Oh, dat laatste moet je nog toevoegen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, Dombo, je laat je weer kennen hoe je echt bent.
Nadje en Moussa hadden niet hoeven spelen vandaag, Priske kiest ze zelf om te laten invallen he.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Beter dan Nadje, Hadj Moussa of Lotomba.
Nou, ik hoop het niet. Ik hoop dat we snel over de periode heen zijn dat de harde kern überhaupt een factor is binnen de club.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Nou hoop dat de harde kern van Feyenoord eens verhaal gaat ophalen want dit slaat helemaal nergens op
Ga je schamen
Altijd al geweten dat jij een ongelofelijk grote fan was van Ivanusec.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadje en Moussa hadden niet hoeven spelen vandaag, Priske kiest ze zelf om te laten invallen he.
Minimaal 12 punten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Die klootzak had meteen een vervanger voor Arnesen moeten zoeken i.p.v. de popi-jopi uithangen en het Maasgebouw als een soort real-life FM naast zijn AD-schap erbij gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat zag iedereen al aankomen. Behalve Dennis zelf.
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dat laatste moet je nog toevoegen.
Hoe je echt bent.
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodigquote:
Ga jij voor ons bidden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodig
Stee humble huuuhhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar Haaland doormidden trappen. @:powerloungen
Plan B.
Oei, maximaal 5 punten als er niet snel wat voetbal en bevlogenheid in de ploeg komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.
Afgelopen zomer was je bij ieder stootje van mij de slachtofferrol aan het zoeken, maar je kan het zelf net zo goed niet laten.
Ik ben benieuwd hoe Priske dit gaat omdraaien.. vandaag was het slechtste feyenoord wat ik in een hele lange tijd heb gezienquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef Maastoren het volgende:
Woensdag verlies je sowieso. Als er tegen Twente niet gewonnen wordt is het CRISIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |