abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215121018
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.

Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
  zaterdag 28 september 2024 @ 20:57:51 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215121020
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]
voor jou ja morgen of gaat het wat beter met je
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan. :)
pi_215121041
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan. :)
Dat is in ieder geval een vooruitgang. Sterkte maat.
graag op anoniem
pi_215121042
Gebrek aan kwaliteit inderdaad
Kloese, bedankt
  zaterdag 28 september 2024 @ 20:59:00 #205
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215121045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij begrijpt er echt geen klote van he. :)
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.
Makkelijk eerste
  zaterdag 28 september 2024 @ 20:59:28 #206
268491 fetX
pi_215121053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.

Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.

Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
pi_215121057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
[..]
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.
Och gossie toch.
  zaterdag 28 september 2024 @ 20:59:42 #208
474254 GurneyIsBestOke
pi_215121060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik hoop hetzelfde voor jou als Feyenoord: snel beterschap.
Makkelijk eerste
pi_215121066
Al kunnen we Brian wel een grote fout toedichten.

En dat is de keuze voor Wellenreuther. :)
pi_215121089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Arme Priske. Ik heb medelijden met hem.
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.
graag op anoniem
pi_215121095
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.
Kun je deze even toelichten? :)
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:02:04 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_215121096
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef fetX het volgende:
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.

Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
Makkelijk eerste
pi_215121121
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
En net lag het nog aan de keuze van de wissels.
pi_215121123
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al kunnen we Brian wel een grote fout toedichten.

En dat is de keuze voor Wellenreuther. :)
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.

Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het zeggen. Jullie trainer is gewoon matig.
pi_215121140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.

Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het zeggen. Jullie trainer is gewoon matig.
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen. :)
pi_215121142
Feyenoord programma:

Girona (uit)
Twente (thuis)
GA Eagles (uit)
Benfica (uit)
Utrecht (uit)
Ajax (thuis)
AZ (thuis)
Salzberg (thuis)

Dat kunnen wel eens hele nare weken worden. Geen enkel zekerheidje
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:06:11 #217
268491 fetX
pi_215121147
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.

Hiervoor was het echt matig, ja. Maar ik vind dat Priske ook de tijd moet krijgen en ik zie dat qua spel wel verbeteren. Voorin vind ik het echt verschrikkelijk en ik ben ook echt wel een beetje klaar met Dennis. Voor het tweede jaar op rij geen duidelijke versterking op de vleugels die er snel staat (aankoop) die we zo ontzettend hard nodig hebben.

Persoonlijke fouten gaan echt hard nu hoor; Smal, Wellenreuther, Beelen, Zerrouki. Tsja.
pi_215121148
Zowaar een goede reactie op FR12:

quote:
Als je vorig jaar al in wedstrijden moeite had met kansen creëren en iedereen riep dat er te weinig creativiteit was. Je koopt 0,0 extra creativiteit erbij en er gaan vooral bepalende spelers weg. Wat mag je dan van dit Feyenoord eigenlijk verwachten? Zeker in wedstrijden waarin een tegenstander inzakt en de ruimtes heel klein zijn.
Couldn’t agree more.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215121166
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.
De spelers hebben geen houvast, weten niet wat ze van elkaar moeten verwachten en er zitten werkelijk 0 vastigheden in het spel. Als je ziet hoeveel matiger een Hancko speelt….Priske is echt een onbegrijpelijke aanstelling. Op geen enkel aspect is dit voortborduren op de afgelopen 3 jaar.
pi_215121188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:

Kloese, bedankt
Wat heb ik een hekel aan die mislukte tweede hans auto verkoper
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:09:48 #221
474254 GurneyIsBestOke
pi_215121200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.

Hiervoor was het echt matig, ja. Maar ik vind dat Priske ook de tijd moet krijgen en ik zie dat qua spel wel verbeteren. Voorin vind ik het echt verschrikkelijk en ik ben ook echt wel een beetje klaar met Dennis. Voor het tweede jaar op rij geen duidelijke versterking op de vleugels die er snel staat (aankoop) die we zo ontzettend hard nodig hebben.

Persoonlijke fouten gaan echt hard nu hoor; Smal, Wellenreuther, Beelen, Zerrouki. Tsja.
Aan de tweede helft heb ik mij in ieder geval een stuk meer geërgerd dan de eerste helft. Dat was inderdaad vergelijkbaar met vorig seizoen. Maar na rust was het chaotisch en opportunistisch.

Dat de verantwoordelijkheid bij Dennis ligt, sowieso, die heeft er een zooitje van gemaakt. Maar als hij zoveel matige spelers heeft gehaald heb ik er ook niet meer echt vertrouwen in dat ze écht werk hebben gesteld in de juiste trainer halen en dat het vooral een mooi verhaaltje was.
Makkelijk eerste
pi_215121201
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen. :)
Ik probeer je niet te pesten Dombo. Ik ben door schade en schande een expert geworden in het herkennen van een kut trainer.
pi_215121205
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef Maastoren het volgende:

[..]
Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.
De spelers hebben geen houvast, weten niet wat ze van elkaar moeten verwachten en er zitten werkelijk 0 vastigheden in het spel. Als je ziet hoeveel matiger een Hancko speelt….Priske is echt een onbegrijpelijke aanstelling. Op geen enkel aspect is dit voortborduren op de afgelopen 3 jaar.
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.

Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
pi_215121207
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Zowaar een goede reactie op FR12:
[..]
Couldn’t agree more.
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215121208
Breng de shirtjes maar naar 115 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')