SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was dat een onterechte strafschop.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef H.FR het volgende:
Hier hebben we wel eens een penalty tegen voor gehad.
Ik had Zechiel gedaan ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Nadje heeft totaal geen aanvallende kwaliteiten, itt Hwang of Milambo.
Dat kan, maar laat ze eens 1 lijn trekken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was dat een onterechte strafschop.
Dit valt gewoon in het grijze gebied waarvoor je prima een penalty kan verantwoorden. Maar ook dat het er geen is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was dat een onterechte strafschop.
Nadje heeft totaal geen voetbalintelligentie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Nadje heeft totaal geen aanvallende kwaliteiten, itt Hwang of Milambo.
Het loopt gelijk veel beter vanaf linksquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Bueno laat wel weer gelijk goeie dingen zien
+1quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb met uitzondering van dat eerste schot van Ueda alleen maar kansloze doelpogingen gezien
Ik heb nauwelijks doelpogingen gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb met uitzondering van dat eerste schot van Ueda alleen maar kansloze doelpogingen gezien
Een STERREN maaltijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Wat heeft Dennis toch een hoop teringzooi binnengehaald van de zomer.
En arme Priske moet het ermee doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn evaluatie van afgelopen transferperiode.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat weet niemand. Ook gewoon dom van Priske qua politiek, want je kunt beter eigen jeugd opstellen die niet presteert dan aankopen die niet presteren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom krijgt dit de voorkeur boven Zechiël?
Laat mij met rust.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages zijn louter negatief.
Doe dat even in KLB.
Ik snap maar heel weinig van wat Priske doet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom krijgt dit de voorkeur boven Zechiël?
Eerste helft zag ik het nog wel zitten, maar inmiddels is ook daar weinig van over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn wij kut zeg.
We gaan echt het Ajax van vorig seizoen achterna.
quote:
Priske haalt de kerst niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Weer puntverlies. Dit gaat niks meer worden. De druk gaat torenhoog worden voor die arme Priske, die hier echt vrij weinig aan kan doen.
Lekker 3 jarig contract afkopen.quote:
Dat is ook wel waar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had Arne wel eens willen zien met deze klootviolen.
Mwah. Ik vind Priske best wel wat aan te rekenen. Heeft een al ingewikkelde situatie nog veel ingewikkelder gemaakt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Weer puntverlies. Dit gaat niks meer worden. De druk gaat torenhoog worden voor die arme Priske, die hier echt vrij weinig aan kan doen.
Wordt vandaag volledig verneukt door zijn eigen spelers. Net als tegen Groningen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind Priske best wel wat aan te rekenen. Heeft een al ingewikkelde situatie nog veel ingewikkelder gemaakt voor zichzelf.
Heb nog geen lijn of patronen in het spel kunnen ontdekken. Dat spelers wekelijks door de ondergrens zakken mag je Priske zeker aanrekenen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Dan was het waarschijnlijk ook niet veel neequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had Arne wel eens willen zien met deze klootviolen.
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DENK PRISKE MORGEN ONTSLAG
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef alopio het volgende:
Lotomba, Smal, Nadje, Osman, Hadj Moussa.. wat een troep. Kan je Priske bijna niet kwalijk nemen. Wel dat ie Wellenreuter opstelt natuurlijk. En dan heb je ook nog een Paixao die werkelijk verschrikkelijk speelt.
Hij heeft er wel aandeel in dat ze oa Sauer en Pedersen Slory verhuurd hebben tijdens de voorbereiding.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Tegen Groningen was het zijn eigen wisselbeleid wat ons de das om deed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt vandaag volledig verneukt door zijn eigen spelers. Net als tegen Groningen.
Hoe ze die in godsnaam hebben kunnen presenteren als een soort van Geertruida... Ongeconcentreerd, geen inzicht, niet die drive, speelt niet samen. Wtf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we het bonnetje nog van Lotomba?
En ik wil BART
Smal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Groningen was het zijn eigen wisselbeleid wat ons de das om deed.
Leuke jeugd maar ook daar had je het niet mee gered, je had gewoon goede aankopen moeten doen voor die positiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft er wel aandeel in dat ze oa Sauer en Pedersen Slory verhuurd hebben tijdens de voorbereiding.
Had ik liever erbij gehad ipv van Lotomba Hasj Moussa en Ivanusec oa.
Toen was het de wissel van Carranza voor Zechiël waarna we de controle totaal verloren.quote:
Volgens mij hebben scouts z'n wedstrijden nooit gekeken ofzo. Kwam geen lantaarnpaal voorbij vorig jaar bij PSV. Ziet er allemaal leuk en aardig uit 13 scharen maar heb je niks aan. Ongelofelijk dat die sowieso gekocht is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
Zelfs een simpel kopballetje krijgt Hadj Moussa niet bij twee vrije spelers.
Eensquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij hebben scouts z'n wedstrijden nooit gekeken ofzo. Kwam geen lantaarnpaal voorbij vorig jaar bij PSV. Ziet er allemaal leuk en aardig uit 13 scharen maar heb je niks aan. Ongelofelijk dat die sowieso gekocht is.
Maar je bent hier nog?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
LOTOMBIE VOORKOMT BLAMAGE
@:R-woud93
SCHREEW NIET ZOquote:
sorry maar de 2e helft is nog steeds een blamage.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
LOTOMBIE VOORKOMT BLAMAGE
@:R-woud93
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef hhh38 het volgende:
Lotomba na de actie van Hadj-Moussa, altijd in geloofd
Voor NECquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Nog een goal dan zijn de 3 punten binnen
Ja ho maar weer.quote:
Ik zie wat je doet hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
+5 minuten
als je nu niet de 1-2 maakt dan weet ik het ook niet meer
Ik gok op een vrije trap van Schönequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
Done.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
Boeit hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
AZ en PSV kan je niet meer inhalen, maar 3e kan prima. En dat is ook helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boeit het
Seizoen is toch al verloren
je speelt nog om Europaleague te halen. Kan je best wel eens de kwartfinale halen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boeit het
Seizoen is toch al verloren
Het is dan ook kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Dat het niet alleen aan spelerskwaliteiten ligt dat we er niks van bakken blijkt ook wel aan het feit dat spelers als Timber en Hancko ook fouten maken vandaag die ze vorig seizoen zelden maakten.
Ik was vroeger van de school dat je iedere idioot bij een topclub op de bank kon zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Dat het niet alleen aan spelerskwaliteiten ligt dat we er niks van bakken blijkt ook wel aan het feit dat spelers als Timber en Hancko ook fouten maken vandaag die ze vorig seizoen zelden maakten.
Nee ook plek 3 is niet binnen bereikquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
AZ en PSV kan je niet meer inhalen, maar 3e kan prima. En dat is ook helemaal niet verkeerd
Niet met dit team/trainer/TDquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
je speelt nog om Europaleague te halen. Kan je best wel eens de kwartfinale halen!
Hou toch op schei uit, kijk eens wat voor zooitje Slot het moest doen begin 22/23. Toen speelden we op dit punt met Wålemark, Bjorkan/Lopez, Pedersen en Danilo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dan ook kwaliteit.
Leg beide selecties naast elkaar met vooral de spelers die Brian vandaag kan inbrengen en waar Slot kan uitkiezen.
Je hebt nog één kans, een vrije trap en dan loopt er iemand buitenspel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef KingRoland het volgende:
je maakt de 1-1 en je krijgt van NEC de ene aanval naar de ander om de oren.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
25 WEDSTRIJDEN ONGESLAGEN IN DE COMPETITIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja. Echt zo'n onzinargument. Dat kan je slechts in de CL en tegen de topclubs gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou toch op schei uit, kijk eens wat voor zooitje Slot het moest doen begin 22/23. Toen speelden we op dit punt met Wålemark, Bjorkan/Lopez, Pedersen en Danilo.
Tja dat komt ook doordat ze debiele medespelers hebben, die moeten alles alleen doen nu en teveel corrigeren en ja dan maak je zelf ook foutenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Meer dan 40 miljoen mislopen en een vergelijkbaar bedrag aan transferwaarde kwijtraken ongeveer. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
AZ en PSV kan je niet meer inhalen, maar 3e kan prima. En dat is ook helemaal niet verkeerd
Inderdaad, zowel tegen NEC, Groningen als Sparta waren we niet eens beter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ja. Echt zo'n onzinargument. Dat kan je slechts in de CL en tegen de topclubs gebruiken.
Ik had het toen gezegd en zeg het nog steedsquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer dan 40 miljoen mislopen en een vergelijkbaar bedrag aan transferwaarde kwijtraken ongeveer. Niks mis mee.
Beter dan Nadje, Hadj Moussa of Lotomba.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou toch op schei uit, kijk eens wat voor zooitje Slot het moest doen begin 22/23. Toen speelden we op dit punt met Wålemark, Bjorkan/Lopez, Pedersen en Danilo.
Oh, jij vindt Hadj-Moussa, Smal, Lotomba en Carranza beter ja?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft het seizoen verloren op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
Alsjeblieft nooit meer Nadje en Hadj Moussa. Wat een verschrikking was dat zeg.
Ach, Dombo, je laat je weer kennen hoe je echt bent.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, jij vindt Hadj-Moussa, Smal, Lotomba en Carranza beter ja?
Jij begrijpt er echt geen klote van he.
Ach Gurney.quote:
Ja, dat zag iedereen al aankomen. Behalve Dennis zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het seizoen verloren op de transfermarkt.
Oh, dat laatste moet je nog toevoegen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, Dombo, je laat je weer kennen hoe je echt bent.
Nadje en Moussa hadden niet hoeven spelen vandaag, Priske kiest ze zelf om te laten invallen he.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Beter dan Nadje, Hadj Moussa of Lotomba.
Nou, ik hoop het niet. Ik hoop dat we snel over de periode heen zijn dat de harde kern überhaupt een factor is binnen de club.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Nou hoop dat de harde kern van Feyenoord eens verhaal gaat ophalen want dit slaat helemaal nergens op
Ga je schamen
Altijd al geweten dat jij een ongelofelijk grote fan was van Ivanusec.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadje en Moussa hadden niet hoeven spelen vandaag, Priske kiest ze zelf om te laten invallen he.
Minimaal 12 punten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Die klootzak had meteen een vervanger voor Arnesen moeten zoeken i.p.v. de popi-jopi uithangen en het Maasgebouw als een soort real-life FM naast zijn AD-schap erbij gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat zag iedereen al aankomen. Behalve Dennis zelf.
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dat laatste moet je nog toevoegen.
Hoe je echt bent.
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodigquote:
Ga jij voor ons bidden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodig
Stee humble huuuhhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar Haaland doormidden trappen. @:powerloungen
Plan B.
Oei, maximaal 5 punten als er niet snel wat voetbal en bevlogenheid in de ploeg komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.
Afgelopen zomer was je bij ieder stootje van mij de slachtofferrol aan het zoeken, maar je kan het zelf net zo goed niet laten.
Ik ben benieuwd hoe Priske dit gaat omdraaien.. vandaag was het slechtste feyenoord wat ik in een hele lange tijd heb gezienquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef Maastoren het volgende:
Woensdag verlies je sowieso. Als er tegen Twente niet gewonnen wordt is het CRISIS.
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor jou ja morgen of gaat het wat beter met je
Dat is in ieder geval een vooruitgang. Sterkte maat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij begrijpt er echt geen klote van he.
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.
Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
Och gossie toch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.
Ik hoop hetzelfde voor jou als Feyenoord: snel beterschap.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Arme Priske. Ik heb medelijden met hem.
Kun je deze even toelichten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef fetX het volgende:
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.
Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
En net lag het nog aan de keuze van de wissels.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al kunnen we Brian wel een grote fout toedichten.
En dat is de keuze voor Wellenreuther.
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.
Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het zeggen. Jullie trainer is gewoon matig.
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
Couldn’t agree more.quote:Als je vorig jaar al in wedstrijden moeite had met kansen creëren en iedereen riep dat er te weinig creativiteit was. Je koopt 0,0 extra creativiteit erbij en er gaan vooral bepalende spelers weg. Wat mag je dan van dit Feyenoord eigenlijk verwachten? Zeker in wedstrijden waarin een tegenstander inzakt en de ruimtes heel klein zijn.
Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.
Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
Wat heb ik een hekel aan die mislukte tweede hans auto verkoperquote:
Aan de tweede helft heb ik mij in ieder geval een stuk meer geërgerd dan de eerste helft. Dat was inderdaad vergelijkbaar met vorig seizoen. Maar na rust was het chaotisch en opportunistisch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.
Hiervoor was het echt matig, ja. Maar ik vind dat Priske ook de tijd moet krijgen en ik zie dat qua spel wel verbeteren. Voorin vind ik het echt verschrikkelijk en ik ben ook echt wel een beetje klaar met Dennis. Voor het tweede jaar op rij geen duidelijke versterking op de vleugels die er snel staat (aankoop) die we zo ontzettend hard nodig hebben.
Persoonlijke fouten gaan echt hard nu hoor; Smal, Wellenreuther, Beelen, Zerrouki. Tsja.
Ik probeer je niet te pesten Dombo. Ik ben door schade en schande een expert geworden in het herkennen van een kut trainer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen.
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.
De spelers hebben geen houvast, weten niet wat ze van elkaar moeten verwachten en er zitten werkelijk 0 vastigheden in het spel. Als je ziet hoeveel matiger een Hancko speelt….Priske is echt een onbegrijpelijke aanstelling. Op geen enkel aspect is dit voortborduren op de afgelopen 3 jaar.
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Zowaar een goede reactie op FR12:
[..]
Couldn’t agree more.
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.
Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.
Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Lotomba is de nieuwe Nelomquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.
Lotomba is ja, niks.
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doen
Het duo Trauner - Hancko vind ik vanuit het perspectief van Hancko beter dan het duo Beelen - Hancko, maar dan ligt het ook niet aan Beelen vandaag. De backs zijn gewoon een gigantsiche stap achterwaarts ten opzichte van vorig seizoen. Ik begin gewoon te verlangen naar altijd lekker rennen Pedersen, die voegde met zijn snelheid veel meer toe.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.
Lotomba is ja, niks.
Natuurlijk moet je winnen, maar als je Nadje moet brengen die vorig seizoen nog in de Franse derde divisie speelde gaat er echt iets anders mis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
Inderdaad, scheelt je zomaar 80 of 90 miljoen ofzo als je het allemaal optelt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef Maastoren het volgende:
Als je zo doorgaat zijn je sterspelers de helft minder waard, haal je de CL niet en ben je echt weer helemaal terug bij af. Goed gedaan, Dennis!
Is dat zo? Dan moeten we Dick Advocaat maar weer eens vragenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.quote:
Met het geld wat we kregen van Wieferquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).
Maar om aan de top te blijven moet je voortdurend sterker willen worden. Stilstand is letterlijk achteruitgang (omdat andere teams zich wel versterken).
Wil je dus ieder seizoen voor het kampioenschap meespelen dan kost dat simpelweg geld (en risico ja), maar met van Geel aankopen zak je uiteindelijk weg naar plek 4 ofzo.
Slot verbloemde een hoop destijdsquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Ten Kloese disater class, wat heeft die man gefaald zeg. De tyfus.
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaatquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaat
Heb dat toentertijd al eens opgezocht, ja. BahiaGodquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zocht heel even op waar die Luciano Rodriguez nu speelde
Moest lachen om de club, daar zijn @:caland en @:de_kraam groot fan van
en bij Nadje, Osman, Hadj Moussa, Paixao, Nieuwkoop, Ueda en Carranza zijn die twijfels ook wel gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.
Paixao heeft dat al vaak zat laten zien. Osman is denk ik een kwestie van tijd. Ueda twijfel ik ook over ja al bracht hij vandaag meer dan Gimenez. Eindelijk eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bij Nadje, Osman, Hadj Moussa, Paixao, Nieuwkoop, Ueda en Carranza zijn die twijfels ook wel gerechtvaardigd.
Paixao was vorig seizoen ook al onacceptabel wisselvallig en egoïstisch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao heeft dat al vaak zat laten zien. Osman is denk ik een kwestie van tijd. Ueda twijfel ik ook over ja al bracht hij vandaag meer dan Gimenez. Eindelijk eens.
De rest waren invallers, derhalve niet genoemd.
Die gozer had nooit die goal van het jaar moeten winnen bij ESPN.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Paixao was vorig seizoen ook al onacceptabel wisselvallig en egoïstisch.
Qua goals leverde hij wel (12). Da’s een prima aantal voor een vleugelspeler over een seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Paixao was vorig seizoen ook al onacceptabel wisselvallig en egoïstisch.
Komt omdat het zo’n aansteller is. Dan wordt er in 9 van de 10 keren gedacht dat het wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Paixao is feitelijk vogelvrij verklaard in wedstrijden van Bas Nijhuis. Wat er ook gebeurt er zal nooit voor een overtreding gefloten worden.
Paixao blijft hangen in niveau, is geen topper. Osman heeft nog weinig toegevoegd. Ueda is al genoeg over gezegd. En dan nog de ingebrachte spelers.. Hadj Moussa..Nadje.. het is van een ongekende treurigheid voor een club als Feyenoord, en daar moet je dan de CL mee in.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.
Ik had het over de basis. En dat spelers niet het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven kan, maar dat betekent niet dat ze niet beter kunnen dan ze laten zien.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paixao blijft hangen in niveau, is geen topper. Osman heeft nog weinig toegevoegd. Ueda is al genoeg over gezegd. En dan nog de ingebrachte spelers.. Hadj Moussa..Nadje.. het is van een ongekende treurigheid voor een club als Feyenoord, en daar moet je dan de CL mee in.
Een (goede) scheidsrechter zou iedere situatie afzonderlijk moeten beoordelen zonder vooringenomenheid. Zielepoot Nijhuis heeft ooit aan de keukentafel bedacht dat Paixao nooit meer een vrije trap gaat krijgen en dat is het dan. Het is gewoon lachwekkond. Waarschijnlijk is ie ooit in een schwalbe van de goedlachse Braziliaan getrapt en is ie daar nog pissig over. Net een klein kind die Nijhuis. Heeft helemaal niets in de eredivisie te zoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt omdat het zo’n aansteller is. Dan wordt er in 9 van de 10 keren gedacht dat het wel mee zal vallen.
Basacikoglu had daar ook zo’n handje van.
Shit, ik had de optie 'de scheidsrechter!' moeten toevoegen in m'n pollquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Paixao is feitelijk vogelvrij verklaard in wedstrijden van Bas Nijhuis. Wat er ook gebeurt er zal nooit voor een overtreding gefloten worden.
Niet? Ik denk niet dat het zo veel overhoudt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Geld is nou net het probleem niet.
Dan heb je Feyenoord niet echt gevolgd denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Ik denk niet dat het zo veel overhoudt.
Wordt vaak ernstig overschat hè. Alsof er netto 80 miljoen is binnen gekomen om direct te herinvesteren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je Feyenoord niet echt gevolgd denk ik.
Er kon op de laatste dag nog 20 miljoen worden uitgegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Ik denk niet dat het zo veel overhoudt.
Alsof we verwachten dat er even 80 miljoen uit moet of gaat worden gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt vaak ernstig overschat hè. Alsof er netto 80 miljoen is binnen gekomen om direct te herinvesteren.
Tijd dat Dennis wat verhuisdozen in zijn tuin krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef GGMM het volgende:
Als je zulke spelers blijft kopen heeft het natuurlijk weinig zin om uberhaupt nog iets uit te geven.
Ah, dat zijn inderdaad wel de bedragen die je dan voor een kaliber Lotomba moet neerleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof we verwachten dat er even 80 miljoen uit moet worden gegeven.
Er is best wat geld beschikbaar. Ze wilden in het laatste weekend nog twee spelers halen voor 10-15 miljoen.
Ook dit klopt niet, maar leuk geprobeerd maatquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat zijn inderdaad wel de bedragen die je dan voor een kaliber Lotomba moet neerleggen.
We wachten in spanning af op de jaarrekening. 2023 is weer beschikbaar 34 miljoen euro moeten de vrienden nog hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je Feyenoord niet echt gevolgd denk ik.
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook dit klopt niet, maar leuk geprobeerd maat
Het bedrag van 2 miljoen gaat rond. Geen idee of het kloptquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?
Een stuk minder.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?
Het is vooral minder scherp. Bij Slot wist iedereen waarop ze moesten loeren en wanneer ze op moesten letten en dat het op dat moment echt volle bak erop was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.
Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
Vind hem echt een Ajax hoofd hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vind jullie wel heel streng voor te Kloese, die man doet wel z'n best
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd dat Dennis wat verhuisdozen in zijn tuin krijgt.
Zodra die negatieve overige reserves weggewerkt is het acceptabel om Feyenoord financieel gezond te noemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, financieel staan we er goed voor.
Maar dat kan na één rampseizoen ook zo weer weg zijn.
De enigen die Dennis controleren zijn Toon en Sjaak dus als je hem wegwerkt ga je als club helemaal weer terug naar ellendige tijden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Kloese mag van mij überhaupt oppleuren. Niet alleen als TD maar ook als AD.
Wat heeft hij als AD nu wezenlijk bereikt of goed gedaan tot nu toe?
Ja, financieel staan we er goed voor.
Maar dat kan na één rampseizoen ook zo weer weg zijn.
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra die negatieve overige reserves weggewerkt is het acceptabel om Feyenoord financieel gezond te noemen.
In principe heb je zonder weldoeners gewoon een negatief eigen vermogen. Onacceptabel dit.
\quote:
NEEquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Ook een Dennis te Kloese mag fouten maken.
Zeker. Ik probeer leuke positieve bijdrages te leveren zoals een informatieve poll om zo de discussie constructief te houden. Ik merk namelijk een hoop negativiteit hier na een gelijkspel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\
hee vriend
jij bent hier wel nadrukkelijk te vinden sinds het wat minder gaat met je favoriete club
Dit lijken mensen ook maar niet te begrijpen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.
Ik denk niet dat we er omheen hoeven draaien dat de insteek altijd is geweest om de lening terug te betalen. Linksom of rechtsom gaan die centen de komende jaren niet de club in. Daarnaast wordt er onder voorwaarden gewoon dividend uitgekeerd waar Feyenoord zelf naar refereert als zijnde rente.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |