Echt waar, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.
Over zwakzinnig gesproken.quote:Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zwakzinnig argument van de schrijver. Die mensen hoefden niet in een tijdmachine te stappen aangezien de geschiedenis niet in 2023 is begonnen maar Israël vanaf het begin in de 20ste eeuw al de boel aan het terroriseren was.
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:51 schreef Tekaschi het volgende:
Jarenlang voor gewaarschuwd, jarenlang voor verketterd.
Blijf maar lekker deugen mensen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je holt dat begrip uit. Dit heeft niets met antisemitisme te maken. Maar het is lekker makkelijk om het daarop te gooien in de hoop dat het mensen afschrikt. Ik heb ook gezegd dat ze geen moellahs hoeven te beschermen als ze daar bezwaren tegen hebben. Is dat ook antisemitisme? Of is het per definitie antisemitisme als israel genoemd wordt?
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.quote:
En zo wordt een glijdende schaal ineens een glijbaan als dit tractie krijgt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.
Ik hoor mijn extreemlinkse moeder dit al vergoelijken.
"Ik begrijp het wel, het ligt ook allemaal erg gevoelig"
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alle profeten en boodschappers vrede zij met hen waren Moslims.²
We weten het. Compleet wars van de werkelijkheid daar in de islam. Ze geloven al in sprookjes, dus het is compleet niet verbazend dat ze ook in andere onwaarheden geloven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.
Dit soort religievervalsing is precies waar in Matheus 24:24 voor gewaarschuwd wordt.
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd. In de tijd van Jezus had nog niemand van islam of moslims gehoord.
Zoals ik al zei: Mattheus 24:24 waarschuwt voor dit soort onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.
Het waren Moslims.²
Vervang het door 'moskee' en je weet welk woord er gebruikt zal worden (ook wel komisch, zeg ik als iemand met een 'echt' kleurtje).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Maar wel keihard 'islamofobie' roepen bij ieder puntje kritiek op de islam.
Hef jezelf op man, met je 'juist kompas'
Goorlap.
En vanaf dag 1 vijandig bejegend werd door de omringende landen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel knap, aangezien Israel pas sinds 1948 bestaat.
Er is ook niks mis met gevoeligheden of begrip daarvoor. De grens ligt wanneer politiepersoneel eenzijdig besluit dat zo'n gevoeligheid boven hun taak (en ambtseed) gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
De deugers gaan dit zelfs goedpraten.
Ik hoor mijn extreemlinkse moeder dit al vergoelijken.
"Ik begrijp het wel, het ligt ook allemaal erg gevoelig"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat dit geaccepteerd wordt door mods hier.
Dat heeft niks met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Dit zijn de mooiste topics om als rechtse stemmer te lezen.
Links tegen links.
De ene linkse groepering is pro-palestina, de andere pro-joods.
FIGHT!
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met links of rechts te maken.
Of vind jij de PVV een linkse partij?
als je het zelf maar begrijpt...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie. (gewoon direct op staande voet ontslaan)
Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.
De emoties lopen hoog op.
Onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:16 schreef epicbeardman het volgende:
Nee maar rechts is vrij duidelijk over dit soort statements vanuit de politie.
Als linkse mensen deze rechtse statements volgen "ontsla ze" wordt je door de andere linkse kliek gezien als moslim hater. Dus in dit topic heb je linkse pro-joden tegen linkse pro-moslims. En dit splijt de linkse kliek steeds verder op.
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.quote:Op maandag 30 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja, het zal er wel mee te maken hebben dat de joden destijds Jezus aan het kruis hebben genageld, maar goed. Dat is inmiddels oud nieuws.
Foutje van god en foutje van de joden.
Wat het hier en nu betreft: iedereen moet beschermt worden tegen wat voor soort racistisch geweld dan ook, of het nu moslima's, joden, vrouwen of homo's zijn.
Maar het probleem ligt dieper. Is niet op te lossen door extra bescherming in te zetten.
En zo niet ging je kop eraf.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke profeet en boodschapper is komen met het geloof in 1 God. Allen gaven zich over aan de Schepper. Moslim = iemand die zich overgeeft aan God.
Het waren Moslims.²
Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Laat maar zien waar die 'linkse' pro-joden en 'linkse' pro-moslims posts in dit topic staan?
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalemquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Romeinen hebben Jezus gekruisigd, niet de Joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |