SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie keer op rij thuis en uit. @PSVCL vindt hier wat vanquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef Haringkop het volgende:
De vraag is eerder bij welke wedstrijd is Priske niet meer aanwezig.
Het is prijziger om CL mis te lopen. Maar dan moet je wel een trainer kunnen halen die dat kan omdraaien.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
Ik denk dat het ook niet allemaal aan Priske ligt , gisteren was je het eerste half uur de bovenliggende partij , NEC komt amper de middenlijn over, probleem is dat er amper gevaar gesticht word en bij de eerste aanval van NEC ligt hij er inquote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
De inbreng van die 2 was wel groot inderdaad, ook verdedigend en dan voetbal je aanvallend ook wat makkelijker.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ja dat is het wel. Je aanval begint bij de opbouw, en zoals ik al zei is Lotomba een hele slechte vervanger van Geertruida. Smal kan er ook weinig van. Osman moet ik nog aanzien, maar Minteh wordt wel gemist ja.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Eens hoor, hoewel ik niet kapot ben van Priske, organisatorisch klopt er nog geen reet van.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.quote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef Document1 het volgende:
Er is toch totaal geen samenhang en dat mag je wmb de trainer juist wel verwijten.
Vooral dat prijsvrij vakanties groot achterop is erg mooi. En banlieu is een merk voor buut'nlanders.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
Prima shirt gewoon.
Ajacied c.q. Cambuursupporter @:maxi-mus heeft er geen kijk op.
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.
Ik vind het vooral een probleem dat je nul kwaliteiten hebt op de aanvallende flanken. Paixao had allang doorgeselecteerd moeten zijn, terwijl dat nu de speler is waar we met z’n alle nog iets van creativiteit van verwachten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Dit.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles wat je gehaald hebt is bijna allemaal slechter dan wat er afgelopen zomer zo nodig moest vertrekken/verhuurd moest worden.
Eens, zie ook liever Bijlow terug in het doel.quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Haringkop het volgende:
Ohja #FreeJustin
Die Wellenreuter pakt ook geen punten
Mwa we moeten niet doen alsof Slot echt elke speler beter kan maken, ook in de 3 jaar onder Slot was er brandhout, alleen die waren zo in de minderheid en speelden nooit. Een Hadj Moussa, Lotomba of Nadje hadden ook onder Slot nooit van enig niveau geweest. Want vergeet niet dat ook onder Slot we afgelopen seizoen we wedstrijden tegen NEC, Groningen (beiden beker) Volendam of Fortuna hadden waar het totaal niet liep.quote:Op zondag 29 september 2024 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.
Je ziet wel dat het hele elftal niet 100% geeft, fouten maakt die duiden op een gebrek aan concentratie, teamspirit lijkt vrijwel afwezig. Ik denk nog steeds dat de overgang van Slot naar Priske voor de spelers die zijn gebleven lastig is. Een nieuw systeem en een nieuwe benadering is even wennen, helemaal als je minder overtuigd bent van het nieuwe plan dan van het oude. En dat voelen de andere spelers ook. Daar kan Priske trouwens ook niet veel aan doen, maar het speelt wel een rol denk ik.
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.
Op dit moment speelt, een uitzondering daargelaten, iedereen minder goed dan vorig seizoen. Zelfs Zerrouki en Ivanusec die toen ook al niet geweldig waren, maar vaak genoeg basis stonden. Die zijn nu echt al het vertrouwen kwijt en dan vallen plots Nadje en Moussa in… wat mij ook vraagtekens doet zetten bij de scouting.
Ik ben het wel met je eens dat de aanvallende onmacht het grootste probleem is, daar liep Slot al tegen aan natuurlijk. Dat er niks (serieus) is bijgekomen is echt te gek.
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.quote:Op zondag 29 september 2024 13:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....
Wat is een goede speler en wat is een minder goede speler? Dat is de bovenkamer......
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.quote:Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa we moeten niet doen alsof Slot echt elke speler beter kan maken, ook in de 3 jaar onder Slot was er brandhout, alleen die waren zo in de minderheid en speelden nooit. Een Hadj Moussa, Lotomba of Nadje hadden ook onder Slot nooit van enig niveau geweest. Want vergeet niet dat ook onder Slot we afgelopen seizoen we wedstrijden tegen NEC, Groningen (beiden beker) Volendam of Fortuna hadden waar het totaal niet liep.
Geen discussie over de kwaliteit want verder is Slot natuurlijk buitencategorie, maar met bepaalde spelers had ook hij niks aangekund
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.quote:Op zondag 29 september 2024 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.
Dat heeft niets met Priske te maken maar met Instellingquote:Op zondag 29 september 2024 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.
Zo'n Paixao die in de omschakeling rustig terug sjokte naar eigen helft toen NEC counterde, dat was vorig seizoen een sprint geweest. Er gaat echt ontzettend veel mis. Ook basisdingen. De corners waren op die ene waar de kool uit kwa na ook weer ontzettend matig. En dat constant buitenspel staan als een stel amateurs.
Er zit ook helemaal geen idee achter het aanvalsspel.
Maar de spelers die jij noemt zijn stukken beter dan een Nadj, Lotomba of Moussa. In 22/23 had je eigenlijk alleen een Lopez, Taabouni en Dilrosun die echt minder waren en ook nagenoeg niet speelden. Afgelopen seizoen met Lopez, van den Belt en Alireza.quote:Op zondag 29 september 2024 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.
Een nieuwe Arne is lastig, maar dat hoeft ook niet om mee te doen voor de titel. Maar je haalt niet een trainer die opeens alles anders wilt. Nu valt dat met Priske wel mee, maar ook Arne had met deze rechterkant echt niks gekund. Raar want Moussa was al aangetrokken toen Arne er nog zat en Liverpool nog niet in beeld wasquote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.
De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Mwoaaaa dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 29 september 2024 15:19 schreef Jeroboam het volgende:
1. PSV
2/3 Ajax en AZ
4 Feyenoord
Wel fijn dat Ajax nu weer een keertje kan profiteren van de onrust in Rotterdam-Zuid.
Heeft Wellenreuter mooi een weekje rust voor hij de geblesseerde Bijlow weer mag vervangen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Eens, zie ook liever Bijlow terug in het doel.
Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.
De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.quote:Op zondag 29 september 2024 16:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.
Ten Kloese heeft inderdaad binnen rap tempo alles afgebroken wat er was opgebouwd.
quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
Behalve die 40+ miljoen CL gelden wat je volgend seizoen misloopt. Krijg je ook nooit meer die 30+ biedingen op Hancko en Gimenez ben ik bang.quote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.
Tegelijkertijd had iedere trainer problemen gehad met de huidige aanvallende onmacht. Dat ligt echt niet bij Priske.
Conclusie is dat te Kloese een zooitje heeft afgeleverd dus
Niet genoeg om Priske in het zadel te houden.quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkantquote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
Deze trainer heeft wel mede schuld aan deze situatie.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.quote:Op zondag 29 september 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergens zou het me niet eens verbazen als we het hele seizoen ongeslagen blijven
quote:dat je alsnog 3e ofzo wordt.
quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Waarschijnlijk op het feit dat we bijna geen kansen weggeven.quote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
verliesquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Ik weet niet wat jij onder optimisme verstaat, maar elke week gelijk spelen en de CL mislopen is dat in ieder geval nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
Always look on the bright side of life maat! Als jullie nou die ene van Brighton nog zouden hebben.. helaas helaas!quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.quote:Op zondag 29 september 2024 20:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life maat! Als jullie nou die ene van Brighton nog zouden hebben.. helaas helaas!
Geen wonder dat hij eerste keus is bij het Nederlands elft… o, wacht.quote:Op zondag 29 september 2024 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.
Oh wacht ik ben VEM en ik heb nog nooit gehoord van een blessure.quote:Op zondag 29 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij eerste keus is bij het Nederlands elft… o, wacht.
Hij staat achteraan in de pikorde inmiddels. Sowieso zou ik mij als Feyenoorder drukker maken om de spelers die er nog wel zijn, want inmiddels sta je gewoon achter Ajax.quote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben VEM en ik heb nog nooit gehoord van een blessure.
Dat laatste klopt. Maar dat Koeman een grotere fan van Wieffer is dan Schouten/Veerman is wel duidelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij staat achteraan in de pikorde inmiddels. Sowieso zou ik mij als Feyenoorder drukker maken om de spelers die er nog wel zijn, want inmiddels sta je gewoon achter Ajax.
Ik vraag mij toch regelmatig af wat jij rookt, want wat is dat sterk spul zeg!quote:Op zondag 29 september 2024 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar dat Koeman een grotere fan van Wieffer is dan Schouten/Veerman is wel duidelijk.
Gaat te Kloese zelfs de juiste persoon zijn om iemand te vinden die wél het technische beleid kan uitstippelen?quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afquote:Op zondag 29 september 2024 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.
Dat zeg ik zelf een paar posts terug ook Hansquote:Op zondag 29 september 2024 18:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.
Er wordt veel te simpel gedacht over de problemen. De kwaliteit is maar één van de vele problemen.
Er is geen kwaliteit, geen vertrouwen, geen (team)spirit, geen vastigheid en weinig hoop meer dat dit seizoen nog iets wordt.
Hoe denk je dat Hancko in de wedstrijd zit, als ‘ie naar Atletico kan, en vervolgens speel je in een wekelijks wisselende verdediging.
Hoe denk je dat Timber het vind dat ie ineens spelers van niveau Natje-kutje naast zich heeft staan in plaats van een Wieffer.
Hoe denk je dat Santi in de wedstrijd zit als ie begin dit jaar naar de wereldtop geschreven word en vervolgens geen bal meer raakt.
Hoe denk je dat een Smal zich voelt als ie een leuke stap denkt te maken maar weet dat hij nu derde keuze is. Of Carranza.
Of een Zerrouki die zelf ook wel begrijpt dat het hem gewoon niet meer gaat worden.
Zit je nu bij Sparta met 10 uit 7, dan zit je in een goede flow en wil je vechten voor een goede klassering, misschien wel play-offs en Europees. Zit je nu bij Feyenoord met 10 uit 6 dan weet je dat je seizoen al naar de klote is en ga je met de pest in je lijf het veld op.
Waarom reageren Vem en jij altijd zo agressief als het over Veerman en Schouten gaat? Alsof het mijn fout is dat niemand hun wil kopen?quote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afgeen geld, geen goede trainer en geen waarde op het veld. Doei.
Nadje en Moussa hoef je in principe nooit op te stellen en Lotomba was jaren basisspeler bij Nice dus die zou ook niet zo slecht moeten zijn, bovendien heb je normaal Nieuwkoop en Read voor die plek dus daar ben je ook zo van af als dit echt zijn niveau is.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Krijg nou tieten.quote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zelf een paar posts terug ook Hans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstandige vent.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Met Beelen, Hancko, Timber, Hwang, Hartman en Milambo en Zechiel in aantocht genoeg waarde eigenlijk. Gimenez schrijf ik ook nog niet af. En ook prima geld in kas. Dat is gelukkig een belangrijk verschil met het pre Slot tijdperkquote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afgeen geld, geen goede trainer en geen waarde op het veld. Doei.
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel. Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadje en Moussa hoef je in principe nooit op te stellen en Lotomba was jaren basisspeler bij Nice dus die zou ook niet zo slecht moeten zijn, bovendien heb je normaal Nieuwkoop en Read voor die plek dus daar ben je ook zo van af als dit echt zijn niveau is.
Er moet vooral iets van duidelijkheid komen, na twee maanden praat Priske nog steeds alleen in containerbegrippen that we have to work hard with the boys for a result. Hoe slecht het materiaal onder Slot soms ook was, er zat altijd een idee achter. Als Priske het nu nog niet weet, heeft hij in ieder geval niet lang de tijd meer.
quote:Op zondag 29 september 2024 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijg nou tieten.Met zulke tetten op je beeldscherm vraag je je toch af waarom jij zo negatief bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstandige vent.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel. Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.
Priske bij twee clubs.quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.
Het zijn oprecht 386 hele leuke pixels, maar dat veranderd niet zoveel aan het feit dat het voetbal gewoon niet om aan te zien is.quote:Op zondag 29 september 2024 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Met zulke tetten op je beeldscherm vraag je je toch af waarom jij zo negatief bent
Volgende zomer Heitinga voor de groep zetten. Die heeft dan de fijne kneepjes geleerd van Arne.quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
Mwah, dan denk ik aan Frank de Boer of Gio die op zich ook een mooie prijzenkast hebben. De Deense en Tsjechische competitie stellen niet heel veel voor. De weken beginnen nu te dringen en ik heb bij Feyenoord nog niet iets opgemerkt wat duidt op bovengemiddelde voetbalkennis of enig idee hoe dit om te draaien. Vooral zijn wissels zijn slecht.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel.
Het veldspel wordt wel iets beter ja, maar het zijn ook niet allemaal koekenbakkers he. Zelfs Lotomba en Smal kunnen iets met een bal. Echter zie ik van die hoge druk acties nog maar weinig terug waar veel van de Slotgoals uit ontstonden, er wordt duidelijk lager op het veld druk gezet waardoor we minder vaak kansrijk aan de bal komen. Bovendien zijn die persoonlijke fouten ook geen toeval he. Het is flauw om ze allemaal toe te schrijven aan de tactiek (Wellenreuther die een bal los laat bijvoorbeeld), maar spelers die zonder duidelijk doel of plan spelen maken vaker stomme fouten. Zie Ajax vorig seizoen (terwijl dat met ongeveer dezelfde spelers nu reuze meevalt). Balverlies onder druk, backs/buitenspelers die niet meelopen met hun man, dat zijn fouten die volgen op een gebrek aan organisatie of coaching.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.
Of dan hadden we het weer totaal weggegeven, zoals tegen Groningen gebeurde.quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.
Ueda mist die ballen en dat is kwaliteitquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.quote:Op maandag 30 september 2024 09:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?
Die met Boerrigter, Enoh en Moissander ja?
12/13 had PSV Depay, Locadia, Wijnaldum lopen. Feyenoord Pele, Clasie en Vilhena.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.
quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Ben er niet kapot van. Ik zou Pastoor wel eens het seizoen zien afmaken, maar ik ren nu snel weg voordat ik een klap op mijn muil krijg.quote:Op zondag 29 september 2024 18:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vindenquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske gaat gewoon het seizoen afmaken overigens. En dat is ook het enige juiste wat Dennis in deze casus kan doen.
Danny Buijs vindt dit niet leukquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
Pastoor, top. Laten we het rijtje afmaken met Ron Jans en Rogier Meijer.
Dennis heeft LA Galaxy ook HELEMAAL kapot gemaakt. Het is tijd dat Sjaak Troost gaat opstaan.quote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vinden
Samen met schoonvader dat staat in de sterren geschreven. Groot voorstander.quote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Bord op schoot namen genot
Dat gezegd hebbende: ik zou op dit moment geen bezwaar hebben tegen Mark van Bommel.
Dit kreeg ik de laatste keer naar het hoofd geslingerd toen ik van Bommel opperde hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Ik opper Kees Van Wonderen.quote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
Pastoor, top. Laten we het rijtje afmaken met Ron Jans en Rogier Meijer.
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Bord op schoot namen genot
Dat gezegd hebbende: ik zou op dit moment geen bezwaar hebben tegen Mark van Bommel.
Dit heeft inderdaad weinig met Priske meer te makenquote:Op maandag 30 september 2024 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Feyenoord adviseren om Priske niet te ontslaan.
Als ie de wedstrijden van deze week met slecht voetbal verliest kom je wel op een punt dat iemand zich gaat afvragen of je moet doorgaan met de kans dat je nog zo zit tijdens de winterstop of dat je toch moet ingrijpen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Feyenoord adviseren om Priske niet te ontslaan.
Succes in de middenmoot vriendquote:Op zondag 29 september 2024 22:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom reageren Vem en jij altijd zo agressief als het over Veerman en Schouten gaat? Alsof het mijn fout is dat niemand hun wil kopen?
Nog steeds boos. Zijn Veerman en Schouten je neukertje ofzo?quote:Op maandag 30 september 2024 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Succes in de middenmoot vriendPas maar op voor Ajax, die komen er ook weer aan.
Mooie CUMBEK!quote:Op maandag 30 september 2024 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Succes in de middenmoot vriendPas maar op voor Ajax, die komen er ook weer aan.
quote:Op maandag 30 september 2024 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs Lotomba en Smal kunnen iets met een bal.
Haha boos. Succes met Twente en AZquote:Op maandag 30 september 2024 12:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds boos. Zijn Veerman en Schouten je neukertje ofzo?
Jij met je succes. Het is niet je wekelijkse rondje langs de PSV selectie.quote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha boos. Succes met Twente en AZ
Ik had de wedstrijd gemist ivm een film met mijn lieftallige echtgenote, maar aan de uitslag & deze analyse te zien, heb ik helemaal niets gemist...quote:Op maandag 30 september 2024 11:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ie de wedstrijden van deze week met slecht voetbal verliest kom je wel op een punt dat iemand zich gaat afvragen of je moet doorgaan met de kans dat je nog zo zit tijdens de winterstop of dat je toch moet ingrijpen.
Ik zou het uiteindelijk geweldig vinden uiteraard als ie het toch aan de praat krijgt. Afgelopen zaterdag was verbazingwekkend slecht en zelfs een ivo positivo als ik begint zich toch wel zorgen te maken.
0quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Ik denk eerder dat ze hem de tijd gunnen en dan ergens, na uitgebreide evaluatie en in goed overleg, in de tweede seizoenshelft eruit gooien.quote:Op maandag 30 september 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0
Maar ver voor Salzburg hebben we al afscheid genomen van Priskegod.
Heb ze nu wel al een aantal keer een mooi balletje/assist zien geven.quote:
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.quote:Op maandag 30 september 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem de tijd gunnen en dan ergens, na uitgebreide evaluatie en in goed overleg, in de tweede seizoenshelft eruit gooien.
Het is dat of ontslag in oktober vaak.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.
Na de wedstrijd tegen Ajax is zijn lot bepaald.quote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.quote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.
quote:Op maandag 30 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.
Ik vond vooral het moment koddig waarin hij de bal knullig verloor maar wel een sprint+tackle inzette om zijn fout te herstellen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:22 schreef Qarrad het volgende:
Blijkbaar zien we het allemaal verkeerd met die Lotomba
https://www.fr-fans.nl/ni(...)hieter-bij-feyenoord
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.quote:Op maandag 30 september 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0
Maar ver voor Salzburg hebben we al afscheid genomen van Priskegod.
quote:
Ik verwacht niet zo een dieptepunt op dit momentquote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?quote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En hun positionering is vaak verkeerd, maar dat is ook een stukje afstemming. De onderlinge coaching in de ploeg is echt beroerd.
Hollandse kernquote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?
Een geliefd stokpaardje van ouwe vriend Pietje
Timber, Milambo, Zechiël en Quillindschy?quote:
Hallo ZKAquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.
Dit komt overigens wel van een Nederlandse speler die niet happy is op het moment dus hij heeft wel wat rancune.
Ik zou zweren dat ze dit ook over Steijn schreven. Wie zou er straks gaan steken en ten kloese wellicht een smaakvolle foto van zijn piemelmuis?quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.
Dit komt overigens wel van een Nederlandse speler die niet happy is op het moment dus hij heeft wel wat rancune.
Jij blijft bij plek 10 nog positief he.quote:Op maandag 30 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.
Uiteraard, je moet niet blind blijven staren naar de dingen die niet goed gaan, maar naar de dingen die wel goed gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 19:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij blijft bij plek 10 nog positief he.
Type Nadje.quote:Op maandag 30 september 2024 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
Announce een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Alexander Östlund).
Dit komt van een speler uit de selectie.quote:Op maandag 30 september 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ze dit ook over Steijn schreven. Wie zou er straks gaan steken en ten kloese wellicht een smaakvolle foto van zijn piemelmuis?
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb gehoord dat ze bezig zijn met Guardiola als assistent voor Priske, en dat Haaland ook mee schijnt te komen. En de nieuwe burgemeester gaat toch weer doorpakken met een nieuw stadion, schijnt wel in Kaatsheuvel te komen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen (ik vind het zeker niet onrealistisch, want er lijken duidelijk irritaties te zijn in de selectie maar ik heb niet het idee dat ze tegen Priske zijn), maar we kunnen het ook niet valideren.quote:Op maandag 30 september 2024 21:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dit komt van een speler uit de selectie.
naja als je AZ thuis zag tegen Utrecht afgelopen weekend..quote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha boos. Succes met Twente en AZ
Dat zeg je elke ochtend 10x op rij tegen jezelf als je in de spiegel kijkt…?quote:Op maandag 30 september 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet niet blind blijven staren naar de dingen die niet goed gaan, maar naar de dingen die wel goed gaan.
Nouja… ondertussen hebben we een selectie van 27 spelers met 43 nationaliteiten. Kan me ergens wel voorstellen dat het niet helpt.quote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?
Een geliefd stokpaardje van ouwe vriend Pietje
Was onder slot ook zoquote:Op maandag 30 september 2024 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja… ondertussen hebben we een selectie van 27 spelers met 43 nationaliteiten. Kan me ergens wel voorstellen dat het niet helpt.
Hij bedoelt toen Leverkusen op 35% verder ging?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:32 schreef bbuddybb het volgende:
U bent juist van koers gewijzigd.
‘Met de kennis van nu zeg ik dat ik dat niet had moeten doen. De wissel van speelwijze naar 3-4-3 heeft ons onnodig veel tijd gekost en dat ergert me, omdat we die tijd nu tekortkomen. Ik durf dat best toe te geven, maar ik deed het natuurlijk niet zonder reden.’
Waarom bent u niet gewoon begonnen op de manier zoals Feyenoord drie jaar lang succesvol is geweest?
‘Dat had te maken met de transferwindow. Na Wieffer en Minteh had ik verwacht dat meer spelers snel zouden vertrekken. Ik zag dat als hét moment om iets te veranderen, omdat ik dacht dat deze manier van spelen de groep goed zou kunnen passen, zeker met het oog op de Champions League. Trauner, Beelen, Nieuwkoop, genoeg spelers die dit systeem kennen en er prima in gedijen. Maar ja, Geertruida vertrok laat en Hancko en Gimenez bleven. Dan heb je als trainer de verantwoordelijkheid te kijken naar waarbij spelers zich het meest senang voelen. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds geloof dat we in 3-4-3 prima voor de dag kunnen komen, dat zag je de tweede helft tegen Bayer Leverkusen.’
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ls-pleisters-plakken
Tijd voor Kuyt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is volgens mij een erg zelfkritische en lieve man, maar iets bespeurt mij dat ie al te veel fouten heeft gemaakt dat dit nog een groot succes wordt. Had ie nou maar met Slot gebeld in plaats van alles ‘blanco’ uitvogelen, was ie maar bij 4-3-3 gebleven in plaats van 3-4-3 spelen en vrijwel direct de keutel intrekken. Hij had het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken.
Lach er maar om. De gemiddelde Feyenoord supporter zou nu een moord doen voor Hollandse kern Linssen, Toornstra en Til.quote:
Wat een kneus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij bedoelt toen Leverkusen op 35% verder ging?
Priskegod
Ik zeg dat we onverdiend gaan winnen, 1-2 ofzo.quote:
Ik weet helemaal niks van Girona. Hopelijk een gelijkspel (of meer).quote:
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg dat we onverdiend gaan winnen, 1-2 ofzo.
Eens een gelukje voor Priske.
Ik heb er geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in.
NEC, Groningen, Willem 2 en Sparta kunnen er zo mogelijk nog minder van.
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.
Tegen PSG speelde Blind niet. Toen maakte Ladislav Krejci een uitstekende indruk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.
Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao ook niks laat zien. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer) een prima elftal staan.
Als Bueno speelt zal dat zeker een verschil maken, ja. Daar ga ik ook wel vanuit, dat hij speelt. Op rechts gaat straks waarschijnlijk Nieuwkoop staan. Ook niet geweldig, maar beter dan Lotomba.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.
Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden. Dat ene foutje maakt hem niet ineens een matige speler. Vreemde redenering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden.
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.
Het is Elan, nuff said.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt. Er wordt altijd maar gewezen naar die wedstrijd(en? tegen Lukaku (wat ook al geen topper is; beetje een Brobbey v1.5 ofzo) maar ik vind hem ook vaker een 6je spelen dan een 8 inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
Nou ja zeg, wat onverwachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt.
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat onverwacht![]()
Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat onverwacht![]()
Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.
Hij speelde zondag helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).
Maar goed, mag je verder vinden hoor. Maar dan snap je er in mijn ogen niet zoveel van.
Ja maar als je het niet wil zien houdt het ook op hè. Er is nu 1 voorbeeld waarin hij een grote fout beging (waar het team hem ook beter had moeten helpen) en nu gaat er ineens gezegd worden dat hij niet goed genoeg is. Terwijl hij (ander)half jaar ontzettend constant presteerde en zelden op een fout te betrappen was. Gewoon een uitstekende speler voor de Eredivisie. Er zijn er maar weinig beter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijk'Jij vindt niet wat ik vind dus je snapt er weinig van'. Beelen is imo gewoon een redelijk talent wat het redelijk doet naast een (voor de Eredivisie) topspeler als Hancko. Ik denk bijvoorbeeld niet dat hij blijft staan in een verdediging die wat minder stabiel zou staan dan die van Feyenoord. En daar onderscheiden de écht goede spelers zich wel.
Speelt hij nooit een 8? Vast wel eens, maar afgelopen weekend kost hij je gewoon hoogstpersoonlijk 2 punten tegen NEC.
Ik denk dat Slot een hoop verbloemde. Dit seizoen is hij matig. Tegen die Duitsers leek het nergens op, Groningen uit was ook matig. Ogawa die in de slotfase een corner volledig vrij kon inkoppen .... Plus die persoonlijke fout waar een doelpunt uit viel....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:03 schreef fetX het volgende:
[..]Dit soort kansloze takes altijd.
Hij maakt 1 fout en is meteen niet goed genoeg en alle andere wedstrijden tellen dan niet meer. Dom opportunistisch geleuter.
Dat kwam amper voor in zijn laatste seizoen, daarbij is het sowieso raar om een spelmaker met een centrale verdediger te vergelijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef fetX het volgende:
Kokcu was ook een keer onzichtbaar en speelde af en toe wat minder. Matige speler voor de Eredivisie.
Uitstekend terwijl Leverkussen binnen mum van tijd met 0-4 voor stond en toen het wel best vond en NEC ook nog genoeg kansen kreeg? Ik vind dat niet uitstekend staan. In mijn ogen ook wat te simpel om het allemaal af te schuiven op giga blunders die normaal niet voorkomen ofzo, ik denk dat een groot aantal persoonlijke fouten ook een teken is dat het qua organisatie (coaching etc) minder staat, dan zijn spelers eerder geneigd (zie Sutalo bv vorig seizoen en dit seizoen) om dit soort fouten te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achterin staat het de laatste wedstrijden juist uitstekend, zelfs met 2 mindere backs. Het is alleen jammer dat je aan bijna elke goal tegen echt een giga blunder tegenover kan zetten
Nu verzin je er van alles bij. Je hebt ze niet op een rijtje. Tegen Groningen was hij er niet eens meer bij toen de tegendoelpunten vielen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat Slot een hoop verbloemde. Dit seizoen is hij matig. Tegen die Duitsers leek het nergens op, Groningen uit was ook matig. Ogawa die in de slotfase een corner volledig vrij kon inkoppen .... Plus die persoonlijke fout waar een doelpunt uit viel....
Maar opportunisten als jij willen alleen het goede zien.
Ach, Elanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kwam amper voor in zijn laatste seizoen, daarbij is het sowieso raar om een spelmaker met een centrale verdediger te vergelijken.
In het laatste geval kijk je veel eerder naar persoonlijke fouten. Zeker als die cruciaal blijken. Maar prima als jij er de nieuwe De Vrij in wil zien.
Lotomba weet ik nog niet helemaal zeker of ie zó slecht is, aanvallend is hij in ieder geval beter dan Nieuwkoop, verdedigend is het heel kwetsbaar en onzeker alleen is het sowieso lastig om als verdediger in te moeten passen in een ploeg die nog totaal niet staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
Los wie precies zijn man liet lopen was hij überhaupt nergens te bekennen, let eens op hem en dan op Hancko tijdens die corner.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu verzin je er van alles bij. Je hebt ze niet op een rijtje. Tegen Groningen was hij er niet eens meer bij toen de tegendoelpunten vielen.![]()
En Ogawa was helemaal niet zijn man bij die corner. Daar stond onze Nadje te slapen.
Ik wil het wel zien; maar ik zie het schijnbaar wat anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja maar als je het niet wil zien houdt het ook op hè. Er is nu 1 voorbeeld waarin hij een grote fout beging (waar het team hem ook beter had moeten helpen) en nu gaat er ineens gezegd worden dat hij niet goed genoeg is. Terwijl hij (ander)half jaar ontzettend constant presteerde en zelden op een fout te betrappen was. Gewoon een uitstekende speler voor de Eredivisie. Er zijn er maar weinig beter.
Huh, dit is echt een totaal ander punt. Ik zeg alleen dat Beelen voor de Eredivisie een uitstekende speler is en dat het nogal onzin is om op basis van 1 foutje te doen alsof dat niet (meer) zo is en dan afgelopen anderhalf jaar buiten beschouwing te laten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap niet waarom je niet gewoon kan toegeven dat het op dit moment niet bijster goed is allemaal. Nogal kinderachtig fanboy gedrag.
Ueda nog maar afwachten of hij dit vol gaat houden. Dit is echt voor het eerst dat hij wat laat zien. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lotomba weet ik nog niet helemaal zeker of ie zó slecht is, aanvallend is hij in ieder geval beter dan Nieuwkoop, verdedigend is het heel kwetsbaar en onzeker alleen is het sowieso lastig om als verdediger in te moeten passen in een ploeg die nog totaal niet staat.
Onze aanval is echt middelmaat, alhoewel Ueda nu best aardig speelt. Aangezien Slot altijd wel fan van hem pas begin ik te vermoeden dat hij gewoon in een ontzettende vorm- en vertrouwensdip zat afgelopen seizoen.
Hij maakt toch die fout ? Kan je wel zeggen is flauw om hem daar op af te rekenen maar in de opbouw is hij ook vaak niet zuiver genoeg in zijn passing. Helpt natuurlijk ook niet dat er een trainer staat die geen idee lijkt te hebben maar om nou te zeggen die speelt de sterren van de hemel nou nee. En een zes is ook gewoon voldoende. Zeg dat Hancko een 8 of een 9 is dan is hij toch wel beduidend minder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, dit is echt een totaal ander punt. Ik zeg alleen dat Beelen voor de Eredivisie een uitstekende speler is en dat het nogal onzin is om op basis van 1 foutje te doen alsof dat niet (meer) zo is en dan afgelopen anderhalf jaar buiten beschouwing te laten.
Dat vind ik opportunistisch en ja, dom.
Lamme tegen de blinde.quote:
Hij kan het dus blijkbaar wel, dat is voor mij al een meevaller. Vorig seizoen als hij Gimenez verving kon ik hem op geen enkele kwaliteit betrappen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ueda nog maar afwachten of hij dit vol gaat houden. Dit is echt voor het eerst dat hij wat laat zien. Hopelijk blijft dat zo.
Denk dat die jongen zijn motoriek in de beeldvorming ook niet mee heeft. Het ziet er altijd technisch wat onbeholpen uit aan de bal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kan het dus blijkbaar wel, dat is voor mij al een meevaller. Vorig seizoen als hij Gimenez verving kon ik hem op geen enkele kwaliteit betrappen.
Volgens deze beredenering is geen enkele Eredivisie speler een goede speler, aangezien ze vrijwel allemaal een foutje maken. Het is tenslotte de Eredivisie en niet de PL. Hij is heel erg constant de afgelopen 1,5 seizoen, daar doet dit ene incident niks aan af. Kun je er allemaal zaken bij halen die niet zijn fout zijn, haalt niet weg dat het gewoon een uitstekende speler is voor de Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij maakt toch die fout ? Kan je wel zeggen is flauw om hem daar op af te rekenen maar in de opbouw is hij ook vaak niet zuiver genoeg in zijn passing.
Hancko is uitzonderlijk natuurlijk. Die staat op eenzame hoogte in de Eredivisie als het verdedigers betreft.quote:Zeg dat Hancko een 8 of een 9 is dan is hij toch wel beduidend minder.
Die pot tegen Leverkussen was ook helemaal niet zo dramatisch als de score doet vermoeden, ja ze counterde er 4 keer razendsnel uit en scoren, meer kansen hebben ze niet gehad. En ja natuurlijk spelen ze het uit en vinden ze het daarna wel best, maar het was ook geen open huis ofzo achterin bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend terwijl Leverkussen binnen mum van tijd met 0-4 voor stond en toen het wel best vond en NEC ook nog genoeg kansen kreeg? Ik vind dat niet uitstekend staan. In mijn ogen ook wat te simpel om het allemaal af te schuiven op giga blunders die normaal niet voorkomen ofzo, ik denk dat een groot aantal persoonlijke fouten ook een teken is dat het qua organisatie (coaching etc) minder staat, dan zijn spelers eerder geneigd (zie Sutalo bv vorig seizoen en dit seizoen) om dit soort fouten te maken.
Girona lijkt mij wel bij uitstek een team waarbij je met Beuno erbij wel een prima organisatie kan neerzetten en hopelijk dan wat gevaar kan stichten.
Je kan toch bij 4-0 verliezen niet zeggen dat het wel meevielquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die pot tegen Leverkussen was ook helemaal niet zo dramatisch als de score doet vermoeden, ja ze counterde er 4 keer razendsnel uit en scoren, meer kansen hebben ze niet gehad. En ja natuurlijk spelen vinden ze het daarna wel best, maar het was ook geen open huis ofzo achterin bij Feyenoord.
Voor dit weekend hadden we de minste kansen weggegeven in de hele Eredivisie (geen idee hoe die stat nu is). Dat rijmt totaal niet met een matige organisatie en daaruit volgende blunders. En dat is ook totaal niet hoe ik Feyenoord zie spelen.
Moet je mij wel goed gaan quoten vriend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je kan toch bij 4-0 verliezen niet zeggen dat het wel meeviel'ja ze scoorden 4x, maar daarna hebben ze geen kans meer gehad'. No shit; die gasten gingen natuurlijk energie sparen nadat ze al 4x gescoord hadden
Ik quote je letterlijk zoals je het zelf hebt gezegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet je mij wel goed gaan quoten vriend.
Dat zeg ik dus helemaal niet. Ik zeg dat die 4-0 op dat moment helemaal niet zo dramatisch was zoals die score doet vermoeden. Dat Leverkusen even een klap meer kwaliteit heeft dan Feyenoord moge ook wel duidelijk zijn. En dat ze die wedstrijd vervolgens uitspelen zeg ik nota bene nog in mijn post.
Dat komt omdat een scorebord simpelweg niet liegt en altijd de eindstand bepaald (wat best een dingetje is in het spelletje wat wij voetbal noemen).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu is iedereen sowieso dol op scorebordjournalistiek in dit topic.
Toch zit er natuurlijk wel nogal een verschil in een 0-4 uitslag waarbij je van het veld wordt geblazen en je keeper met 8 reddingen op 100% kansen de man of the match wordt of een 0-4 waarbij het veldspel er goed uitziet maar er uit 4 tegenstoten wordt gescoord omdat er 2 zwakke schakels in je elftal zitten die de tegenstander feilloos herkent en uitbuit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat komt omdat een scorebord simpelweg niet liegt en altijd de eindstand bepaald (wat best een dingetje is in het spelletje wat wij voetbal noemen).
Ik zeg dat het niet zo dramatisch was zoals de 4-0 op dat moment doet vermoeden. Dat het kelderklasse niveau is dat 3 spelers 3 goals weggeven moge ook wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik quote je letterlijk zoals je het zelf hebt gezegdDie 4-0 was exact zo dramatisch als de score doet vermoeden, want je wordt gewoon 4x afgetroefd in de omschakeling. Jij doet met jouw post vermoeden alsof het wel een 'redelijke' wedstrijd was van Rotterdamse kant en dat was gewoon niet het geval.
Echt, ik waardeer het optimisme; maar iets meer realiteitszin van bepaalde users in dit topics zou wel op zijn plaats zijn zeg.
Geen nuance welkom hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch zit er natuurlijk wel nogal een verschil in een 0-4 uitslag waarbij je van het veld wordt geblazen en je keeper met 8 reddingen op 100% kansen de man of the match wordt of een 0-4 waarbij het veldspel er goed uitziet maar er uit 4 tegenstoten wordt gescoord omdat er 2 zwakke schakels in je elftal zitten die de tegenstander feilloos herkent en uitbuit.
Ik denk dat Dombo met name doelt op de eerste helft waar je meer schoten had dan Leverkusen en het veldspel helemaal niet zo slecht was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het sowieso gelul dat Feyenoord het wel aardig deed tegen Leverkusen en behoorlijk overeind bleef.
Dat slaat ook nergens op inderdaad, het was een regelrechte afgang. Maar Leverkusen speelde (na de 0-1) bewust zo, als ze zelf fanatiek zouden aanvallen zouden ze zich onnodig kwetsbaar maken in de omschakeling. Bovendien zaten ze helemaal niet lekker in de wedstrijd tot aan de plotse 0-2, 0-8 was het natuurlijk nooit geworden. Leverkusen mocht in zijn handjes knijpen dat Wellenreuther en Zerrouki drie goals cadeau gaven anders hadden ze het misschien best lastig gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:14 schreef fetX het volgende:
Maar goed, met 4-0 kun je niet verkopen dat het een prima potje was.
Deze man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die pot tegen Leverkussen was ook helemaal niet zo dramatisch als de score doet vermoeden, ja ze counterde er 4 keer razendsnel uit en scoren, meer kansen hebben ze niet gehad. En ja natuurlijk spelen ze het uit en vinden ze het daarna wel best, maar het was ook geen open huis ofzo achterin bij Feyenoord.
Voor dit weekend hadden we de minste kansen weggegeven in de hele Eredivisie (geen idee hoe die stat nu is). Dat rijmt totaal niet met een matige organisatie en daaruit volgende blunders. En dat is ook totaal niet hoe ik Feyenoord zie spelen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Deze man.Zonder inspanning 0-4 voor in de rust, maar zo slecht was het allemaal niet.
Wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt. Er wordt altijd maar gewezen naar die wedstrijd(en? tegen Lukaku (wat ook al geen topper is; beetje een Brobbey v1.5 ofzo) maar ik vind hem ook vaker een 6je spelen dan een 8 inderdaad.
@Solispolar is zich langzaam maar zeker aan het ontwikkelen tot een tweede @PSVCL (light)quote:
Een wat ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld niet dat hij blijft staan in een verdediging die wat minder stabiel zou staan dan die van Feyenoord.
Dat is niets nieuws toch.quote:
Inderdaad ook dat je als een laf konijn ineens niet meer in het Ajax topic te vinden bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws toch.
Als je gematigd positief bent, ben je altijd manisch overdreven positief. Als je enigszins skeptisch bent, ben je altijd krankzinnig onzinnig negatief.
Nooit anders geweest, zal ook nooit anders zijn.
Als je morgen resultaat boekt, absoluut. Thuis tegen Sparta en Red Bull moeten echt zes punten zijn. Zo niet dan wordt het heel lastig. Lille is 60/40 hun kant op, in de overige drie mag je al heel blij zijn als je ergens een puntje oppikt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef bbuddybb het volgende:
Ondertussen staat Salzburg met 4 kools achter tegen Brest.
Er zijn absoluut mogelijkheden in onze groep.
Laten we hopen dat het snel beter wordt.
Morgen is eigenlijk wel een cruciale wedstrijd voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je morgen resultaat boekt, absoluut. Thuis tegen Sparta en Red Bull moeten echt zes punten zijn. Zo niet dan wordt het heel lastig. Lille is 60/40 hun kant op, in de overige drie mag je al heel blij zijn als je ergens een puntje oppikt.
Volgens een groot deel van de bookies / databureautjes hebben we van 36 clubs de zwaarste lotingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef bbuddybb het volgende:
Er zijn absoluut mogelijkheden in onze groep.
Laten we hopen dat het snel beter wordt.
Ja, dat is hun spelletje inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die pot tegen Leverkussen was ook helemaal niet zo dramatisch als de score doet vermoeden, ja ze counterde er 4 keer razendsnel uit en scoren, meer kansen hebben ze niet gehad.
Wel lekker vroeg, hebben we nog wat aan de avond.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef Ali_boo het volgende:
Bij mij leeft de wedstrijdtijd totaal niet
klote tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel lekker vroeg, hebben we nog wat aan de avond.
Appeltje eitje.quote:Wellenreuther; Lotomba, Beelen, Hancko, Bueno; Hwang, Timber, Milambo; Osman, Ueda, Paixão.
Als we in dat KKD-stadionnetje er met 3-0 af gaan tegen een ploeg die sterkhouder Blind met node mist kunnen we alvast wat extra vaseline aanschaffen voor de rest van de CLquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk vindt Girona 3-0 wel genoeg.
Op deze manier heb je altijd wel wat te klagen idd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we in dat KKD-stadionnetje er met 3-0 af gaan tegen een ploeg die sterkhouder Blind met node mist kunnen we alvast wat extra vaseline aanschaffen voor de rest van de CL
Way ahead of you.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we in dat KKD-stadionnetje er met 3-0 af gaan tegen een ploeg die sterkhouder Blind met node mist kunnen we alvast wat extra vaseline aanschaffen voor de rest van de CL
Maakt het wat uitquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel lekker vroeg, hebben we nog wat aan de avond.
Niet alleen vanwege de nieuwe opzet, we maken echt geen enkele kans om ons te kwalificerenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De CL leeft bij mij überhaupt niet vanwege de krankzinnige opzet.
Ik vertrouw op Priske en onze boys en geloof er in dat we vanavond een resultaat gaan boekenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Way ahead of you.
[ link | afbeelding ]
Nummer 12 van Spanjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:05 schreef Elan het volgende:
Girona is behoorlijk favoriet tegen ons bij de bookies, dat geeft toch te denken over de deplorabele staat waarin we ons kennelijk bevinden
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nummer 12 van Spanje
Dat lijkt me heel sterk
1,97 voor Girona. Dan hebben ze daar ook niet het volste vertrouwen in. Maar in Feyenoord nog een stuk minder dat is waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom ook niet, als je buitenshuis al niet van NEC en Groningen kunt winnen.
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond de eerste CL-uitwinst sinds 2002
Kalmar FF? 2007 of 2008 geloof ikquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?
Standard Luik in 2014, 0-3, ik zeg sowieso goals van Toornstra en Manu en ik denk ook van Immers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?
Nee wel een stuk later, groepsfase werkt bereikt dankzij een legendarische treffer van iemand die net in de KKD heeft getekend.quote:
Dit was hem, stond toevallig in het AD. Onder Fred nog, later nam Gio het over. Toornstra, Manu en Boetius scoorden dus 2/3 keur ik ook goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Standard Luik in 2014, 0-3, ik zeg sowieso goals van Toornstra en Manu en ik denk ook van Immers.
Feyenoord is in de afgelopen 20 seizoenen na de winter enkel uitgeschakeld door AS Roma.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was hem, stond toevallig in het AD. Onder Fred nog, later nam Gio het over. Toornstra, Manu en Boetius scoorden dus 2/3 keur ik ook goed.
Het uiterst vervelende Roma zorgde uiteindelijk voor de uitschakeling.
Manuquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee wel een stuk later, groepsfase werkt bereikt dankzij een legendarische treffer van iemand die net in de KKD heeft getekend.
Ook omdat hij bij Cambuur had gezeten maar dat is wel één van de keren dat ik daadwerkelijk aan het juichen was bij een goal van Feyenoord. Echt genotspotje was dat toen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Manu
Zorja Loehansk.. Wat een wedstrijd.
Ik denk dat ik zelden zo boos ben geworden in de Kuip na die struikelpartij van Immers toen vervolgens Zorya van afstand de 3-3 binnen schoot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ook omdat hij bij Cambuur had gezeten maar dat is wel één van de keren dat ik daadwerkelijk aan het juichen was bij een goal van Feyenoord. Echt genotspotje was dat toen.
Wat erin moet gaat er ook weer uit maar waarom ga je dan niet twee meter verder in de bosjes staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:maxi-mus @:buitendam @:onlogisch @:ggmm @:kingroland
Wij zijn Feyenoord!
Ik geloof er geen reet van.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Priske en onze boys en geloof er in dat we vanavond een resultaat gaan boeken
Om wat er in gaatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat erin moet gaat er ook weer uit maar waarom ga je dan niet twee meter verder in de bosjes staan.
Als we überhaupt doelpogingen krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:
Benieuwd hoeveel kansloze doelpogingen Paixao gaat ondernemen.
Paixao gaat sws schieten. Je krijgt 1.30 bij over 1.5 schoten van Paixao.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we überhaupt doelpogingen krijgen.
Zal wel weer een redelijk potje worden met 2 blunders.
Bedankt klaas. Dat stelt ons gerust.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Zoals ik het nu zie na 3 minuten zou je deze ploeg moeten kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |