abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215157790
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalem
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215157802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:46 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157803
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef epicbeardman het volgende:

Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.
Hoe kom je daarbij?
Jij bent echt niet 1 van de 3 tot 5 ultrarechtse extremisten op dit forum hoor. Er zijn er massa's meer, als je sommige postgeschiedenissen bekijkt.
quote:
Het is gewoon leuk om te zien dat al die gebruikers die elkaar normaal aardig jerken, in eens met elkaar in conclaaf liggen om iets wat ze zelf met open armen verwelkomden. Massa immigratie, omvolking for the win.
En waar blijven de voorbeelden van 'links' pro-joods of 'links' pro-moslim van dit topic?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-10-2024 15:40:32 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215157826
https://www.ijmuidercoura(...)testen/11350495.html
https://www.politie.nl/ni(...)laat-medewerker.html

Ze vonden het wel normaal trouwens om agenten te ontslaan die een prikje voor een lachwekkende griep weigerde of in te slaan op corona demonstranten.
Kunnen ze deze ook wel per direct ontslaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215157831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
pi_215157836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 14:37:02 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215157845
Vecht dat lekker verder in Filosofie & Levensbeschouwing uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215157847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
Kan ik ook aan jou vragen. Laat die bewezen feiten dan maar eens zien.
pi_215158191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 13:50 schreef quo_ het volgende:
Hoe bedoel je?
Dit is volgens mij een kwestie van "wie kaatst kan de bal verwachten"
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.

Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
pi_215158416
Als mensen een "moreel dilemma" hebben tijdens het werk als politieagent en je daarom je werk niet wilt doen, heet dat eigenlijk werkweigering, wat een reden voor ontslag op staande voet is. Je hebt je werk te doen. Als je dat om de één of andere reden niet wilt doen vanwege een "moreel dilemma" dan had je geen politieagent moeten worden.
pi_215158533
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 2 oktober 2024 @ 16:23:00 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215158660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
Nee, daar zijn we niet blij over.
pi_215159226
quote:
*Gewond en handen kwijt*

- "Ja maar hee, wees blij! Je hebt je voeten toch nog?" :Y

'Alles beter dan niets, toch?'

Dan zonder de gekheid: nee.. Het had in de eerste instantie eigenlijk in je publieke functie niet moeten bestaan.
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 17:37:03 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215159267
quote:
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:45:20 #266
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215160929
quote:
3s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 15:24 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.

Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:48:07 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215160977
Sja, dit is wereldwijd een van de gevolgen van het totaal doorgeslagen diversiteitsbeleid, er worden allerlei mensen aangenomen uit bepaalde bevolkingsgroepen om het quota maar te halen.

Er zijn alweer genoeg grote bedrijven die gestopt zijn met DEI praktijken, maar het is gewoon een prima voorbeeld van iets dat vast goed bedoeld was maar in de praktijk gewoon niet werkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215160981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:51:08 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215161024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.

Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215161187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.

Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.

Leiding van God moet je los zien van een hoog of laag iq.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:57:45 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215161194
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.

Hmm ja, nee.

Kindhuwelijken promoten toont aan dat je opleiding geen flikker heeft voorgesteld.

Sowieso 'hellevuur'... Kohlberg fase 1.

Stadium 1: oriëntatie op straf (de eerste vier levensjaren)
Hierbij is het moreel gedrag aan te merken als egocentrisch en is gericht op het vermijden van straf. Schikking vindt plaatst op grond van angst.

Grow up.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:59:28 #272
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215161231
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Kleine kinderen die worden bang gemaakt. Zo blijven ze gedwee in het gareel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:00:19 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215161246
Dingen zijn zo omdat de koran schrijft dat vissen en apen met joden dingen sabatten ofzo.

Tevens ben ik zo enorm hoogopgeleid, het doet pijn om te zien dat jullie dat soort diepe wijsheden niet gebruiken om je hele leven door te laten leiden.

Het blijft toch een mooi fenomeen O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:01:20 #274
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215161262
quote:

[..]
Oh, je bent er zo eentje. Die heb ik ook in de familie _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215161333
quote:

[..]
Prachtig dat je hoog opgeleid bent en de taal goed beheerst. Stuur nog maar een paar vliegtuigen met mensen van dit kaliber.
Maar doe ajb niet alsof dit de norm is voor asielzoekers, een groot deel bakt er helemaal niks van. Kom eens uit je bubbel.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')