abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:02:28 #201
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215146179
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
Hij speelde zondag helemaal niet.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:03:10 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215146180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
_O- Dit soort kansloze takes altijd.

Hij maakt 1 fout en is meteen niet goed genoeg en alle andere wedstrijden tellen dan niet meer. Dom opportunistisch geleuter.
pi_215146184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef fetX het volgende:

[..]
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).

Maar goed, mag je verder vinden hoor. Maar dan snap je er in mijn ogen niet zoveel van.
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijk :') 'Jij vindt niet wat ik vind dus je snapt er weinig van'. Beelen is imo gewoon een redelijk talent wat het redelijk doet naast een (voor de Eredivisie) topspeler als Hancko. Ik denk bijvoorbeeld niet dat hij blijft staan in een verdediging die wat minder stabiel zou staan dan die van Feyenoord. En daar onderscheiden de écht goede spelers zich wel.

Speelt hij nooit een 8? Vast wel eens, maar afgelopen weekend kost hij je gewoon hoogstpersoonlijk 2 punten tegen NEC.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:04:47 #204
268491 fetX
pi_215146185
Kokcu was ook een keer onzichtbaar en speelde af en toe wat minder. Matige speler voor de Eredivisie.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:06:48 #205
268491 fetX
pi_215146195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijk :') 'Jij vindt niet wat ik vind dus je snapt er weinig van'. Beelen is imo gewoon een redelijk talent wat het redelijk doet naast een (voor de Eredivisie) topspeler als Hancko. Ik denk bijvoorbeeld niet dat hij blijft staan in een verdediging die wat minder stabiel zou staan dan die van Feyenoord. En daar onderscheiden de écht goede spelers zich wel.

Speelt hij nooit een 8? Vast wel eens, maar afgelopen weekend kost hij je gewoon hoogstpersoonlijk 2 punten tegen NEC.
Ja maar als je het niet wil zien houdt het ook op hè. Er is nu 1 voorbeeld waarin hij een grote fout beging (waar het team hem ook beter had moeten helpen) en nu gaat er ineens gezegd worden dat hij niet goed genoeg is. Terwijl hij (ander)half jaar ontzettend constant presteerde en zelden op een fout te betrappen was. Gewoon een uitstekende speler voor de Eredivisie. Er zijn er maar weinig beter.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:08:08 #206
268491 fetX
pi_215146201
Verdedigers die een 8 spelen, dat komt überhaupt maar zelden voor.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:09:05 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215146208
POLL
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_215146251
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:03 schreef fetX het volgende:

[..]
_O- Dit soort kansloze takes altijd.

Hij maakt 1 fout en is meteen niet goed genoeg en alle andere wedstrijden tellen dan niet meer. Dom opportunistisch geleuter.
Ik denk dat Slot een hoop verbloemde. Dit seizoen is hij matig. Tegen die Duitsers leek het nergens op, Groningen uit was ook matig. Ogawa die in de slotfase een corner volledig vrij kon inkoppen .... Plus die persoonlijke fout waar een doelpunt uit viel....

Maar opportunisten als jij willen alleen het goede zien.
blablablabla
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:12:55 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215146252
twitter

Appeltje eitje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_215146272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef fetX het volgende:
Kokcu was ook een keer onzichtbaar en speelde af en toe wat minder. Matige speler voor de Eredivisie.
Dat kwam amper voor in zijn laatste seizoen, daarbij is het sowieso raar om een spelmaker met een centrale verdediger te vergelijken.

In het laatste geval kijk je veel eerder naar persoonlijke fouten. Zeker als die cruciaal blijken. Maar prima als jij er de nieuwe De Vrij in wil zien.
blablablabla
pi_215146297
Gratis tip aan Kloese; Pinto van Fortuna.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:18:53 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215146299
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achterin staat het de laatste wedstrijden juist uitstekend, zelfs met 2 mindere backs. Het is alleen jammer dat je aan bijna elke goal tegen echt een giga blunder tegenover kan zetten
Uitstekend terwijl Leverkussen binnen mum van tijd met 0-4 voor stond en toen het wel best vond en NEC ook nog genoeg kansen kreeg? Ik vind dat niet uitstekend staan. In mijn ogen ook wat te simpel om het allemaal af te schuiven op giga blunders die normaal niet voorkomen ofzo, ik denk dat een groot aantal persoonlijke fouten ook een teken is dat het qua organisatie (coaching etc) minder staat, dan zijn spelers eerder geneigd (zie Sutalo bv vorig seizoen en dit seizoen) om dit soort fouten te maken.

Girona lijkt mij wel bij uitstek een team waarbij je met Beuno erbij wel een prima organisatie kan neerzetten en hopelijk dan wat gevaar kan stichten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:19:42 #213
268491 fetX
pi_215146311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik denk dat Slot een hoop verbloemde. Dit seizoen is hij matig. Tegen die Duitsers leek het nergens op, Groningen uit was ook matig. Ogawa die in de slotfase een corner volledig vrij kon inkoppen .... Plus die persoonlijke fout waar een doelpunt uit viel....

Maar opportunisten als jij willen alleen het goede zien.
Nu verzin je er van alles bij. Je hebt ze niet op een rijtje. Tegen Groningen was hij er niet eens meer bij toen de tegendoelpunten vielen. _O-

En Ogawa was helemaal niet zijn man bij die corner. Daar stond onze Nadje te slapen (en Ueda).
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:20:48 #214
268491 fetX
pi_215146321
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat kwam amper voor in zijn laatste seizoen, daarbij is het sowieso raar om een spelmaker met een centrale verdediger te vergelijken.

In het laatste geval kijk je veel eerder naar persoonlijke fouten. Zeker als die cruciaal blijken. Maar prima als jij er de nieuwe De Vrij in wil zien.
Ach, Elan

Dat laatste zeg ik toch nergens. Ik zeg voor de Eredivisie uitstekend. En 1 fout. Het is wat zeg, in anderhalf jaar. Misschien vind je nog wel een foutje, maar veel waren het er zeker niet.
pi_215146354
Onder Slot kregen we ook continu kutgoals tegen door geblunder, maar toen had je ten minste nog het gevoel dat het allemaal wel goed kwam uiteindelijk.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:27:13 #216
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215146356
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.

Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
Lotomba weet ik nog niet helemaal zeker of ie zó slecht is, aanvallend is hij in ieder geval beter dan Nieuwkoop, verdedigend is het heel kwetsbaar en onzeker alleen is het sowieso lastig om als verdediger in te moeten passen in een ploeg die nog totaal niet staat.

Onze aanval is echt middelmaat, alhoewel Ueda nu best aardig speelt. Aangezien Slot altijd wel fan van hem pas begin ik te vermoeden dat hij gewoon in een ontzettende vorm- en vertrouwensdip zat afgelopen seizoen.
Makkelijk eerste
pi_215146395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:19 schreef fetX het volgende:

[..]
Nu verzin je er van alles bij. Je hebt ze niet op een rijtje. Tegen Groningen was hij er niet eens meer bij toen de tegendoelpunten vielen. _O-

En Ogawa was helemaal niet zijn man bij die corner. Daar stond onze Nadje te slapen.
Los wie precies zijn man liet lopen was hij überhaupt nergens te bekennen, let eens op hem en dan op Hancko tijdens die corner.
Dus omdat hij tegen Groningen geen directe tegenkools veroorzaakte speelde hij prima? :D Juist van een Feyenoord-verdediger verwacht je in de opbouw toch meer, en daarom is hij een zesje. Maar goed daarvan kun je nog zeggen dat hij niet helemaal fit was. Tegen NEC was het gewoon een persoonlijke fout van hem die de 1-0 inluidde en tegen Leverkussen kreeg je er in half uur tijd drie tegen. Dan kom je toch tekort? Ik geloof niet dat het aan Hancko ligt.

Snap niet waarom je niet gewoon kan toegeven dat het op dit moment niet bijster goed is allemaal. Nogal kinderachtig fanboy gedrag.
blablablabla
pi_215146396
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja maar als je het niet wil zien houdt het ook op hè. Er is nu 1 voorbeeld waarin hij een grote fout beging (waar het team hem ook beter had moeten helpen) en nu gaat er ineens gezegd worden dat hij niet goed genoeg is. Terwijl hij (ander)half jaar ontzettend constant presteerde en zelden op een fout te betrappen was. Gewoon een uitstekende speler voor de Eredivisie. Er zijn er maar weinig beter.
Ik wil het wel zien; maar ik zie het schijnbaar wat anders.

Jij ridiculiseert dit een beetje denk ik. 'Nu wordt er ineens gezegd dat hij niet goed genoeg is', door wie dan precies? Ik zeg volgens mij in de 2 posts hierboven dat het een prima spelers is. Alleen denk ik niet dat hij bij de top van de beste verdedigers in de ED hoort. That's all.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:34:26 #219
268491 fetX
pi_215146414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Snap niet waarom je niet gewoon kan toegeven dat het op dit moment niet bijster goed is allemaal. Nogal kinderachtig fanboy gedrag.
Huh, dit is echt een totaal ander punt. Ik zeg alleen dat Beelen voor de Eredivisie een uitstekende speler is en dat het nogal onzin is om op basis van 1 foutje te doen alsof dat niet (meer) zo is en dan afgelopen anderhalf jaar buiten beschouwing te laten.

Dat vind ik opportunistisch en ja, dom.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:37:36 #220
268491 fetX
pi_215146441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lotomba weet ik nog niet helemaal zeker of ie zó slecht is, aanvallend is hij in ieder geval beter dan Nieuwkoop, verdedigend is het heel kwetsbaar en onzeker alleen is het sowieso lastig om als verdediger in te moeten passen in een ploeg die nog totaal niet staat.

Onze aanval is echt middelmaat, alhoewel Ueda nu best aardig speelt. Aangezien Slot altijd wel fan van hem pas begin ik te vermoeden dat hij gewoon in een ontzettende vorm- en vertrouwensdip zat afgelopen seizoen.
Ueda nog maar afwachten of hij dit vol gaat houden. Dit is echt voor het eerst dat hij wat laat zien. Hopelijk blijft dat zo.
pi_215146488
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Huh, dit is echt een totaal ander punt. Ik zeg alleen dat Beelen voor de Eredivisie een uitstekende speler is en dat het nogal onzin is om op basis van 1 foutje te doen alsof dat niet (meer) zo is en dan afgelopen anderhalf jaar buiten beschouwing te laten.

Dat vind ik opportunistisch en ja, dom.
Hij maakt toch die fout ? Kan je wel zeggen is flauw om hem daar op af te rekenen maar in de opbouw is hij ook vaak niet zuiver genoeg in zijn passing. Helpt natuurlijk ook niet dat er een trainer staat die geen idee lijkt te hebben maar om nou te zeggen die speelt de sterren van de hemel nou nee. En een zes is ook gewoon voldoende. Zeg dat Hancko een 8 of een 9 is dan is hij toch wel beduidend minder.
blablablabla
pi_215146524
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

Appeltje eitje.
Lamme tegen de blinde.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_215146548
Quinten Timber, jongens.
  Forum Admin dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:51:13 #224
35723 crew  GGMM
pi_215146558
Naar sfeertje hier.

Ik kom later wel terug
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:52:16 #225
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215146568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef fetX het volgende:

[..]
Ueda nog maar afwachten of hij dit vol gaat houden. Dit is echt voor het eerst dat hij wat laat zien. Hopelijk blijft dat zo.
Hij kan het dus blijkbaar wel, dat is voor mij al een meevaller. Vorig seizoen als hij Gimenez verving kon ik hem op geen enkele kwaliteit betrappen.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')