quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef alopio het volgende:
Lotomba, Smal, Nadje, Osman, Hadj Moussa.. wat een troep. Kan je Priske bijna niet kwalijk nemen. Wel dat ie Wellenreuter opstelt natuurlijk. En dan heb je ook nog een Paixao die werkelijk verschrikkelijk speelt.
Hij heeft er wel aandeel in dat ze oa Sauer en Pedersen Slory verhuurd hebben tijdens de voorbereiding.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Weer puntverlies. Dit gaat niks meer worden. De druk gaat torenhoog worden voor die arme Priske, die hier echt vrij weinig aan kan doen.
Tegen Groningen was het zijn eigen wisselbeleid wat ons de das om deed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt vandaag volledig verneukt door zijn eigen spelers. Net als tegen Groningen.
Hoe ze die in godsnaam hebben kunnen presenteren als een soort van Geertruida... Ongeconcentreerd, geen inzicht, niet die drive, speelt niet samen. Wtf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we het bonnetje nog van Lotomba?
En ik wil BART
Smal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Groningen was het zijn eigen wisselbeleid wat ons de das om deed.
Leuke jeugd maar ook daar had je het niet mee gered, je had gewoon goede aankopen moeten doen voor die positiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft er wel aandeel in dat ze oa Sauer en Pedersen Slory verhuurd hebben tijdens de voorbereiding.
Had ik liever erbij gehad ipv van Lotomba Hasj Moussa en Ivanusec oa.
Toen was het de wissel van Carranza voor Zechiël waarna we de controle totaal verloren.quote:
Volgens mij hebben scouts z'n wedstrijden nooit gekeken ofzo. Kwam geen lantaarnpaal voorbij vorig jaar bij PSV. Ziet er allemaal leuk en aardig uit 13 scharen maar heb je niks aan. Ongelofelijk dat die sowieso gekocht is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
Zelfs een simpel kopballetje krijgt Hadj Moussa niet bij twee vrije spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |