Hallo ZKAquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.
Dit komt overigens wel van een Nederlandse speler die niet happy is op het moment dus hij heeft wel wat rancune.
Ik zou zweren dat ze dit ook over Steijn schreven. Wie zou er straks gaan steken en ten kloese wellicht een smaakvolle foto van zijn piemelmuis?quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.
Dit komt overigens wel van een Nederlandse speler die niet happy is op het moment dus hij heeft wel wat rancune.
Jij blijft bij plek 10 nog positief he.quote:Op maandag 30 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.
Uiteraard, je moet niet blind blijven staren naar de dingen die niet goed gaan, maar naar de dingen die wel goed gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 19:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij blijft bij plek 10 nog positief he.
Type Nadje.quote:Op maandag 30 september 2024 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
Announce een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Alexander Östlund).
Dit komt van een speler uit de selectie.quote:Op maandag 30 september 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ze dit ook over Steijn schreven. Wie zou er straks gaan steken en ten kloese wellicht een smaakvolle foto van zijn piemelmuis?
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb gehoord dat ze bezig zijn met Guardiola als assistent voor Priske, en dat Haaland ook mee schijnt te komen. En de nieuwe burgemeester gaat toch weer doorpakken met een nieuw stadion, schijnt wel in Kaatsheuvel te komen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen (ik vind het zeker niet onrealistisch, want er lijken duidelijk irritaties te zijn in de selectie maar ik heb niet het idee dat ze tegen Priske zijn), maar we kunnen het ook niet valideren.quote:Op maandag 30 september 2024 21:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dit komt van een speler uit de selectie.
naja als je AZ thuis zag tegen Utrecht afgelopen weekend..quote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha boos. Succes met Twente en AZ
Dat zeg je elke ochtend 10x op rij tegen jezelf als je in de spiegel kijkt…?quote:Op maandag 30 september 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet niet blind blijven staren naar de dingen die niet goed gaan, maar naar de dingen die wel goed gaan.
Nouja… ondertussen hebben we een selectie van 27 spelers met 43 nationaliteiten. Kan me ergens wel voorstellen dat het niet helpt.quote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?
Een geliefd stokpaardje van ouwe vriend Pietje
Was onder slot ook zoquote:Op maandag 30 september 2024 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja… ondertussen hebben we een selectie van 27 spelers met 43 nationaliteiten. Kan me ergens wel voorstellen dat het niet helpt.
Hij bedoelt toen Leverkusen op 35% verder ging?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:32 schreef bbuddybb het volgende:
U bent juist van koers gewijzigd.
‘Met de kennis van nu zeg ik dat ik dat niet had moeten doen. De wissel van speelwijze naar 3-4-3 heeft ons onnodig veel tijd gekost en dat ergert me, omdat we die tijd nu tekortkomen. Ik durf dat best toe te geven, maar ik deed het natuurlijk niet zonder reden.’
Waarom bent u niet gewoon begonnen op de manier zoals Feyenoord drie jaar lang succesvol is geweest?
‘Dat had te maken met de transferwindow. Na Wieffer en Minteh had ik verwacht dat meer spelers snel zouden vertrekken. Ik zag dat als hét moment om iets te veranderen, omdat ik dacht dat deze manier van spelen de groep goed zou kunnen passen, zeker met het oog op de Champions League. Trauner, Beelen, Nieuwkoop, genoeg spelers die dit systeem kennen en er prima in gedijen. Maar ja, Geertruida vertrok laat en Hancko en Gimenez bleven. Dan heb je als trainer de verantwoordelijkheid te kijken naar waarbij spelers zich het meest senang voelen. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds geloof dat we in 3-4-3 prima voor de dag kunnen komen, dat zag je de tweede helft tegen Bayer Leverkusen.’
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ls-pleisters-plakken
Tijd voor Kuyt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is volgens mij een erg zelfkritische en lieve man, maar iets bespeurt mij dat ie al te veel fouten heeft gemaakt dat dit nog een groot succes wordt. Had ie nou maar met Slot gebeld in plaats van alles ‘blanco’ uitvogelen, was ie maar bij 4-3-3 gebleven in plaats van 3-4-3 spelen en vrijwel direct de keutel intrekken. Hij had het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken.
Lach er maar om. De gemiddelde Feyenoord supporter zou nu een moord doen voor Hollandse kern Linssen, Toornstra en Til.quote:
Wat een kneus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij bedoelt toen Leverkusen op 35% verder ging?
Priskegod
Ik weet helemaal niks van Girona. Hopelijk een gelijkspel (of meer).quote:
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg dat we onverdiend gaan winnen, 1-2 ofzo.
Eens een gelukje voor Priske.
Ik heb er geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in.
NEC, Groningen, Willem 2 en Sparta kunnen er zo mogelijk nog minder van.
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |