Het zijn oprecht 386 hele leuke pixels, maar dat veranderd niet zoveel aan het feit dat het voetbal gewoon niet om aan te zien is.quote:Op zondag 29 september 2024 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Met zulke tetten op je beeldscherm vraag je je toch af waarom jij zo negatief bent
Volgende zomer Heitinga voor de groep zetten. Die heeft dan de fijne kneepjes geleerd van Arne.quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
Mwah, dan denk ik aan Frank de Boer of Gio die op zich ook een mooie prijzenkast hebben. De Deense en Tsjechische competitie stellen niet heel veel voor. De weken beginnen nu te dringen en ik heb bij Feyenoord nog niet iets opgemerkt wat duidt op bovengemiddelde voetbalkennis of enig idee hoe dit om te draaien. Vooral zijn wissels zijn slecht.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel.
Het veldspel wordt wel iets beter ja, maar het zijn ook niet allemaal koekenbakkers he. Zelfs Lotomba en Smal kunnen iets met een bal. Echter zie ik van die hoge druk acties nog maar weinig terug waar veel van de Slotgoals uit ontstonden, er wordt duidelijk lager op het veld druk gezet waardoor we minder vaak kansrijk aan de bal komen. Bovendien zijn die persoonlijke fouten ook geen toeval he. Het is flauw om ze allemaal toe te schrijven aan de tactiek (Wellenreuther die een bal los laat bijvoorbeeld), maar spelers die zonder duidelijk doel of plan spelen maken vaker stomme fouten. Zie Ajax vorig seizoen (terwijl dat met ongeveer dezelfde spelers nu reuze meevalt). Balverlies onder druk, backs/buitenspelers die niet meelopen met hun man, dat zijn fouten die volgen op een gebrek aan organisatie of coaching.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.
Of dan hadden we het weer totaal weggegeven, zoals tegen Groningen gebeurde.quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.
Ueda mist die ballen en dat is kwaliteitquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.quote:Op maandag 30 september 2024 09:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?
Die met Boerrigter, Enoh en Moissander ja?
12/13 had PSV Depay, Locadia, Wijnaldum lopen. Feyenoord Pele, Clasie en Vilhena.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.
quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Ben er niet kapot van. Ik zou Pastoor wel eens het seizoen zien afmaken, maar ik ren nu snel weg voordat ik een klap op mijn muil krijg.quote:Op zondag 29 september 2024 18:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vindenquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske gaat gewoon het seizoen afmaken overigens. En dat is ook het enige juiste wat Dennis in deze casus kan doen.
Danny Buijs vindt dit niet leukquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
Pastoor, top. Laten we het rijtje afmaken met Ron Jans en Rogier Meijer.
Dennis heeft LA Galaxy ook HELEMAAL kapot gemaakt. Het is tijd dat Sjaak Troost gaat opstaan.quote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vinden
Samen met schoonvader dat staat in de sterren geschreven. Groot voorstander.quote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Bord op schoot namen genot
Dat gezegd hebbende: ik zou op dit moment geen bezwaar hebben tegen Mark van Bommel.
Dit kreeg ik de laatste keer naar het hoofd geslingerd toen ik van Bommel opperde hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |