prachtig dat je hoog opgeleid bent en de taal goed beheerst. Stuur nog maar een paar vliegtuigen met mensen van dit kaliber.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Bewijs?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Net zoals je de hoogte van een opleiding, zo'n beetje niets zegt over je IQ.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Wow hee hola, is dit diezelfde persoon als die mij een verwijt maakte dat Judea en Samaria niet bestond?!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een beetje zoals de wens voor een Groot-Israël.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:47 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wow hee hola, is dit diezelfde persoon als die mij een verwijt maakte dat Judea en Samaria niet bestond?!
Achi, welke versie van de Quran gebruik jij?![]()
OT:
De persoonlijke aanvallen daar gelaten: is het zo belangrijk te weten wat de volledige geschiedenis behelst om te beseffen wat een toekomstig plan van uitwerking is van Iran voor de regio. Een plan voor de Levant; een volledig Islamitisch rijk is nu net iets dat de eerste grondlegging is voor een uitvoering van de Umma - niet alleen de (door onderdrukking lijdende) bevolking van zo een staat, maar ook een wereldorde die zij liever zien dan dat wat nu bestaat. Niet echt iets dat je hoopt te bespeuren bij de politie, eerder bij 'Pinky and the Brain'. Niet iets dat je wil importeren voor de Joodse gemeenschap in Nederland - al helemaal niet omdat het Nederland is en niet Israël.
IQ - laten we het dan niet gaan hebben over het schrikbarend disharmonisch profiel dat dan bij deze personen zal bestaan, àls ze al (hyper)intelligent zijn.
Ja precies juist! Jij snapt het.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een beetje zoals de wens voor een Groot-Israël.
En dan echt ontopic, volgens mij heb je als individuele agent hier helemaal niets over te zeggen. En als je denkt dat het wel kan - dan moet je snel een andere baan zoeken. Misschien als particuliere beveiliger gaan werken. Dan kan je zelf je opdrachten aannemen.
Heeft alleen niets met geforceerd diversiteitsbeleid te maken. Het onnodig erbij halen van dat vraagstuk zorgt voor alleen maar voor het op de spits drijven van de discussie, terwijl het niets met de kern van het probleem te maken heeft. Denk jij dat je in een Turkije of Marokko als agent inspraak hebt op dat niveau? Als je order is om een Joodse instelling te beveiligen, dan moet je dat gewoon doen. Zo niet, dan mag je oprotten. Heeft geen zak te maken met de dingetjes die je erbij haalt omdat je denkt dat het lekker scoort.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:48 schreef ISVV het volgende:
Niet alles teruggelezen, maar hoe groot was de ophef geweest als blanke agenten aangegeven zouden hebben geen moskeeën meer te willen beveiligen? Was er dan ook begrip voor morele bezwaren en werden dienstroosters dan ook omgegooid?
Zie hier de vruchten die we plukken van een geforceerd diversiteitsbeleid. Zo leuk, lekker Marokkaanse thee drinken en baklava eten tijdens Islamitische feestdagen. Zo puur, zo mooi, zo bijzonder. Een smeltkroes van culturen. Tja, dat het politieapparaat zijn kerntaak dan selectief moet verwaarlozen nemen we op de koop toe.
Precies.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:48 schreef ISVV het volgende:
Niet alles teruggelezen, maar hoe groot was de ophef geweest als blanke agenten aangegeven zouden hebben geen moskeeën meer te willen beveiligen? Was er dan ook begrip voor morele bezwaren en werden dienstroosters dan ook omgegooid?
Er wordt echt geen kerntaak selectief verwaarloosd omdat de politie een iftar organiseert, net zomin als dat dit gebeurt als de politie iets voor het personeel aan kerst doet. Het bestaan van het Joods Politie Netwerk ondermijnt de kerntaak ook niet, of Roze in Blauw.quote:Zie hier de vruchten die we plukken van een geforceerd diversiteitsbeleid. Zo leuk, lekker Marokkaanse thee drinken en baklava eten tijdens Islamitische feestdagen. Zo puur, zo mooi, zo bijzonder. Een smeltkroes van culturen. Tja, dat het politieapparaat zijn kerntaak dan selectief moet verwaarlozen nemen we op de koop toe.
Ik heb anders nog nooit een media campagne gevoerd zien worden waarin men de "morele bezwaren" tegen de Canal Pride door agenten probeerde te normaliseren, zoals nu wel het geval is in de situatie rondom de "morele bezwaren" mbt alles wat Joods is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:19 schreef Qarrad het volgende:
Dat hoort net zo hard de loop in gedrukt te worden maar dan zeggen we ook niet dat de politie nooit mensen uit Nunspeet had moeten aannemen
Mooie posting. Ik vind het hartstikke goed dat de politie een afspiegeling van de samenleving vormt. Maar dat betekent niet dat agenten ineens hun ideologie naar hun werk moeten kunnen brengen. Kun je niet iedereen gelijk behandelen, dan heb je niets bij de politie te zoeken en word je maar beveiliger of zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Er wordt echt geen kerntaak selectief verwaarloosd omdat de politie een iftar organiseert, net zomin als dat dit gebeurt als de politie iets voor het personeel aan kerst doet. Het bestaan van het Joods Politie Netwerk ondermijnt de kerntaak ook niet, of Roze in Blauw.
Was je voorstel dat er geen agenten met een migratieachtergrond aangenomen hadden moeten worden of zo? Je had liever dat alles wat speelt met de gemeenschappen met zo'n achtergrond aangepakt werd zonder die specifieke expertise? Wat is het verschil met een Brabantse agent die zich nuttig maakt in de gesloten gemeenschappen daar tussen alle verpaupering en drugscriminaliteit met zijn lokale roots?
Bij wat er nu speelt in de samenleving rondom de Joodse gemeenschap komen er spanningen naar boven specifiek op dit gebied net zoals er om de zoveel tijd geluiden naar boven komen vanuit streng christelijke agenten mbt de Canal Pride. Dat hoort net zo hard de loop in gedrukt te worden maar dan zeggen we ook niet dat de politie nooit mensen uit Nunspeet had moeten aannemen. Rotte appels en werkweigering hebben alle kleuren van de regenboog en dezelfde oplossing: je werk doen en anders wegwezen vanwege bewezen ongeschiktheid.
Alle politiepersoneel van X achtergrond weg of die achtergrond nooit aannemen omdat er soms iets speelt lijkt me dus een vreselijk slecht idee.
Ik zie nu ook geen mediacampagnequote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een media campagne gevoerd zien worden waarin men de "morele bezwaren" tegen de Canal Pride door agenten probeerde te normaliseren, zoals nu wel het geval is in de situatie rondom de "morele bezwaren" mbt alles wat Joods is.
Dat is helaas een uitzondering. Nederlanders zouden maar wat blij zijn als migranten en hun kroost de taal goed zouden beheersen. Het zou namelijk minder druk leggen op ons onderwijssysteem en zou hun kansen op een degelijke carrière en zelfredzaamheid vergroten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zal wel door de diversiteitsdrammers komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomen
Het onderwerp zal wel niet ter sprake zijn gekomenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:06 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Zal wel door de diversiteitsdrammers komen.
Meeste Nederlandse-Joden dragen israel een warm hart toe.quote:Op maandag 30 september 2024 17:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat mensen 'nu eenmaal' op Nederlandse Joden wraak gaan nemen voor wat Israel flikt wil niet zeggen dat wij dit ' nu eenmaal ' moeten accepteren.
Je opleiding krijgen op de 10e etage betekent niet hoog opgeleid hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zo flauw dat het leuk is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je opleiding krijgen op de 10e etage betekent niet hoog opgeleid hoor.
Opleiding tot kraanmachinist.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je opleiding krijgen op de 10e etage betekent niet hoog opgeleid hoor.
al was het het hoofdkwartier van neonaziNederlandunitedquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:30 schreef Chadi het volgende:
Dit wordt er zoals gewoonlijk vergroot onder het mom van antisemitisme. Als je dat gebruikt dan vliegt iedereen rond zonder na te denken.
Agent zegt ik ga CIDI niet beveiligen.
Krant schreeuwt agent zegt geen joodse instellingen te beveiligen.
Hij moet niks. Dat is het hele punt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
al was het het hoofdkwartier van neonaziNederlandunited![]()
hij moet het gewoon doen, punt, klaar en anders lekker doner kebab snijden
Als je dat denkt, is dit geen geschikt land voor jou vrees ik.quote:
Heerlijk sarcasme.quote:
Nee dat was zijn punt niet, zijn punt was dat alle aandacht wat overdreven wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |