Niet genoeg om Priske in het zadel te houden.quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkantquote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
Deze trainer heeft wel mede schuld aan deze situatie.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.quote:Op zondag 29 september 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergens zou het me niet eens verbazen als we het hele seizoen ongeslagen blijven
quote:dat je alsnog 3e ofzo wordt.
quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Waarschijnlijk op het feit dat we bijna geen kansen weggeven.quote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
verliesquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Ik weet niet wat jij onder optimisme verstaat, maar elke week gelijk spelen en de CL mislopen is dat in ieder geval nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit optimisme in godsvredesnaam op gebaseerd
Always look on the bright side of life maat! Als jullie nou die ene van Brighton nog zouden hebben.. helaas helaas!quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee (t.o.v. Ajax en hun grote optimisme) als je weet dat Ajax nog een inhaalwedstrijd tegen Utrecht moet.
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.quote:Op zondag 29 september 2024 20:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life maat! Als jullie nou die ene van Brighton nog zouden hebben.. helaas helaas!
Geen wonder dat hij eerste keus is bij het Nederlands elft… o, wacht.quote:Op zondag 29 september 2024 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.
Oh wacht ik ben VEM en ik heb nog nooit gehoord van een blessure.quote:Op zondag 29 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij eerste keus is bij het Nederlands elft… o, wacht.
Hij staat achteraan in de pikorde inmiddels. Sowieso zou ik mij als Feyenoorder drukker maken om de spelers die er nog wel zijn, want inmiddels sta je gewoon achter Ajax.quote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben VEM en ik heb nog nooit gehoord van een blessure.
Dat laatste klopt. Maar dat Koeman een grotere fan van Wieffer is dan Schouten/Veerman is wel duidelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij staat achteraan in de pikorde inmiddels. Sowieso zou ik mij als Feyenoorder drukker maken om de spelers die er nog wel zijn, want inmiddels sta je gewoon achter Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |