Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.
Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard is Arne een veel betere trainer dan Brian. Maar dat is dan ook meteen de reden dat Arne bij Liverpool zit en Brian niet.
Verder is een Hancko een uitstekende voetballer, maar die speelde natuurlijk veel beter in een linie met Geertruida - Trauner en Hartman dan nu met Lotomba - Beelen en Smal. Dat is echt even een categorietje minder hoor.
Lotomba is de nieuwe Nelomquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.
Lotomba is ja, niks.
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis wacht liever op de laatste transferdag om al zijn aankopen te doen
Het duo Trauner - Hancko vind ik vanuit het perspectief van Hancko beter dan het duo Beelen - Hancko, maar dan ligt het ook niet aan Beelen vandaag. De backs zijn gewoon een gigantsiche stap achterwaarts ten opzichte van vorig seizoen. Ik begin gewoon te verlangen naar altijd lekker rennen Pedersen, die voegde met zijn snelheid veel meer toe.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko heeft hiervoor vaak genoeg met Beelen gespeeld. Die backs zijn wel een verschil inderdaad. Al lijkt die Bueno wel echt een goede.
Lotomba is ja, niks.
Natuurlijk moet je winnen, maar als je Nadje moet brengen die vorig seizoen nog in de Franse derde divisie speelde gaat er echt iets anders mis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
Inderdaad, scheelt je zomaar 80 of 90 miljoen ofzo als je het allemaal optelt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef Maastoren het volgende:
Als je zo doorgaat zijn je sterspelers de helft minder waard, haal je de CL niet en ben je echt weer helemaal terug bij af. Goed gedaan, Dennis!
Is dat zo? Dan moeten we Dick Advocaat maar weer eens vragenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een categorie minder. Maar het is veelzeggend dat Priske niemand in z’n kracht kan laten spelen. Zelfs met dit materiaal valt er veel meer uit te halen.
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.quote:
Met het geld wat we kregen van Wieferquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat, maar Kloese lijkt ook weinig ambitie uit te stralen (vooral tevredenheid met hoe ver we al zijn gekomen).
Maar om aan de top te blijven moet je voortdurend sterker willen worden. Stilstand is letterlijk achteruitgang (omdat andere teams zich wel versterken).
Wil je dus ieder seizoen voor het kampioenschap meespelen dan kost dat simpelweg geld (en risico ja), maar met van Geel aankopen zak je uiteindelijk weg naar plek 4 ofzo.
Slot verbloemde een hoop destijdsquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Ten Kloese disater class, wat heeft die man gefaald zeg. De tyfus.
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaatquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Toch een veel betere selectie dan waar we tegen spelen. Er is maar 1 selectie (flink) beter in de Eredivisie en die gaan fluitend kampioen worden.
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk belangrijke spelers afwezig, maar afgezien van een paar toppers ben ik niet onder de indruk van het team dat vanavond op het veld stond. Iets teveel ordinaire middelmaat
Heb dat toentertijd al eens opgezocht, ja. BahiaGodquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zocht heel even op waar die Luciano Rodriguez nu speelde
Moest lachen om de club, daar zijn @:caland en @:de_kraam groot fan van
en bij Nadje, Osman, Hadj Moussa, Paixao, Nieuwkoop, Ueda en Carranza zijn die twijfels ook wel gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan de helft kan ook beter dan dat ze nu laten zien natuurlijk (want dat hebben we grotendeels al gezien). Alleen bij Lotomba, Wellenreuther en Smal heb ik daar toch ernstig mijn twijfels bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |