abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215153705
Een paar van die progressieve figuren wilde zonodig diversiteit bij de politie, dit zijn dus de gevolgen.
pi_215154125
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat is pas wanneer de Joop schrijft dat de politie racistisch is.
Alleen wordt dat vaak zelf vrij snel ook door de politie zelf bevestigd. Dus Joop is dan toch echt een stukkie betrouwbaarder. Hoe vervelend je dat ook vindt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215154216
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Ze heeft gelijk.
Totaal andere sport. Ze probeert haar gelijk te halen.
pi_215154306
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja, het zal er wel mee te maken hebben dat de joden destijds Jezus aan het kruis hebben genageld, maar goed. Dat is inmiddels oud nieuws.
Foutje van god en foutje van de joden.

Wat het hier en nu betreft: iedereen moet beschermt worden tegen wat voor soort racistisch geweld dan ook, of het nu moslima's, joden, vrouwen of homo's zijn.
Maar het probleem ligt dieper. Is niet op te lossen door extra bescherming in te zetten.
Jezus was ook een jood.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Juist. En daar zit de crux. Als die joden nou eens hun boeltje oppakten en naar het westen verkasten, is het probleem opgelost.
Maar dat kan niet want Europa, Amerika wil geen Jodenland in hun gebied.
Waarom eigenlijk niet? Geef daar eens een antwoord op.
En als alle moslims nou naar het oosten gingen verkassen hadden we hier geen terroristische aanslagen meer en krijgen we geen sharialand.

Toch?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215154381
Agenten die weigeren Joodse, islamitische of christelijke gebouwen dan wel hun gelovigen te beschermen dienen per direct ontslagen dan wel vastgezet te worden voor ernstig plichtverzuim.
pi_215154803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zo. Dus dan mogen politieagenten ook weigeren moskeeën, XR-protesten, miljonairsbeurzen, extreem-rechtse marsen, Amerikaanse fundi-predikanten op tournee en ga zo maar even door bescherming te verlenen, afhankelijk van hun 'moreel juiste kompas'.

Waarom uberhaupt politie hebben?

Oh en de 'normen en waarden' van dat Pro-Palestina kamp alhier, dat voor 99% bestaat uit woke gehersenspoelden en islamisten, zijn niet mijn normen en waarden.
Daarnaast hebben politieagenten een eed afgelegd, dus iedere slappe tosti die dit soort dienstweigering oké vind heeft 0 ruggengraat en steunt landverraders.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 08:28:52 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215154825
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 00:41 schreef RotatoR het volgende:
Een paar van die progressieve figuren wilde zonodig diversiteit bij de politie, dit zijn dus de gevolgen.
Nee hoor, er zijn vanaf de jaren '80 veel, grote en breed gedragen programma's geweest om de politie een betere afspiegeling van de samenstelling van de maatschappij te laten zijn. Je krijgt zo'n log apparaat echt niet in beweging door het gekoer van "een paar van die progressieve figuren".
pi_215154849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat, lieve Chadi, we hier in Nederland als afspraak hebben dat de politie ongeacht eigen politieke of morele voorkeuren dient te doen waarvoor het is opgericht en waarvoor het wordt betaald: het beschermen van de rechtsorde en de veiligheid van haar burgers. Daar valt het beschermen van de Israëlische ambassade ook onder.

Ik reageer fel omdat ik die stuitende, weerzinwekkende, religieus gedreven hypocrisie onderhand schijtziek ben. Universiteiten slopen, wetenschappers weren, synagoges en Joodse scholen moeten afzetten, ceremonies in stilte verrichten, en dat allemaal omdat er een roedel haatbaarden op missie is en die achterlijke haatzaaierij onder het mom van 'solidariteit met Palestina' nu al een jaar probeert te slijten als iets moreel verhevens.
Zo, dat is nog eens een posting!

Er is iets ernstig mis met je morele kompas als je niet begrijpt waarom het belangrijk is dat onze overheidsorganen blind zijn. Dan begrijp je een van de belangrijkste pijlers van onze democratische rechtsstaat niet. Ik vind het tamelijk schokkend om hier te lezen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215154858
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee hoor, er zijn vanaf de jaren '80 veel, grote en breed gedragen programma's geweest om de politie een betere afspiegeling van de samenstelling van de maatschappij te laten zijn. Je krijgt zo'n log apparaat echt niet in beweging door het gekoer van "een paar van die progressieve figuren".
En terecht. Ik sta daar ook achter.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 08:49:25 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215154936
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 07:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Jezus was ook een jood.
Alle profeten en boodschappers vrede zij met hen waren Moslims.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215154947
Moslimbrein in actie:

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
En dan niet gaan liggen zeiken dat de joden het religieuze recht hebben op juist deze grond in moslimgebied.
quote:
Ik heb Nederland nog nooit als christengebied beschouwd.
Christenen komen uit dezelfde zandbak als moslims en joden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215154951
Jarenlang voor gewaarschuwd, jarenlang voor verketterd.

Blijf maar lekker deugen mensen. :N
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215155154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:51 schreef Tekaschi het volgende:

De betonrot bij de politie is idd begonnen. Geef het nog een paar jaar en we hebben geen functionerend politie-orgaan meer.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:26:45 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215155318
quote:

Nah, dat deugt helemaal niet alleen hebben ze het zelf niet door.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:29:20 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215155371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze doen gewoon hun werk. Ze dienen het publieke domein en beschermen de normen en waarden van mensen met een juist kompas.
Holy shit zeg :D

Puur ongefilterd antisemitisme. Mag gewoon blijven staan en posten hier.
1947-2016
pi_215155531
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Oh damn, de kliniek heeft weer internetuurtje hoor, posts vol boos onsamenhangend gewauwel genot :').

Ironisch dat je Placebo gebruikt gezien zij hartstikke pro-Palestina zijn. :P

https://youtube.com/shorts/rdkmI_C8Ao4
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:40:50 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215155554
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De betonrot bij de politie is idd begonnen. Geef het nog een paar jaar en we hebben geen functionerend politie-orgaan meer.
Hoezo geef het nog een paar jaar? Er blijft al jaren een hoop ernstigs op de plank liggen door capaciteitsproblemen.

En dat komt niet door een diversiteitquotum.
pi_215155607
’Politie voor iedereen’ wordt niet overal zo gevoeld

quote:
Er zijn politiemensen die morele bezwaren hebben tegen een inzet bij demonstraties of het beveiligen van personen of gebouwen. Dat kunnen Joodse gebouwen zijn, een demonstratie van Extinction Rebellion of een boerenprotest. Toegeven aan die bezwaren in wat voor vorm dan ook raakt aan de neutraliteit die de politie moet uitstralen. De politie mag niet splijten.

’Politie voor iedereen’ is het bekende motto van de Nationale Politie. Toch voelt niet iedereen dat zo. Een van de redenen voor het doorvoeren van diversiteit binnen de politie is dat de burger zich beter begrepen en vertegenwoordigd voelt door de politie. Over het dragen van een keppel of hoofddoek worden flinke discussies gevoerd. De geloofsuitingen vormen een afspiegeling van de maatschappij, maar gaat de zo belangrijke neutraliteit daarmee dan niet verloren?

Bezwaar maken tegen het draaien van een dienst bij een demonstratie van XR omdat een agent best sympathie koestert voor de demonstranten of een bewakingsdienst bij een Joodse bijeenkomst weigeren vanwege een ’moreel bezwaar’ is uit den boze. De burger moet het gevoel hebben dat een politieman er voor hem of haar is. Onvoorwaardelijk. Ongeacht zijn persoonlijke mening.

Corona, de winst van rechts en ook de oorlog in Gaza hebben de tegenstellingen in de maatschappij versterkt. Er zijn kampen ontstaan en persoonlijke vetes worden op sociale media en in columns uitgevochten. De intolerantie ten opzichte onwelgevallige meningen of visies is groot. Neutraliteit is een groot goed. Juist bij de politie mag daar niet aan getornd worden.

https://www.telegraaf.nl/(...)et-overal-zo-gevoeld
pi_215155633
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Holy shit zeg :D

Puur ongefilterd antisemitisme. Mag gewoon blijven staan en posten hier.
Je holt dat begrip uit. Dit heeft niets met antisemitisme te maken. Maar het is lekker makkelijk om het daarop te gooien in de hoop dat het mensen afschrikt. Ik heb ook gezegd dat ze geen moellahs hoeven te beschermen als ze daar bezwaren tegen hebben. Is dat ook antisemitisme? Of is het per definitie antisemitisme als israel genoemd wordt?
pi_215155643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hoezo geef het nog een paar jaar? Er blijft al jaren een hoop ernstigs op de plank liggen door capaciteitsproblemen.

En dat komt niet door een diversiteitquotum.
Het is wel lekker makkelijk afschuiven daarop. Hoef je niet na te denken over hoe we de politie weer genoeg capaciteit geven zodat ze hun kerntaken kunnen vervullen.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:05:55 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215155702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:48 schreef Nober het volgende:
’Politie voor iedereen’ wordt niet overal zo gevoeld
[..]

Een opnieuw wordt de keppel er aan de haren bijgesleept. De mensen van het Joods Politie Netwerk hebben letterlijk aangegeven dat daar nooit een aanvraag voor is gedaan, ooit.

quote:
Over keppels gesproken: we moeten het hebben over de discussie rond hoofddoekjes en keppels bij de politie. MT: “Degenen die dat hoofddoekje wilden, hebben de keppel erbij gesleept, terwijl wij daar nooit om hebben gevraagd. Die keppel werd gewoon als excuus gebruikt.”

Bron
pi_215155904
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 07:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Totaal andere sport. Ze probeert haar gelijk te halen.
Nee, het is totaal vergelijkbaar en het zou eveneens totaal onacceptabel zijn.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:41:50 #223
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215155982
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zwakzinnig argument van de schrijver. Die mensen hoefden niet in een tijdmachine te stappen aangezien de geschiedenis niet in 2023 is begonnen maar Israël vanaf het begin in de 20ste eeuw al de boel aan het terroriseren was.
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215156033
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Een opnieuw wordt de keppel er aan de haren bijgesleept. De mensen van het Joods Politie Netwerk hebben letterlijk aangegeven dat daar nooit een aanvraag voor is gedaan, ooit.
[..]

Vond ik ook opvallend om te lezen!
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:54:17 #225
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215156061
Maar goed, Israël is een walgelijk land maar als agent in Nederland heb je daar in functie helemaal niets mee te maken en ben je er voor iedere inwoner van dit land, kan je dit niet ben je ongeschikt en ga je maar pizza's bezorgen of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215156077
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt waar, dat wist ik niet!

|:)
pi_215156088
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zwakzinnig argument van de schrijver. Die mensen hoefden niet in een tijdmachine te stappen aangezien de geschiedenis niet in 2023 is begonnen maar Israël vanaf het begin in de 20ste eeuw al de boel aan het terroriseren was.
Over zwakzinnig gesproken.
-
pi_215156096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:58 schreef quo_ het volgende:
Ben je zwakzinnig ja?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 11:10:29 #229
37248 BertV
Klei indiaan
pi_215156174
quote:

De deugers gaan dit zelfs goedpraten.

Ik hoor mijn extreemlinkse moeder dit al vergoelijken.
"Ik begrijp het wel, het ligt ook allemaal erg gevoelig"
Handgemaakt
  woensdag 2 oktober 2024 @ 12:19:53 #230
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215156846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:53 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je holt dat begrip uit. Dit heeft niets met antisemitisme te maken. Maar het is lekker makkelijk om het daarop te gooien in de hoop dat het mensen afschrikt. Ik heb ook gezegd dat ze geen moellahs hoeven te beschermen als ze daar bezwaren tegen hebben. Is dat ook antisemitisme? Of is het per definitie antisemitisme als israel genoemd wordt?
_O-

Maar wel keihard 'islamofobie' roepen bij ieder puntje kritiek op de islam.
Hef jezelf op man, met je 'juist kompas'

Goorlap.
1947-2016
  woensdag 2 oktober 2024 @ 12:21:21 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215156855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:58 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.
1947-2016
pi_215156914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:

[..]

En zo wordt een glijdende schaal ineens een glijbaan als dit tractie krijgt.
pi_215156944
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Alle profeten en boodschappers vrede zij met hen waren Moslims.

Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.

Dit soort religievervalsing is precies waar in Matheus 24:24 voor gewaarschuwd wordt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 2 oktober 2024 @ 12:38:38 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215157007
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit soort religievervalsing is precies waar in Matheus 24:24 voor gewaarschuwd wordt.
We weten het. Compleet wars van de werkelijkheid daar in de islam. Ze geloven al in sprookjes, dus het is compleet niet verbazend dat ze ook in andere onwaarheden geloven.
1947-2016
  woensdag 2 oktober 2024 @ 12:41:28 #235
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215157052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.

Het waren Moslims.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215157116
Israel is weer aan het huishouden in de regio en de Israël lobby in Nederland creërt weer een storm in een glas water over aNTi sEmiTisME met de Telegraaf als een megafoon om mensen af te leiden van alle ellende dat Israel met onze steun veroorzaakt.

No surprises.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215157310
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.

Het waren Moslims.

Zoals ik al zei: Mattheus 24:24 waarschuwt voor dit soort onzin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:18:12 #238
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215157337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Maar wel keihard 'islamofobie' roepen bij ieder puntje kritiek op de islam.
Hef jezelf op man, met je 'juist kompas'

Goorlap.
Vervang het door 'moskee' en je weet welk woord er gebruikt zal worden (ook wel komisch, zeg ik als iemand met een 'echt' kleurtje).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215157382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En vanaf dag 1 vijandig bejegend werd door de omringende landen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:43:15 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215157520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:

[..]

Er is ook niks mis met gevoeligheden of begrip daarvoor. De grens ligt wanneer politiepersoneel eenzijdig besluit dat zo'n gevoeligheid boven hun taak (en ambtseed) gaat.

Ik vind het helemaal prima als een agent van tevoren of achteraf de dialoog aangaat dat hij het heel moeilijk heeft dat hij uitgerekend iemand die een Koran wil verbranden moet beveiligen.

Maar op het moment dat de werkzaamheden daar zijn is het klaar en doe je je werk. Doe je dat niet, dan hoort daar een evaluatie en consequentie bij, net als bij andere vormen van plichtsverzuim.

Bij die Wagensveld in Arnhem was er een agent die nota bene tijdens de actie van de beveiliging zei: "Als ie in de brand gaat, dan ga ik terug de wagen in." Dat is gewoon echt ernstig.
pi_215157558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.
Hoe bedoel je?
Dit is volgens mij een kwestie van "wie kaatst kan de bal verwachten"
-
pi_215157603
Dit zijn de mooiste topics om als rechtse stemmer te lezen.

Links tegen links.

De ene linkse groepering is pro-palestina, de andere pro-joods.
FIGHT!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:00:32 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Dit zijn de mooiste topics om als rechtse stemmer te lezen.

Links tegen links.

De ene linkse groepering is pro-palestina, de andere pro-joods.
FIGHT!
Dat heeft niks met links of rechts te maken.
Of vind jij de PVV een linkse partij?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:00 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat heeft niks met links of rechts te maken.
Of vind jij de PVV een linkse partij?
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)

Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.

De emoties lopen hoog op.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215157725
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)

Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.

De emoties lopen hoog op.
als je het zelf maar begrijpt...
PWBF
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:17:59 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157726
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:

Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie.

Onzin.
Laat maar zien waar die 'linkse' pro-joden en 'linkse' pro-moslims posts in dit topic staan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157750
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja, het zal er wel mee te maken hebben dat de joden destijds Jezus aan het kruis hebben genageld, maar goed. Dat is inmiddels oud nieuws.
Foutje van god en foutje van de joden.

Wat het hier en nu betreft: iedereen moet beschermt worden tegen wat voor soort racistisch geweld dan ook, of het nu moslima's, joden, vrouwen of homo's zijn.
Maar het probleem ligt dieper. Is niet op te lossen door extra bescherming in te zetten.
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215157764
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het waren Moslims.

En zo niet ging je kop eraf. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215157766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Onzin.
Laat maar zien waar die 'linkse' pro-joden en 'linkse' pro-moslims posts in dit topic staan?
Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.

Het is gewoon leuk om te zien dat al die gebruikers die elkaar normaal aardig jerken, in eens met elkaar in conclaaf liggen om iets wat ze zelf met open armen verwelkomden. Religie, Massa immigratie, omvolking for the win.

Beetje HasanAbi vs TheYoungTurks vibes.
pi_215157782
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalem
pi_215157790
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalem
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
pi_215157802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:46 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157803
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef epicbeardman het volgende:

Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.
Hoe kom je daarbij?
Jij bent echt niet 1 van de 3 tot 5 ultrarechtse extremisten op dit forum hoor. Er zijn er massa's meer, als je sommige postgeschiedenissen bekijkt.
quote:
Het is gewoon leuk om te zien dat al die gebruikers die elkaar normaal aardig jerken, in eens met elkaar in conclaaf liggen om iets wat ze zelf met open armen verwelkomden. Massa immigratie, omvolking for the win.
En waar blijven de voorbeelden van 'links' pro-joods of 'links' pro-moslim van dit topic?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-10-2024 15:40:32 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
pi_215157826
https://www.ijmuidercoura(...)testen/11350495.html
https://www.politie.nl/ni(...)laat-medewerker.html

Ze vonden het wel normaal trouwens om agenten te ontslaan die een prikje voor een lachwekkende griep weigerde of in te slaan op corona demonstranten.
Kunnen ze deze ook wel per direct ontslaan.
pi_215157831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
pi_215157836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:37:02 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157845
Vecht dat lekker verder in Filosofie & Levensbeschouwing uit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
Kan ik ook aan jou vragen. Laat die bewezen feiten dan maar eens zien.
pi_215158191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 13:50 schreef quo_ het volgende:
Hoe bedoel je?
Dit is volgens mij een kwestie van "wie kaatst kan de bal verwachten"
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.

Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
pi_215158416
Als mensen een "moreel dilemma" hebben tijdens het werk als politieagent en je daarom je werk niet wilt doen, heet dat eigenlijk werkweigering, wat een reden voor ontslag op staande voet is. Je hebt je werk te doen. Als je dat om de één of andere reden niet wilt doen vanwege een "moreel dilemma" dan had je geen politieagent moeten worden.
pi_215158533
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 2 oktober 2024 @ 16:23:00 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215158660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
Nee, daar zijn we niet blij over.
pi_215159226
quote:
*Gewond en handen kwijt*

- "Ja maar hee, wees blij! Je hebt je voeten toch nog?" :Y

'Alles beter dan niets, toch?'

Dan zonder de gekheid: nee.. Het had in de eerste instantie eigenlijk in je publieke functie niet moeten bestaan.
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 17:37:03 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215159267
quote:
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:45:20 #266
330914 Sherlock_Holmes
pi_215160929
quote:
3s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 15:24 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.

Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:48:07 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215160977
Sja, dit is wereldwijd een van de gevolgen van het totaal doorgeslagen diversiteitsbeleid, er worden allerlei mensen aangenomen uit bepaalde bevolkingsgroepen om het quota maar te halen.

Er zijn alweer genoeg grote bedrijven die gestopt zijn met DEI praktijken, maar het is gewoon een prima voorbeeld van iets dat vast goed bedoeld was maar in de praktijk gewoon niet werkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215160981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:51:08 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215161024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.

Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215161187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.

Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.

Leiding van God moet je los zien van een hoog of laag iq.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:57:45 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215161194
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.

Hmm ja, nee.

Kindhuwelijken promoten toont aan dat je opleiding geen flikker heeft voorgesteld.

Sowieso 'hellevuur'... Kohlberg fase 1.

Stadium 1: oriëntatie op straf (de eerste vier levensjaren)
Hierbij is het moreel gedrag aan te merken als egocentrisch en is gericht op het vermijden van straf. Schikking vindt plaatst op grond van angst.

Grow up.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:59:28 #272
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215161231
quote:

[..]

Kleine kinderen die worden bang gemaakt. Zo blijven ze gedwee in het gareel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:00:19 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215161246
Dingen zijn zo omdat de koran schrijft dat vissen en apen met joden dingen sabatten ofzo.

Tevens ben ik zo enorm hoogopgeleid, het doet pijn om te zien dat jullie dat soort diepe wijsheden niet gebruiken om je hele leven door te laten leiden.

Het blijft toch een mooi fenomeen O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:01:20 #274
330914 Sherlock_Holmes
pi_215161262
quote:

[..]
Oh, je bent er zo eentje. Die heb ik ook in de familie _O-
pi_215161333
quote:

[..]
Prachtig dat je hoog opgeleid bent en de taal goed beheerst. Stuur nog maar een paar vliegtuigen met mensen van dit kaliber.
Maar doe ajb niet alsof dit de norm is voor asielzoekers, een groot deel bakt er helemaal niks van. Kom eens uit je bubbel.
-
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:18:58 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215161711
quote:

[..]
Bewijs?
pi_215161814
quote:

[..]

Net zoals je de hoogte van een opleiding, zo'n beetje niets zegt over je IQ.

On-topic:

Wat mij betreft, start men een onderzoek naar deze agenten en de leiding die een oogje dichtkneep. Naar mijn mening is dit een ernstige vorm van werkweigering en racisme.

Overigens zie ik hier bepaalde reacties van mensen die zich afvragen waarom PVV nu toch zo groot is. Ik moet helemaal niets van die partij hebben, maar snap de PVV-stemmers steeds beter.

Het is namelijk echt bizar hoeveel er met twee maten gemeten wordt als het gaat om Joden en Christenen aan de ene kant en Moslims aan de andere kant.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-BFG op 02-10-2024 20:52:23 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215162043
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 20:18 schreef AchJa het volgende:
Bewijs?
Nice try, Mossad.
pi_215162286
quote:

[..]

Wow hee hola, is dit diezelfde persoon als die mij een verwijt maakte dat Judea en Samaria niet bestond?!
Achi, welke versie van de Quran gebruik jij? :')

OT:

De persoonlijke aanvallen daar gelaten: is het zo belangrijk te weten wat de volledige geschiedenis behelst om te beseffen wat een toekomstig plan van uitwerking is van Iran voor de regio. Een plan voor de Levant; een volledig Islamitisch rijk is nu net iets dat de eerste grondlegging is voor een uitvoering van de Umma - niet alleen de (door onderdrukking lijdende) bevolking van zo een staat, maar ook een wereldorde die zij liever zien dan dat wat nu bestaat. Niet echt iets dat je hoopt te bespeuren bij de politie, eerder bij 'Pinky and the Brain'. Niet iets dat je wil importeren voor de Joodse gemeenschap in Nederland - al helemaal niet omdat het Nederland is en niet Israël.

IQ - laten we het dan niet gaan hebben over het schrikbarend disharmonisch profiel dat dan bij deze personen zal bestaan, àls ze al (hyper)intelligent zijn.
pi_215162658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 20:47 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Wow hee hola, is dit diezelfde persoon als die mij een verwijt maakte dat Judea en Samaria niet bestond?!
Achi, welke versie van de Quran gebruik jij? :')

OT:

De persoonlijke aanvallen daar gelaten: is het zo belangrijk te weten wat de volledige geschiedenis behelst om te beseffen wat een toekomstig plan van uitwerking is van Iran voor de regio. Een plan voor de Levant; een volledig Islamitisch rijk is nu net iets dat de eerste grondlegging is voor een uitvoering van de Umma - niet alleen de (door onderdrukking lijdende) bevolking van zo een staat, maar ook een wereldorde die zij liever zien dan dat wat nu bestaat. Niet echt iets dat je hoopt te bespeuren bij de politie, eerder bij 'Pinky and the Brain'. Niet iets dat je wil importeren voor de Joodse gemeenschap in Nederland - al helemaal niet omdat het Nederland is en niet Israël.

IQ - laten we het dan niet gaan hebben over het schrikbarend disharmonisch profiel dat dan bij deze personen zal bestaan, àls ze al (hyper)intelligent zijn.
Een beetje zoals de wens voor een Groot-Israël.

En dan echt ontopic, volgens mij heb je als individuele agent hier helemaal niets over te zeggen. En als je denkt dat het wel kan - dan moet je snel een andere baan zoeken. Misschien als particuliere beveiliger gaan werken. Dan kan je zelf je opdrachten aannemen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215162980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Een beetje zoals de wens voor een Groot-Israël.

En dan echt ontopic, volgens mij heb je als individuele agent hier helemaal niets over te zeggen. En als je denkt dat het wel kan - dan moet je snel een andere baan zoeken. Misschien als particuliere beveiliger gaan werken. Dan kan je zelf je opdrachten aannemen.
Ja precies juist! Jij snapt het. ^O^

OT: eh... Pas. :)
pi_215163317
Niet alles teruggelezen, maar hoe groot was de ophef geweest als blanke agenten aangegeven zouden hebben geen moskeeën meer te willen beveiligen? Was er dan ook begrip voor morele bezwaren en werden dienstroosters dan ook omgegooid?

Zie hier de vruchten die we plukken van een geforceerd diversiteitsbeleid. Zo leuk, lekker Marokkaanse thee drinken en baklava eten tijdens Islamitische feestdagen. Zo puur, zo mooi, zo bijzonder. Een smeltkroes van culturen. Tja, dat het politieapparaat zijn kerntaak dan selectief moet verwaarlozen nemen we op de koop toe.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 22:55:18 #283
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215163361
Het gaat hier dus om joodse winkels, scholen, synagogen etc.? Tenzij je een letterlijke nazi bent snap ik niet wat voor 'gewetensbezwaar' iemand zou kunnen hebben. Als het moslims betreft dan is dit juist een perfecte gelegenheid om moslims en joden nader te brengen. Immers, joden ≠ Israël.
pi_215164316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 22:48 schreef ISVV het volgende:
Niet alles teruggelezen, maar hoe groot was de ophef geweest als blanke agenten aangegeven zouden hebben geen moskeeën meer te willen beveiligen? Was er dan ook begrip voor morele bezwaren en werden dienstroosters dan ook omgegooid?

Zie hier de vruchten die we plukken van een geforceerd diversiteitsbeleid. Zo leuk, lekker Marokkaanse thee drinken en baklava eten tijdens Islamitische feestdagen. Zo puur, zo mooi, zo bijzonder. Een smeltkroes van culturen. Tja, dat het politieapparaat zijn kerntaak dan selectief moet verwaarlozen nemen we op de koop toe.
Heeft alleen niets met geforceerd diversiteitsbeleid te maken. Het onnodig erbij halen van dat vraagstuk zorgt voor alleen maar voor het op de spits drijven van de discussie, terwijl het niets met de kern van het probleem te maken heeft. Denk jij dat je in een Turkije of Marokko als agent inspraak hebt op dat niveau? Als je order is om een Joodse instelling te beveiligen, dan moet je dat gewoon doen. Zo niet, dan mag je oprotten. Heeft geen zak te maken met de dingetjes die je erbij haalt omdat je denkt dat het lekker scoort.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 3 oktober 2024 @ 08:19:47 #286
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215164406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 22:48 schreef ISVV het volgende:
Precies.
quote:
Er wordt echt geen kerntaak selectief verwaarloosd omdat de politie een iftar organiseert, net zomin als dat dit gebeurt als de politie iets voor het personeel aan kerst doet. Het bestaan van het Joods Politie Netwerk ondermijnt de kerntaak ook niet, of Roze in Blauw.

Was je voorstel dat er geen agenten met een migratieachtergrond aangenomen hadden moeten worden of zo? Je had liever dat alles wat speelt met de gemeenschappen met zo'n achtergrond aangepakt werd zonder die specifieke expertise? Wat is het verschil met een Brabantse agent die zich nuttig maakt in de gesloten gemeenschappen daar tussen alle verpaupering en drugscriminaliteit met zijn lokale roots?

Bij wat er nu speelt in de samenleving rondom de Joodse gemeenschap komen er spanningen naar boven specifiek op dit gebied net zoals er om de zoveel tijd geluiden naar boven komen vanuit streng christelijke agenten mbt de Canal Pride. Dat hoort net zo hard de loop in gedrukt te worden maar dan zeggen we ook niet dat de politie nooit mensen uit Nunspeet had moeten aannemen. Rotte appels en werkweigering hebben alle kleuren van de regenboog en dezelfde oplossing: je werk doen en anders wegwezen vanwege bewezen ongeschiktheid.

Alle politiepersoneel van X achtergrond weg of die achtergrond nooit aannemen omdat er soms iets speelt lijkt me dus een vreselijk slecht idee.
pi_215164613
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:19 schreef Qarrad het volgende:
Dat hoort net zo hard de loop in gedrukt te worden maar dan zeggen we ook niet dat de politie nooit mensen uit Nunspeet had moeten aannemen
Ik heb anders nog nooit een media campagne gevoerd zien worden waarin men de "morele bezwaren" tegen de Canal Pride door agenten probeerde te normaliseren, zoals nu wel het geval is in de situatie rondom de "morele bezwaren" mbt alles wat Joods is.
pi_215164617
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies.
[..]
Er wordt echt geen kerntaak selectief verwaarloosd omdat de politie een iftar organiseert, net zomin als dat dit gebeurt als de politie iets voor het personeel aan kerst doet. Het bestaan van het Joods Politie Netwerk ondermijnt de kerntaak ook niet, of Roze in Blauw.

Was je voorstel dat er geen agenten met een migratieachtergrond aangenomen hadden moeten worden of zo? Je had liever dat alles wat speelt met de gemeenschappen met zo'n achtergrond aangepakt werd zonder die specifieke expertise? Wat is het verschil met een Brabantse agent die zich nuttig maakt in de gesloten gemeenschappen daar tussen alle verpaupering en drugscriminaliteit met zijn lokale roots?

Bij wat er nu speelt in de samenleving rondom de Joodse gemeenschap komen er spanningen naar boven specifiek op dit gebied net zoals er om de zoveel tijd geluiden naar boven komen vanuit streng christelijke agenten mbt de Canal Pride. Dat hoort net zo hard de loop in gedrukt te worden maar dan zeggen we ook niet dat de politie nooit mensen uit Nunspeet had moeten aannemen. Rotte appels en werkweigering hebben alle kleuren van de regenboog en dezelfde oplossing: je werk doen en anders wegwezen vanwege bewezen ongeschiktheid.

Alle politiepersoneel van X achtergrond weg of die achtergrond nooit aannemen omdat er soms iets speelt lijkt me dus een vreselijk slecht idee.
Mooie posting. Ik vind het hartstikke goed dat de politie een afspiegeling van de samenleving vormt. Maar dat betekent niet dat agenten ineens hun ideologie naar hun werk moeten kunnen brengen. Kun je niet iedereen gelijk behandelen, dan heb je niets bij de politie te zoeken en word je maar beveiliger of zo.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 09:10:12 #289
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215164640
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 09:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb anders nog nooit een media campagne gevoerd zien worden waarin men de "morele bezwaren" tegen de Canal Pride door agenten probeerde te normaliseren, zoals nu wel het geval is in de situatie rondom de "morele bezwaren" mbt alles wat Joods is.
Ik zie nu ook geen mediacampagne :?
pi_215164662
quote:

[..]
Dat is helaas een uitzondering. Nederlanders zouden maar wat blij zijn als migranten en hun kroost de taal goed zouden beheersen. Het zou namelijk minder druk leggen op ons onderwijssysteem en zou hun kansen op een degelijke carrière en zelfredzaamheid vergroten.
pi_215166986
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomen
Zal wel door de diversiteitsdrammers komen.
  Moderator donderdag 3 oktober 2024 @ 14:13:20 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215167071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:06 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]
Zal wel door de diversiteitsdrammers komen.
Het onderwerp zal wel niet ter sprake zijn gekomen
pi_215170885
twitter
pi_215176863
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat mensen 'nu eenmaal' op Nederlandse Joden wraak gaan nemen voor wat Israel flikt wil niet zeggen dat wij dit ' nu eenmaal ' moeten accepteren.
Meeste Nederlandse-Joden dragen israel een warm hart toe.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:12:25 #295
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215176911
quote:

[..]
Je opleiding krijgen op de 10e etage betekent niet hoog opgeleid hoor.
pi_215177015
Dit wordt er zoals gewoonlijk vergroot onder het mom van antisemitisme. Als je dat gebruikt dan vliegt iedereen rond zonder na te denken.

Agent zegt ik ga CIDI niet beveiligen.

Krant schreeuwt agent zegt geen joodse instellingen te beveiligen.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:54:30 #297
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215177166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zo flauw dat het leuk is.

vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:58:38 #298
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215177193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Opleiding tot kraanmachinist. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:02:12 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215177550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 15:30 schreef Chadi het volgende:
Dit wordt er zoals gewoonlijk vergroot onder het mom van antisemitisme. Als je dat gebruikt dan vliegt iedereen rond zonder na te denken.

Agent zegt ik ga CIDI niet beveiligen.

Krant schreeuwt agent zegt geen joodse instellingen te beveiligen.
al was het het hoofdkwartier van neonaziNederlandunited w/

hij moet het gewoon doen, punt, klaar en anders lekker doner kebab snijden
pi_215177857
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
al was het het hoofdkwartier van neonaziNederlandunited w/

hij moet het gewoon doen, punt, klaar en anders lekker doner kebab snijden
Hij moet niks. Dat is het hele punt.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:11:25 #301
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215178152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als je dat denkt, is dit geen geschikt land voor jou vrees ik.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 20:29 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Heerlijk sarcasme.

Verder zou dit natuurlijk een beetje raar en ongepast zijn. Immers is zo'n 15% van de Nederlandse scholieren tussen de 15 en 18 zijn inmiddels Islamitisch (dat zal bij jongere kinderen wel hoger liggen).

Maar het niet accepteren van het promoten of verspreiden van Islamitisch gedachtegoed zou een uitstekend standpunt zijn. Helaas zien we op scholen het tegenovergestelde. Geef het twee decennia en scholen zijn meer Islamitisch dan Westers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:23:50 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215178241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee dat was zijn punt niet, zijn punt was dat alle aandacht wat overdreven was

Wat natuurlijk complete onzin is zelfs ls het maar om 1 weigeragent zou gaan en enkel in het geval van het cidi

Shit kan en mag gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')