Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor jou ja morgen of gaat het wat beter met je
Dat is in ieder geval een vooruitgang. Sterkte maat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij begrijpt er echt geen klote van he.
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.
Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
Och gossie toch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.
Ik hoop hetzelfde voor jou als Feyenoord: snel beterschap.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Arme Priske. Ik heb medelijden met hem.
Kun je deze even toelichten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef fetX het volgende:
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.
Ja, dit elftal is minder dan vorig seizoen. Maar ook met dit elftal moet je winnen van Sparta, Willem II, Groningen en NEC.
En net lag het nog aan de keuze van de wissels.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al kunnen we Brian wel een grote fout toedichten.
En dat is de keuze voor Wellenreuther.
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze maakten ook jouw excuses bij Steijn dat de spelers individuele fouten maakten. Heb Sutalo donderdag een dijk van een wedstrijd zien spelen.
Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf het zeggen. Jullie trainer is gewoon matig.
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er over het algeheel geen lijn meer is hoe Feyenoord voetbalt. Vorig seizoen was het heel duidelijk en wisten spelers precies wat er verwacht werd. Nu is het gewoon een chaotisch zooitje, dan maken spelers sneller domme fouten.
Couldn’t agree more.quote:Als je vorig jaar al in wedstrijden moeite had met kansen creëren en iedereen riep dat er te weinig creativiteit was. Je koopt 0,0 extra creativiteit erbij en er gaan vooral bepalende spelers weg. Wat mag je dan van dit Feyenoord eigenlijk verwachten? Zeker in wedstrijden waarin een tegenstander inzakt en de ruimtes heel klein zijn.
Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.
Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
Wat heb ik een hekel aan die mislukte tweede hans auto verkoperquote:
Aan de tweede helft heb ik mij in ieder geval een stuk meer geërgerd dan de eerste helft. Dat was inderdaad vergelijkbaar met vorig seizoen. Maar na rust was het chaotisch en opportunistisch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag de eerste helft best aardig. Een helft die we ook wel onder Slot zagen (aanvallend onmachtig). Een goal tegen door de zoveelste persoonlijke fout en het vertrouwen is meteen weer broos.
Hiervoor was het echt matig, ja. Maar ik vind dat Priske ook de tijd moet krijgen en ik zie dat qua spel wel verbeteren. Voorin vind ik het echt verschrikkelijk en ik ben ook echt wel een beetje klaar met Dennis. Voor het tweede jaar op rij geen duidelijke versterking op de vleugels die er snel staat (aankoop) die we zo ontzettend hard nodig hebben.
Persoonlijke fouten gaan echt hard nu hoor; Smal, Wellenreuther, Beelen, Zerrouki. Tsja.
Ik probeer je niet te pesten Dombo. Ik ben door schade en schande een expert geworden in het herkennen van een kut trainer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat geeft mij dan weer heel veel vertrouwen voor de rest van het seizoen.
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Net alsof spelers onder Slot geen persoonlijke fouten maakten.
De spelers hebben geen houvast, weten niet wat ze van elkaar moeten verwachten en er zitten werkelijk 0 vastigheden in het spel. Als je ziet hoeveel matiger een Hancko speelt….Priske is echt een onbegrijpelijke aanstelling. Op geen enkel aspect is dit voortborduren op de afgelopen 3 jaar.
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Zowaar een goede reactie op FR12:
[..]
Couldn’t agree more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |