Ik zie wat je doet hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
+5 minuten
als je nu niet de 1-2 maakt dan weet ik het ook niet meer
Ik gok op een vrije trap van Schönequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
Done.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
Boeit hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
De 1-2 gaat nog komen
Quote maar voor later.
AZ en PSV kan je niet meer inhalen, maar 3e kan prima. En dat is ook helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boeit het
Seizoen is toch al verloren
je speelt nog om Europaleague te halen. Kan je best wel eens de kwartfinale halen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boeit het
Seizoen is toch al verloren
Het is dan ook kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Dat het niet alleen aan spelerskwaliteiten ligt dat we er niks van bakken blijkt ook wel aan het feit dat spelers als Timber en Hancko ook fouten maken vandaag die ze vorig seizoen zelden maakten.
Ik was vroeger van de school dat je iedere idioot bij een topclub op de bank kon zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Dat het niet alleen aan spelerskwaliteiten ligt dat we er niks van bakken blijkt ook wel aan het feit dat spelers als Timber en Hancko ook fouten maken vandaag die ze vorig seizoen zelden maakten.
Nee ook plek 3 is niet binnen bereikquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
AZ en PSV kan je niet meer inhalen, maar 3e kan prima. En dat is ook helemaal niet verkeerd
Niet met dit team/trainer/TDquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
je speelt nog om Europaleague te halen. Kan je best wel eens de kwartfinale halen!
Hou toch op schei uit, kijk eens wat voor zooitje Slot het moest doen begin 22/23. Toen speelden we op dit punt met Wålemark, Bjorkan/Lopez, Pedersen en Danilo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dan ook kwaliteit.
Leg beide selecties naast elkaar met vooral de spelers die Brian vandaag kan inbrengen en waar Slot kan uitkiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |