SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was dat een onterechte strafschop.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef H.FR het volgende:
Hier hebben we wel eens een penalty tegen voor gehad.
Ik had Zechiel gedaan ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Nadje heeft totaal geen aanvallende kwaliteiten, itt Hwang of Milambo.
Dat kan, maar laat ze eens 1 lijn trekken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was dat een onterechte strafschop.
Dit valt gewoon in het grijze gebied waarvoor je prima een penalty kan verantwoorden. Maar ook dat het er geen is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was dat een onterechte strafschop.
Nadje heeft totaal geen voetbalintelligentie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Nadje heeft totaal geen aanvallende kwaliteiten, itt Hwang of Milambo.
Het loopt gelijk veel beter vanaf linksquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Bueno laat wel weer gelijk goeie dingen zien
+1quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb met uitzondering van dat eerste schot van Ueda alleen maar kansloze doelpogingen gezien
Ik heb nauwelijks doelpogingen gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb met uitzondering van dat eerste schot van Ueda alleen maar kansloze doelpogingen gezien
Een STERREN maaltijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Wat heeft Dennis toch een hoop teringzooi binnengehaald van de zomer.
En arme Priske moet het ermee doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn evaluatie van afgelopen transferperiode.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat weet niemand. Ook gewoon dom van Priske qua politiek, want je kunt beter eigen jeugd opstellen die niet presteert dan aankopen die niet presteren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom krijgt dit de voorkeur boven Zechiël?
Laat mij met rust.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages zijn louter negatief.
Doe dat even in KLB.
Ik snap maar heel weinig van wat Priske doet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom krijgt dit de voorkeur boven Zechiël?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |