abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:46:43 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215144212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zeg dat we onverdiend gaan winnen, 1-2 ofzo.

Eens een gelukje voor Priske.
Dat denk ik dus ook. Dat Girona kan er ook echt geen klote van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_215144423
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik heb er geen vertrouwen in.
NEC, Groningen, Willem 2 en Sparta kunnen er zo mogelijk nog minder van.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:35:50 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215144707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Ik heb er geen vertrouwen in.
NEC, Groningen, Willem 2 en Sparta kunnen er zo mogelijk nog minder van.
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).
pi_215144825
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik denk dat wij het iets beter gaan doen tegen ploegen die wel willen voetballen (zoals onder Slot ook vaak het geval was).
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.

Ik heb er echt weinig vertrouwen in, voorlopig althans.

Ik vrees dat het nog een maand tot 6 weken nodig heeft om er uit te krijgen wat Priske wil zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:49:29 #180
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215144830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.
pi_215144846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.
Tegen PSG speelde Blind niet. Toen maakte Ladislav Krejci een uitstekende indruk.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:52:31 #182
268491 fetX
pi_215144847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.
pi_215144914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.

Slot heeft ook wel een hoop verbloemd wat dat betreft. Die liet iedereen wel op het maximale van hun kunnen spelen en dan nog een beetje extra.
blablablabla
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:01:50 #184
268491 fetX
pi_215144934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.

Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:06:36 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215145010
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.

Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao ook niks laat zien. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer) een prima elftal staan.
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:10:58 #186
268491 fetX
pi_215145101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.
Als Bueno speelt zal dat zeker een verschil maken, ja. Daar ga ik ook wel vanuit, dat hij speelt. Op rechts gaat straks waarschijnlijk Nieuwkoop staan. Ook niet geweldig, maar beter dan Lotomba.

Voorin is echt te matig ja zolang Paixao niet levert. Echt heel slecht ingekocht door Dennis. Gelukkig hadden we daar niet al jaren een probleem :O
pi_215145786
Achterin staat het de laatste wedstrijden juist uitstekend, zelfs met 2 mindere backs. Het is alleen jammer dat je aan bijna elke goal tegen echt een giga blunder tegenover kan zetten
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:37:57 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215145994
Givairo Read niet mee naar Spanje?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215146061
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.
blablablabla
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:47:10 #190
268491 fetX
pi_215146086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden. Dat ene foutje maakt hem niet ineens een matige speler. Vreemde redenering.
pi_215146094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:47 schreef fetX het volgende:

[..]
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden.
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.
blablablabla
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:52:03 #192
268491 fetX
pi_215146115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:54:36 #193
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215146131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
Het is Elan, nuff said.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215146133
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt. Er wordt altijd maar gewezen naar die wedstrijd(en? tegen Lukaku (wat ook al geen topper is; beetje een Brobbey v1.5 ofzo) maar ik vind hem ook vaker een 6je spelen dan een 8 inderdaad.
pi_215146145
Ik moet eerlijk zeggen dat Feyenoord op twee spelers na een heel matig team is en dat dit niet alleen geluk is. Arne liet het team beter voetballen en was toen net aan de nummer 2 van de eredivisie. Er zijn voor jullie vertrekken niet veel goede spelers aangetrokken. Dus tja, ik denk dat het dit niveau ook wel een beetje is. Hoop daarom van harte dat Feyenoord wint van Girona. Dan blijft Priske nog een tijdje.

De Deense Steijn
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:57:16 #196
268491 fetX
pi_215146146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt.
Nou ja zeg, wat onverwacht :D

Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
pi_215146150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is Elan, nuff said.
Wat voeg jij hier helemaal toe dan met die lelijke kop van je.
blablablabla
pi_215146156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.
pi_215146170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
blablablabla
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:02:20 #200
268491 fetX
pi_215146177
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).

Maar goed, mag je verder vinden hoor. Maar dan snap je er in mijn ogen niet zoveel van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')