SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie keer op rij thuis en uit. @PSVCL vindt hier wat vanquote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef Haringkop het volgende:
De vraag is eerder bij welke wedstrijd is Priske niet meer aanwezig.
Het is prijziger om CL mis te lopen. Maar dan moet je wel een trainer kunnen halen die dat kan omdraaien.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
Ik denk dat het ook niet allemaal aan Priske ligt , gisteren was je het eerste half uur de bovenliggende partij , NEC komt amper de middenlijn over, probleem is dat er amper gevaar gesticht word en bij de eerste aanval van NEC ligt hij er inquote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.
Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
De inbreng van die 2 was wel groot inderdaad, ook verdedigend en dan voetbal je aanvallend ook wat makkelijker.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.
Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
Ja dat is het wel. Je aanval begint bij de opbouw, en zoals ik al zei is Lotomba een hele slechte vervanger van Geertruida. Smal kan er ook weinig van. Osman moet ik nog aanzien, maar Minteh wordt wel gemist ja.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.
Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.
Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Eens hoor, hoewel ik niet kapot ben van Priske, organisatorisch klopt er nog geen reet van.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.quote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef Document1 het volgende:
Er is toch totaal geen samenhang en dat mag je wmb de trainer juist wel verwijten.
Vooral dat prijsvrij vakanties groot achterop is erg mooi. En banlieu is een merk voor buut'nlanders.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
Prima shirt gewoon.
Ajacied c.q. Cambuursupporter @:maxi-mus heeft er geen kijk op.
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.
Ik vind het vooral een probleem dat je nul kwaliteiten hebt op de aanvallende flanken. Paixao had allang doorgeselecteerd moeten zijn, terwijl dat nu de speler is waar we met z’n alle nog iets van creativiteit van verwachten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |