Minimaal 12 punten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Die klootzak had meteen een vervanger voor Arnesen moeten zoeken i.p.v. de popi-jopi uithangen en het Maasgebouw als een soort real-life FM naast zijn AD-schap erbij gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat zag iedereen al aankomen. Behalve Dennis zelf.
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dat laatste moet je nog toevoegen.
Hoe je echt bent.
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodigquote:
Ga jij voor ons bidden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja dan moet er nog een hoop gebeuren.. want met het huidige spel heb je God echt nodig
Stee humble huuuhhhquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar Haaland doormidden trappen. @:powerloungen
Plan B.
Oei, maximaal 5 punten als er niet snel wat voetbal en bevlogenheid in de ploeg komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
Twente thuis
Go Ahead uit
Utrecht uit
Ajax thuis
AZ thuis
En tussendoor CL.
Oef, dit wordt pijnlijk zeg
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon ontzettend ruzie met mij aan het zoeken omdat je geïrriteerd bent.
Afgelopen zomer was je bij ieder stootje van mij de slachtofferrol aan het zoeken, maar je kan het zelf net zo goed niet laten.
Ik ben benieuwd hoe Priske dit gaat omdraaien.. vandaag was het slechtste feyenoord wat ik in een hele lange tijd heb gezienquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef Maastoren het volgende:
Woensdag verlies je sowieso. Als er tegen Twente niet gewonnen wordt is het CRISIS.
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor jou ja morgen of gaat het wat beter met je
Dat is in ieder geval een vooruitgang. Sterkte maat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, dan heb ik die (persoonlijke) afslag even gemist.
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij begrijpt er echt geen klote van he.
Eens. Zonder die fouten had je een bak meer punten gehad. Ik blijf dat altijd een bijzonder fenomeen vinden. Dit seizoen maken spelers fouten die we hiervoor echt niet zagen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het grootste probleem ligt hem gewoon weer in het feit dat opnieuw een speler een persoonlijk fout maakt waaruit de goal valt.
Daar valt weinig aan te coachen, zeker omdat het WEER een ander is.
Och gossie toch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga derhalve mijn tijd besparen om met je in discussie te gaan, je dramt toch je mening totdat het ongelijk volledig bewezen is en hebt het er daarna nooit meer over.
Ik hoop hetzelfde voor jou als Feyenoord: snel beterschap.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat beter. Had een bacteriële infectie en de (tweede) antibioticakuur lijkt nu aan te slaan.
Naja ik reken het verlies vandaag niet 100% toe aan hem, vandaar dat ik hem niet persoonlijk aanval of verantwoordelijk hou maar bepaalde keuzes die hij maakt heb ik wel mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Arme Priske. Ik heb medelijden met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |