SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie keer op rij thuis en uit. @PSVCL vindt hier wat vanquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef Haringkop het volgende:
De vraag is eerder bij welke wedstrijd is Priske niet meer aanwezig.
Het is prijziger om CL mis te lopen. Maar dan moet je wel een trainer kunnen halen die dat kan omdraaien.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
Ik denk dat het ook niet allemaal aan Priske ligt , gisteren was je het eerste half uur de bovenliggende partij , NEC komt amper de middenlijn over, probleem is dat er amper gevaar gesticht word en bij de eerste aanval van NEC ligt hij er inquote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
De inbreng van die 2 was wel groot inderdaad, ook verdedigend en dan voetbal je aanvallend ook wat makkelijker.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ja dat is het wel. Je aanval begint bij de opbouw, en zoals ik al zei is Lotomba een hele slechte vervanger van Geertruida. Smal kan er ook weinig van. Osman moet ik nog aanzien, maar Minteh wordt wel gemist ja.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Eens hoor, hoewel ik niet kapot ben van Priske, organisatorisch klopt er nog geen reet van.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.quote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef Document1 het volgende:
Er is toch totaal geen samenhang en dat mag je wmb de trainer juist wel verwijten.
Vooral dat prijsvrij vakanties groot achterop is erg mooi. En banlieu is een merk voor buut'nlanders.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
Prima shirt gewoon.
Ajacied c.q. Cambuursupporter @:maxi-mus heeft er geen kijk op.
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.
Ik vind het vooral een probleem dat je nul kwaliteiten hebt op de aanvallende flanken. Paixao had allang doorgeselecteerd moeten zijn, terwijl dat nu de speler is waar we met z’n alle nog iets van creativiteit van verwachten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Dit.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles wat je gehaald hebt is bijna allemaal slechter dan wat er afgelopen zomer zo nodig moest vertrekken/verhuurd moest worden.
Eens, zie ook liever Bijlow terug in het doel.quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Haringkop het volgende:
Ohja #FreeJustin
Die Wellenreuter pakt ook geen punten
Mwa we moeten niet doen alsof Slot echt elke speler beter kan maken, ook in de 3 jaar onder Slot was er brandhout, alleen die waren zo in de minderheid en speelden nooit. Een Hadj Moussa, Lotomba of Nadje hadden ook onder Slot nooit van enig niveau geweest. Want vergeet niet dat ook onder Slot we afgelopen seizoen we wedstrijden tegen NEC, Groningen (beiden beker) Volendam of Fortuna hadden waar het totaal niet liep.quote:Op zondag 29 september 2024 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.
Je ziet wel dat het hele elftal niet 100% geeft, fouten maakt die duiden op een gebrek aan concentratie, teamspirit lijkt vrijwel afwezig. Ik denk nog steeds dat de overgang van Slot naar Priske voor de spelers die zijn gebleven lastig is. Een nieuw systeem en een nieuwe benadering is even wennen, helemaal als je minder overtuigd bent van het nieuwe plan dan van het oude. En dat voelen de andere spelers ook. Daar kan Priske trouwens ook niet veel aan doen, maar het speelt wel een rol denk ik.
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.
Op dit moment speelt, een uitzondering daargelaten, iedereen minder goed dan vorig seizoen. Zelfs Zerrouki en Ivanusec die toen ook al niet geweldig waren, maar vaak genoeg basis stonden. Die zijn nu echt al het vertrouwen kwijt en dan vallen plots Nadje en Moussa in… wat mij ook vraagtekens doet zetten bij de scouting.
Ik ben het wel met je eens dat de aanvallende onmacht het grootste probleem is, daar liep Slot al tegen aan natuurlijk. Dat er niks (serieus) is bijgekomen is echt te gek.
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.quote:Op zondag 29 september 2024 13:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....
Wat is een goede speler en wat is een minder goede speler? Dat is de bovenkamer......
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.quote:Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa we moeten niet doen alsof Slot echt elke speler beter kan maken, ook in de 3 jaar onder Slot was er brandhout, alleen die waren zo in de minderheid en speelden nooit. Een Hadj Moussa, Lotomba of Nadje hadden ook onder Slot nooit van enig niveau geweest. Want vergeet niet dat ook onder Slot we afgelopen seizoen we wedstrijden tegen NEC, Groningen (beiden beker) Volendam of Fortuna hadden waar het totaal niet liep.
Geen discussie over de kwaliteit want verder is Slot natuurlijk buitencategorie, maar met bepaalde spelers had ook hij niks aangekund
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.quote:Op zondag 29 september 2024 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.
Dat heeft niets met Priske te maken maar met Instellingquote:Op zondag 29 september 2024 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.
Zo'n Paixao die in de omschakeling rustig terug sjokte naar eigen helft toen NEC counterde, dat was vorig seizoen een sprint geweest. Er gaat echt ontzettend veel mis. Ook basisdingen. De corners waren op die ene waar de kool uit kwa na ook weer ontzettend matig. En dat constant buitenspel staan als een stel amateurs.
Er zit ook helemaal geen idee achter het aanvalsspel.
Maar de spelers die jij noemt zijn stukken beter dan een Nadj, Lotomba of Moussa. In 22/23 had je eigenlijk alleen een Lopez, Taabouni en Dilrosun die echt minder waren en ook nagenoeg niet speelden. Afgelopen seizoen met Lopez, van den Belt en Alireza.quote:Op zondag 29 september 2024 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.
Een nieuwe Arne is lastig, maar dat hoeft ook niet om mee te doen voor de titel. Maar je haalt niet een trainer die opeens alles anders wilt. Nu valt dat met Priske wel mee, maar ook Arne had met deze rechterkant echt niks gekund. Raar want Moussa was al aangetrokken toen Arne er nog zat en Liverpool nog niet in beeld wasquote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.
De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Mwoaaaa dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 29 september 2024 15:19 schreef Jeroboam het volgende:
1. PSV
2/3 Ajax en AZ
4 Feyenoord
Wel fijn dat Ajax nu weer een keertje kan profiteren van de onrust in Rotterdam-Zuid.
Heeft Wellenreuter mooi een weekje rust voor hij de geblesseerde Bijlow weer mag vervangen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Eens, zie ook liever Bijlow terug in het doel.
Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.
De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.quote:Op zondag 29 september 2024 16:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.
Ten Kloese heeft inderdaad binnen rap tempo alles afgebroken wat er was opgebouwd.
quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
Behalve die 40+ miljoen CL gelden wat je volgend seizoen misloopt. Krijg je ook nooit meer die 30+ biedingen op Hancko en Gimenez ben ik bang.quote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.
Tegelijkertijd had iedere trainer problemen gehad met de huidige aanvallende onmacht. Dat ligt echt niet bij Priske.
Conclusie is dat te Kloese een zooitje heeft afgeleverd dus
Niet genoeg om Priske in het zadel te houden.quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkantquote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
Deze trainer heeft wel mede schuld aan deze situatie.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.quote:Op zondag 29 september 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergens zou het me niet eens verbazen als we het hele seizoen ongeslagen blijven
quote:dat je alsnog 3e ofzo wordt.
quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Waarschijnlijk op het feit dat we bijna geen kansen weggeven.quote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
verliesquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Ik weet niet wat jij onder optimisme verstaat, maar elke week gelijk spelen en de CL mislopen is dat in ieder geval nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
Always look on the bright side of life maat! Als jullie nou die ene van Brighton nog zouden hebben.. helaas helaas!quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |