Alsof we verwachten dat er even 80 miljoen uit moet of gaat worden gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt vaak ernstig overschat hè. Alsof er netto 80 miljoen is binnen gekomen om direct te herinvesteren.
Tijd dat Dennis wat verhuisdozen in zijn tuin krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef GGMM het volgende:
Als je zulke spelers blijft kopen heeft het natuurlijk weinig zin om uberhaupt nog iets uit te geven.
Ah, dat zijn inderdaad wel de bedragen die je dan voor een kaliber Lotomba moet neerleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof we verwachten dat er even 80 miljoen uit moet worden gegeven.
Er is best wat geld beschikbaar. Ze wilden in het laatste weekend nog twee spelers halen voor 10-15 miljoen.
Ook dit klopt niet, maar leuk geprobeerd maatquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat zijn inderdaad wel de bedragen die je dan voor een kaliber Lotomba moet neerleggen.
We wachten in spanning af op de jaarrekening. 2023 is weer beschikbaar 34 miljoen euro moeten de vrienden nog hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je Feyenoord niet echt gevolgd denk ik.
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook dit klopt niet, maar leuk geprobeerd maat
Het bedrag van 2 miljoen gaat rond. Geen idee of het kloptquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?
Een stuk minder.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de winter een paniekaankoop doen? Verkopende clubs zijn niet achterlijk hè. Kostte hij nu niet 6?
Het is vooral minder scherp. Bij Slot wist iedereen waarop ze moesten loeren en wanneer ze op moesten letten en dat het op dat moment echt volle bak erop was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.
Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
Vind hem echt een Ajax hoofd hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vind jullie wel heel streng voor te Kloese, die man doet wel z'n best
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd dat Dennis wat verhuisdozen in zijn tuin krijgt.
Zodra die negatieve overige reserves weggewerkt is het acceptabel om Feyenoord financieel gezond te noemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, financieel staan we er goed voor.
Maar dat kan na één rampseizoen ook zo weer weg zijn.
De enigen die Dennis controleren zijn Toon en Sjaak dus als je hem wegwerkt ga je als club helemaal weer terug naar ellendige tijden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Kloese mag van mij überhaupt oppleuren. Niet alleen als TD maar ook als AD.
Wat heeft hij als AD nu wezenlijk bereikt of goed gedaan tot nu toe?
Ja, financieel staan we er goed voor.
Maar dat kan na één rampseizoen ook zo weer weg zijn.
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra die negatieve overige reserves weggewerkt is het acceptabel om Feyenoord financieel gezond te noemen.
In principe heb je zonder weldoeners gewoon een negatief eigen vermogen. Onacceptabel dit.
\quote:
NEEquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Ook een Dennis te Kloese mag fouten maken.
Zeker. Ik probeer leuke positieve bijdrages te leveren zoals een informatieve poll om zo de discussie constructief te houden. Ik merk namelijk een hoop negativiteit hier na een gelijkspel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\
hee vriend
jij bent hier wel nadrukkelijk te vinden sinds het wat minder gaat met je favoriete club
Dit lijken mensen ook maar niet te begrijpen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.
Ik denk niet dat we er omheen hoeven draaien dat de insteek altijd is geweest om de lening terug te betalen. Linksom of rechtsom gaan die centen de komende jaren niet de club in. Daarnaast wordt er onder voorwaarden gewoon dividend uitgekeerd waar Feyenoord zelf naar refereert als zijnde rente.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon bestuursleden met een minderheidsaandeel. Je hóéft ze niet uit te kopen. Het is logisch om wel te doen, maar het is geen lening met negatieve effecten op het vermogen om geld uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |