abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215123392

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215124196
OP nog niet aangepast?

Is een vloek p dit seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215124228
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg

Hoeveel punten jongens?
pi_215124274
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg

Hoeveel punten jongens?
Drie keer op rij thuis en uit. @PSVCL vindt hier wat van
pi_215124726
De vraag is eerder bij welke wedstrijd is Priske niet meer aanwezig.
#12 is not for sale!
pi_215124872
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef Haringkop het volgende:
De vraag is eerder bij welke wedstrijd is Priske niet meer aanwezig.
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.

Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 29 september 2024 @ 11:05:48 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215124917
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Denk niet dat hij zomaar ontslagen wordt. Vrij prijzig om een nog 2,5 jaar durend contract af te kopen in de winterstop.

Ik denk ook niet eens dat Priske heel veel te verwijten valt. Het is geen buitengewoon goede trainer, maar hij is gewoon in de steek gelaten door Kloese.
Het is prijziger om CL mis te lopen. Maar dan moet je wel een trainer kunnen halen die dat kan omdraaien.
pi_215124977
quote:

[..]

Ik denk dat het ook niet allemaal aan Priske ligt , gisteren was je het eerste half uur de bovenliggende partij , NEC komt amper de middenlijn over, probleem is dat er amper gevaar gesticht word en bij de eerste aanval van NEC ligt hij er in
De tweede helft was slecht en mag je blij zijn dat NEC de 2-0 verzuimt te maken en kom je gelukkig op de 1-1 tergend was het dat na de 1-1 NEC wederom de gevaarlijkste ploeg was.

Het spelersmateriaal en met name de aankopen van deze zomer is iets waar ik totaal niet vrolijk van word
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 11:20:30 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215125025
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.

Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
  zondag 29 september 2024 @ 11:29:48 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215125100
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Het grootste probleem is gewoon dat je geen vervanger voor Wieffer hebt gehaald, dat was de belangrijkste man op het middenveld. Geertruida was de belangrijkste man in de opbouw achterin, nauwelijks een goede vervanger voor gehaald. Je twee belangrijkste spelers in de opbouw niet (of slecht) vervangen is een doodzonde.

Plus de blessure van Stengs, die is en was ook belangrijk in het creëren van kansen. Het is nu een vreemdelingenlegioen bij elkaar. Plus Priske die alles opnieuw wilde uitvinden. Dan krijg je een verloren seizoen.
De inbreng van die 2 was wel groot inderdaad, ook verdedigend en dan voetbal je aanvallend ook wat makkelijker.
pi_215125132
quote:

Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.

Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.

Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
  zondag 29 september 2024 @ 11:35:27 #12
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215125161
Is dit seizoen eigenlijk de eerste keer dat Nadje op een voetbalveld staat?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 11:39:54 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215125207
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of het grootste probleem echt de vervanger van Wieffer is. Ik zie vooral aanvallende onmacht, heel je rechterkant is van het niveau Dordrecht met Lotomba, Hadj Moussa en Osman. Je linksback is gisteren ook iemand (Smal) die tekort komt en een Paixao die werkelijk weer verschrikkelijk speelde.

Toen Bueno erin kwam ging het links beter lopen, maar je rechterkant is echt dramatisch slecht. En natuurlijk mis je een Hartman en een Stengs, maar er mist in de laatste fase zoveel creativiteit en kwaliteit. Ik vind dat een Pedersen ook tekort komt maar daar had je oprecht meer aan gehad dan een Lotomba.

Het enige wat je Priske echt kan aanrekenen is de keuze voor de doelman. Want ook gisteren was het allemaal niet overtuigend
Ja dat is het wel. Je aanval begint bij de opbouw, en zoals ik al zei is Lotomba een hele slechte vervanger van Geertruida. Smal kan er ook weinig van. Osman moet ik nog aanzien, maar Minteh wordt wel gemist ja.
  zondag 29 september 2024 @ 11:40:59 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215125222
quote:

[..]

Slot had deze spelers echt wel beter laten voetballen. Maar die vergelijking is niet eerlijk, die staat al heel snel in de top 3 beste trainers ter wereld.

Je ziet wel dat het hele elftal niet 100% geeft, fouten maakt die duiden op een gebrek aan concentratie, teamspirit lijkt vrijwel afwezig. Ik denk nog steeds dat de overgang van Slot naar Priske voor de spelers die zijn gebleven lastig is. Een nieuw systeem en een nieuwe benadering is even wennen, helemaal als je minder overtuigd bent van het nieuwe plan dan van het oude. En dat voelen de andere spelers ook. Daar kan Priske trouwens ook niet veel aan doen, maar het speelt wel een rol denk ik.
pi_215125271
quote:

[..]

Eens hoor, hoewel ik niet kapot ben van Priske, organisatorisch klopt er nog geen reet van.

Maar het echte probleem zit een treedje hoger bij DTK. Dat je zo weinig kwaliteit voorin hebt lopen is volledig zijn verantwoordelijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 29-09-2024 13:07:16 ]
#12 is not for sale!
  zondag 29 september 2024 @ 11:55:59 #16
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215125321
quote:
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.

Op dit moment speelt, een uitzondering daargelaten, iedereen minder goed dan vorig seizoen. Zelfs Zerrouki en Ivanusec die toen ook al niet geweldig waren, maar vaak genoeg basis stonden. Die zijn nu echt al het vertrouwen kwijt en dan vallen plots Nadje en Moussa in… wat mij ook vraagtekens doet zetten bij de scouting.

Ik ben het wel met je eens dat de aanvallende onmacht het grootste probleem is, daar liep Slot al tegen aan natuurlijk. Dat er niks (serieus) is bijgekomen is echt te gek.
Met pijn en moeite derde
pi_215125367
Ik denk eigenlijk ook niet dat het aan Priske ligt

Je ziet het ook aan het Legioen

Die zien ook gewoon de harde realiteit op het veld\

Het maakt denk ik geen fuck uit welke trainer je met deze spelersgroep op het veld zet

Het is belachelijk hoe te kloesse op heel de transferwindow heeft gereageerd

Ook al waren Wieffer en Geertruida gebleven dan nog had je 2 topspelers erbij moeten halen om nog sterker te worden

maar deze man deed niets hij ging gewoon wachten totdat spelers vertrokken en ging toen pas acteren waarbij de kans groot was het allemaal ging mislukken

Daarnaast heeft hij een hoop spelers zomaar blind verhuurd

Sauer had gewoon beter kunnen worden in dit Feyenoord

Nu is hij verhuurd en moet hij met mindere spelers om zich heen gaan groeien

soms lukt en soms lukt dat niet

Het is allemaal faal op het technische beleid

Priske moet gewoon met een mindere selectie presteren terwijl er gewoon geld zat is om te investeren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_215125383
Er is toch totaal geen samenhang en dat mag je wmb de trainer juist wel verwijten.
pi_215125681
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef Document1 het volgende:
Er is toch totaal geen samenhang en dat mag je wmb de trainer juist wel verwijten.
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.
blablablabla
  zondag 29 september 2024 @ 12:46:44 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215125826
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
Prima shirt gewoon.

Ajacied c.q. Cambuursupporter @:maxi-mus heeft er geen kijk op.
Vooral dat prijsvrij vakanties groot achterop is erg mooi. En banlieu is een merk voor buut'nlanders.
  zondag 29 september 2024 @ 12:48:34 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215125835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
Winter paniek aankopen in aantocht _O_
Weer een exoot halen die er niets van kan voor de LanDeNbiNgO.
Laat die Te Kloese maar koken.
pi_215125925
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Je ziet duidelijk dat er geen enkel idee achter zit. Constant buitenspel, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling, expected kool van 0.3.... Tegenstanders die volledig vrij staan zoals in de slotfase waardoor NEC nog bijna won ook. En het lijkt ook eerder slechter dan beter te worden onder deze trainer.
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....

Wat is een goede speler en wat is een minder goede speler? Dat is de bovenkamer......
pi_215125958
quote:

Ik vind het vooral een probleem dat je nul kwaliteiten hebt op de aanvallende flanken. Paixao had allang doorgeselecteerd moeten zijn, terwijl dat nu de speler is waar we met z’n alle nog iets van creativiteit van verwachten.
#12 is not for sale!
pi_215125970
Ohja #FreeJustin

Die Wellenreuter pakt ook geen punten
#12 is not for sale!
  zondag 29 september 2024 @ 13:11:21 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215125992
Alles wat je gehaald hebt is bijna allemaal slechter dan wat er afgelopen zomer zo nodig moest vertrekken/verhuurd moest worden.

Ipv van Lotomba had je Pedersen of Kasanwiro het kunnen laten uitvechten met Nieuwkoop.
Hasj Moussa is niet beter als Sauer, Slory of Sebaoui.
Lingr/Bullaude had je als aanvallende wissel nog prima kunnen gebruiken.

Maar al die gasten waar opeens niet goed genoeg en je presteert het om er nog slechtere voor terug te halen. Ik vraag mij wel af in hoeverre Priske hier over mee heeft mogen laten beslissen gezien hij Read, Zechiel en Milambo wel regelmatig speeltijd geeft. Als mede door hem oa Sauer nu elders speelt mag je hem dat ook aanrekenen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')