Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jezus is rond in het jaar 30 door de Romeinen gekruisigd, op herhaaldelijk verzoek van de burgers van Jeruzalem
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja dus? Zij leverden Hem uit maar de hamer werd gehanteerd door Romeinse soldaten, net als de geseling.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn maar 3-5 rechtse gebruikers op dit forum en ik ben er 1 van, dus iedereen die hier al weer loopt te fumen op elkaar.
En waar blijven de voorbeelden van 'links' pro-joods of 'links' pro-moslim van dit topic?quote:Het is gewoon leuk om te zien dat al die gebruikers die elkaar normaal aardig jerken, in eens met elkaar in conclaaf liggen om iets wat ze zelf met open armen verwelkomden. Massa immigratie, omvolking for the win.
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als de joodse burgers die niet hadden gewild, was het niet gebeurd.
Met dit voorbehoud dat dan de joodse hogepriesters Jezus alsnog uit de weg hadden geruimd.
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Joh, maar je stelling was dat de Joden Jezus hebben gekruisigd en dat is simpelweg onjuist.
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, de stelling is juist. Ik hoop van harte dat je rest van de bijbel niet zo letterlijk opneemt.
Kan ik ook aan jou vragen. Laat die bewezen feiten dan maar eens zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bewering is onjuist, ga je altijd zo selectief met bewezen feiten om?
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:50 schreef quo_ het volgende:
Hoe bedoel je?
Dit is volgens mij een kwestie van "wie kaatst kan de bal verwachten"
Nee, daar zijn we niet blij over.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
*Gewond en handen kwijt*quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Zijn we trouwens niet blij dat ze eerlijk kenbaar maken het niet te willen doen ipv dat ze een eventuele aanval onverhinderd zouden laten?
Ik ben meer niet blij dat deze debielen door de screening zijn gekomenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Akathisia het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nope, een kwestie van zwakzinnigen die niet kunnen lezen.
Ik zei toch echt, "vanaf het begin IN de 20ste eeuw" (dit klopt want Israël is in de 20ste eeuw opgericht) en niet "vanaf het begin VAN de 20ste eeuw".
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als buitenlander begrijp ik volkomen dat de Nederlandse taal lastig is.
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me niet. Als je na een dergelijke opleiding nog steeds niet snapt dat het biologisch, didactisch, pedagogisch, fysiek en psychologisch niet handig is om kinderen uit te huwelijken, heb je het IQ van een garnaal.
Dat je sowieso een 1400 jaar oud boek nodig hebt om goed en kwaad te kunnen duiden geeft verder aan dat je dat diploma bij een pakje boter gekregen hebt.
Hmm ja, nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.
Leiding van God moet je los zien van een hoog of laag iq.
Kleine kinderen die worden bang gemaakt. Zo blijven ze gedwee in het gareel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een hoog iq van 160 was geen garantie voor Stephen Hawking die als atheïst is heengegaan naar het hellevuur.
Leiding van God moet je los zien van een hoog of laag iq.
Oh, je bent er zo eentje. Die heb ik ook in de familiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Voor Nederlanders zelf ja, ze moeten zich kapotschamen dat een eerste generatie asielzoeker fresh off the slave boat hun taal beter beheerst dan zij zelf. Ik ben dan ook hoger opgeleid dan 98% van de Nederlanders.
Prachtig dat je hoog opgeleid bent en de taal goed beheerst. Stuur nog maar een paar vliegtuigen met mensen van dit kaliber.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |