abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:12:03 #226
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215121225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.

Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.

Lotomba is ja, niks.
pi_215121233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.

Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:14:25 #228
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215121250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:

[..]
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.

Lotomba is ja, niks.
Lotomba is de nieuwe Nelom ;(
pi_215121252
Als je zo doorgaat zijn je sterspelers de helft minder waard, haal je de CL niet en ben je echt weer helemaal terug bij af. Goed gedaan, Dennis!
pi_215121254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Lotomba is de nieuwe Nelom ;(
Smal is de witte Nelom.
pi_215121260
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doen
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).

Maar om aan de top te blijven moet je voortdurend sterker willen worden. Stilstand is letterlijk achteruitgang (omdat andere teams zich wel versterken).

Wil je dus ieder seizoen voor het kampioenschap meespelen dan kost dat simpelweg geld (en risico ja), maar met van Geel aankopen zak je uiteindelijk weg naar plek 4 ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215121262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Lotomba is ja, niks.
Het duo Trauner - Hancko vind ik vanuit het perspectief van Hancko beter dan het duo Beelen - Hancko, maar dan ligt het ook niet aan Beelen vandaag. De backs zijn gewoon een gigantsiche stap achterwaarts ten opzichte van vorig seizoen. Ik begin gewoon te verlangen naar altijd lekker rennen Pedersen, die voegde met zijn snelheid veel meer toe.
pi_215121267
Ik hoop dat de Spaanse luchtverkeersleiding gaat staken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215121270
Wilde Priske nog wel het voordeel van de twijfel geven maar het is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.

Simpele spelhervattingen, maar ook zo'n corner tegen in de slotfase waar die gozer volledig vrij kan inkoppen.

Geloof niet dat dit nog goed komt.
blablablabla
pi_215121276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
Natuurlijk moet je winnen, maar als je Nadje moet brengen die vorig seizoen nog in de Franse derde divisie speelde gaat er echt iets anders mis.
pi_215121298
Ten Kloese disater class, wat heeft die man gefaald zeg. De tyfus.
#12 is not for sale!
pi_215121299
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef Maastoren het volgende:
Als je zo doorgaat zijn je sterspelers de helft minder waard, haal je de CL niet en ben je echt weer helemaal terug bij af. Goed gedaan, Dennis!
Inderdaad, scheelt je zomaar 80 of 90 miljoen ofzo als je het allemaal optelt.

Allemaal door verkeerde zuinigheid van Kloese.

Waarbij overigens geen garantie zou zijn geweest dat er met 2 aankopen meer de 2e plaats wel een zekerheidje zou zijn geweest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215121329
Uiteindelijk is het gewoon ook lastig om op niveau te blijven in de Eredivisie als je ieder jaar transfers moet maken.

Je koopt altijd minder kwaliteit terug dan de deur uit gaat. Dat breekt je uiteindelijk vroeg of laat weer op.

Neemt niet weg dat deze trainer onder presteert met deze selectie.
pi_215121351
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]
Is dat zo? Dan moeten we Dick Advocaat maar weer eens vragen
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:28:15 #240
268491 fetX
pi_215121413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.
pi_215121426
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).

Maar om aan de top te blijven moet je voortdurend sterker willen worden. Stilstand is letterlijk achteruitgang (omdat andere teams zich wel versterken).

Wil je dus ieder seizoen voor het kampioenschap meespelen dan kost dat simpelweg geld (en risico ja), maar met van Geel aankopen zak je uiteindelijk weg naar plek 4 ofzo.
Met het geld wat we kregen van Wiefer
Hebben we drie maanden tijd gehad om vervangers voor hem en Mintee te halen
En zelfs hier hebben we hopeloos gefaald
Waar onze TD wel in uitblinkt in middelmatige spelers halen, salaris aanbieden die we eigenlijk niet kunnen betalen
En natuurlijk veren in zijn eigen achterste steken. Hij raakt niet uitgepraat over hoe goed die wel niet bezig is
Hoop dat de directie ingrijpt en zsm een geschikte TD aanstelt
Dit kan echt niet meer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215121435
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Ten Kloese disater class, wat heeft die man gefaald zeg. De tyfus.
Slot verbloemde een hoop destijds
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215121450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaat
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:31:19 #244
268491 fetX
pi_215121453
Winter paniek aankopen in aantocht _O_
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:33:13 #245
268491 fetX
pi_215121480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaat
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:34:03 #246
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215121488
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
Ik zocht heel even op waar die Luciano Rodriguez nu speelde

Moest lachen om de club, daar zijn @Caland en @De_Kraam groot fan van
Makkelijk eerste
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:35:45 #247
268491 fetX
pi_215121502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zocht heel even op waar die Luciano Rodriguez nu speelde

Moest lachen om de club, daar zijn @:caland en @:de_kraam groot fan van
Heb dat toentertijd al eens opgezocht, ja. BahiaGod
pi_215121513
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
Announce Adolfo en Gonto met zijn lange lap.
pi_215121514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef fetX het volgende:

[..]
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.
en bij Nadje, Osman, Hadj Moussa, Paixao, Nieuwkoop, Ueda en Carranza zijn die twijfels ook wel gerechtvaardigd.
  Forum Admin zaterdag 28 september 2024 @ 21:37:48 #250
35723 crew  GGMM
pi_215121523
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')