Ik vraag mij toch regelmatig af wat jij rookt, want wat is dat sterk spul zeg!quote:Op zondag 29 september 2024 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar dat Koeman een grotere fan van Wieffer is dan Schouten/Veerman is wel duidelijk.
Gaat te Kloese zelfs de juiste persoon zijn om iemand te vinden die wél het technische beleid kan uitstippelen?quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afquote:Op zondag 29 september 2024 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker eens maat! Wieffer zou echt de missing link zijn. Met afstand de beste van het rijtje met Schouten en Veerman.
Dat zeg ik zelf een paar posts terug ook Hansquote:Op zondag 29 september 2024 18:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.
Er wordt veel te simpel gedacht over de problemen. De kwaliteit is maar één van de vele problemen.
Er is geen kwaliteit, geen vertrouwen, geen (team)spirit, geen vastigheid en weinig hoop meer dat dit seizoen nog iets wordt.
Hoe denk je dat Hancko in de wedstrijd zit, als ‘ie naar Atletico kan, en vervolgens speel je in een wekelijks wisselende verdediging.
Hoe denk je dat Timber het vind dat ie ineens spelers van niveau Natje-kutje naast zich heeft staan in plaats van een Wieffer.
Hoe denk je dat Santi in de wedstrijd zit als ie begin dit jaar naar de wereldtop geschreven word en vervolgens geen bal meer raakt.
Hoe denk je dat een Smal zich voelt als ie een leuke stap denkt te maken maar weet dat hij nu derde keuze is. Of Carranza.
Of een Zerrouki die zelf ook wel begrijpt dat het hem gewoon niet meer gaat worden.
Zit je nu bij Sparta met 10 uit 7, dan zit je in een goede flow en wil je vechten voor een goede klassering, misschien wel play-offs en Europees. Zit je nu bij Feyenoord met 10 uit 6 dan weet je dat je seizoen al naar de klote is en ga je met de pest in je lijf het veld op.
Waarom reageren Vem en jij altijd zo agressief als het over Veerman en Schouten gaat? Alsof het mijn fout is dat niemand hun wil kopen?quote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afgeen geld, geen goede trainer en geen waarde op het veld. Doei.
Nadje en Moussa hoef je in principe nooit op te stellen en Lotomba was jaren basisspeler bij Nice dus die zou ook niet zo slecht moeten zijn, bovendien heb je normaal Nieuwkoop en Read voor die plek dus daar ben je ook zo van af als dit echt zijn niveau is.quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
Krijg nou tieten.quote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik zelf een paar posts terug ook Hans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstandige vent.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Met Beelen, Hancko, Timber, Hwang, Hartman en Milambo en Zechiel in aantocht genoeg waarde eigenlijk. Gimenez schrijf ik ook nog niet af. En ook prima geld in kas. Dat is gelukkig een belangrijk verschil met het pre Slot tijdperkquote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha wat zijn jullie onwijs slecht. Terug bij afgeen geld, geen goede trainer en geen waarde op het veld. Doei.
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel. Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadje en Moussa hoef je in principe nooit op te stellen en Lotomba was jaren basisspeler bij Nice dus die zou ook niet zo slecht moeten zijn, bovendien heb je normaal Nieuwkoop en Read voor die plek dus daar ben je ook zo van af als dit echt zijn niveau is.
Er moet vooral iets van duidelijkheid komen, na twee maanden praat Priske nog steeds alleen in containerbegrippen that we have to work hard with the boys for a result. Hoe slecht het materiaal onder Slot soms ook was, er zat altijd een idee achter. Als Priske het nu nog niet weet, heeft hij in ieder geval niet lang de tijd meer.
quote:Op zondag 29 september 2024 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijg nou tieten.Met zulke tetten op je beeldscherm vraag je je toch af waarom jij zo negatief bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstandige vent.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel. Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.
Priske bij twee clubs.quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.
Het zijn oprecht 386 hele leuke pixels, maar dat veranderd niet zoveel aan het feit dat het voetbal gewoon niet om aan te zien is.quote:Op zondag 29 september 2024 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Met zulke tetten op je beeldscherm vraag je je toch af waarom jij zo negatief bent
Volgende zomer Heitinga voor de groep zetten. Die heeft dan de fijne kneepjes geleerd van Arne.quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
Mwah, dan denk ik aan Frank de Boer of Gio die op zich ook een mooie prijzenkast hebben. De Deense en Tsjechische competitie stellen niet heel veel voor. De weken beginnen nu te dringen en ik heb bij Feyenoord nog niet iets opgemerkt wat duidt op bovengemiddelde voetbalkennis of enig idee hoe dit om te draaien. Vooral zijn wissels zijn slecht.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Ik geloof niet dat hij met containerbegrippen drie keer kampioen is geworden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij wel wat kan. Die persco’s zeggen mij niet zoveel.
Het veldspel wordt wel iets beter ja, maar het zijn ook niet allemaal koekenbakkers he. Zelfs Lotomba en Smal kunnen iets met een bal. Echter zie ik van die hoge druk acties nog maar weinig terug waar veel van de Slotgoals uit ontstonden, er wordt duidelijk lager op het veld druk gezet waardoor we minder vaak kansrijk aan de bal komen. Bovendien zijn die persoonlijke fouten ook geen toeval he. Het is flauw om ze allemaal toe te schrijven aan de tactiek (Wellenreuther die een bal los laat bijvoorbeeld), maar spelers die zonder duidelijk doel of plan spelen maken vaker stomme fouten. Zie Ajax vorig seizoen (terwijl dat met ongeveer dezelfde spelers nu reuze meevalt). Balverlies onder druk, backs/buitenspelers die niet meelopen met hun man, dat zijn fouten die volgen op een gebrek aan organisatie of coaching.quote:Op zondag 29 september 2024 22:54 schreef fetX het volgende:
Het veldspel wordt beetje bij beetje beter. Alleen tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op en aanvallend blijft het wel onmachtig als Paixao zijn dag niet heeft. Osman moet duidelijk nog wennen en ik zou zelfs overwegen om ze van flanken te wisselen.
Of dan hadden we het weer totaal weggegeven, zoals tegen Groningen gebeurde.quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank de Boer is 4x kampioen geworden hè, het zegt ook weer niet alles.
Ueda mist die ballen en dat is kwaliteitquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als we er dus in die prima eerste helft zaterdag een paar ingeprikt hadden, wat niet onmogelijk was geweest, was dit topic een oase van rust geweest.
Oh voetbal.
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |