Eerste helft zag ik het nog wel zitten, maar inmiddels is ook daar weinig van over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn wij kut zeg.
We gaan echt het Ajax van vorig seizoen achterna.
quote:
Priske haalt de kerst niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Weer puntverlies. Dit gaat niks meer worden. De druk gaat torenhoog worden voor die arme Priske, die hier echt vrij weinig aan kan doen.
Lekker 3 jarig contract afkopen.quote:
Dat is ook wel waar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had Arne wel eens willen zien met deze klootviolen.
Mwah. Ik vind Priske best wel wat aan te rekenen. Heeft een al ingewikkelde situatie nog veel ingewikkelder gemaakt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Weer puntverlies. Dit gaat niks meer worden. De druk gaat torenhoog worden voor die arme Priske, die hier echt vrij weinig aan kan doen.
Wordt vandaag volledig verneukt door zijn eigen spelers. Net als tegen Groningen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind Priske best wel wat aan te rekenen. Heeft een al ingewikkelde situatie nog veel ingewikkelder gemaakt voor zichzelf.
Heb nog geen lijn of patronen in het spel kunnen ontdekken. Dat spelers wekelijks door de ondergrens zakken mag je Priske zeker aanrekenen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Dan was het waarschijnlijk ook niet veel neequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had Arne wel eens willen zien met deze klootviolen.
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DENK PRISKE MORGEN ONTSLAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |