Dacht dat je wel domi wasquote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende: [..] Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
![]()
Haha white knightquote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef GGMM het volgende: [..] Ik vind het gewoon heel belangrijk om een veilige omgeving te creëren Als jij dat "woke" vindt, prima.
je mag serieus bij mij komen slapen hoorquote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
politie politie hoeren van justitie
Smeerlap je wil hem gewoon misbruikenquote:Op maandag 9 september 2024 19:04 schreef Tjacka het volgende:
weet niet waar je woont maar als het een 9 uur wedstrijd is kan ik je misschien weg brengen xoxo
Jaquote:Op maandag 9 september 2024 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Smeerlap je wil hem gewoon misbruiken
Sorry vriendquote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka weer met zijn erg originele repertoire zie ik
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Wisten jullie dat Chris Chan is getrouwd met de mew-two gecloned door Giovanni's team?
quote:Op maandag 9 september 2024 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat
Noem dan maar even haar andere 3 mannen op als je het zo goed weet en ook uit welke dimensie ze komenquote:
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vandaag naar Keulen, misschien ook Düsseldorf.
Wat een wereldreiziger ben ik toch haha 😛
Hij werkt ook. Wel huilend danquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!
Bedankt papa 🤗quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahaha lekker man, laat andere maar werken!
Ik zegen mijzelf dat ik hier niet eerder van had gehoord.quote:
quote:
wow jij bent echt niet wokequote:Op dinsdag 10 september 2024 09:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zegen mijzelf dat ik hier niet eerder van had gehoord.
nee ps5 pro die ze vanavond aankondigenquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaan jullie de nieuwe iPhone halen?
samequote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Wisten jullie dat Chris Chan is getrouwd met de mew-two gecloned door Giovanni's team?
Symposium?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
4 De liefde is lankmoedig en goedertieren; de liefde is niet afgunstig, zij praalt niet, zij beeldt zich niets in. 5 Zij geeft niet om de schone schijn, zij zoekt zichzelf niet, zij laat zich niet kwaad maken en rekent het kwade niet aan. 6 Zij verheugt zich niet over onrecht, maar vindt haar vreugde in de waarheid. 7 Alles verdraagt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles duldt zij. 8 De liefde vergaat nimmer. De gave der profetie zal verdwijnen, tongen zullen verstommen, de kennis zal een einde nemen.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ps5 pro die ze vanavond aankondigen
🍆💦quote:
welneequote:
vind het veel chiller om gewoon op de bank te gamenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik een game crossplay kan spelen dan altijd op de PC gaat het niet dan PS5
En dan gaat de 2e er af?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook met een bal minder moet er gewerkt worden. Nog drie weken boys
Jij bent als een vader voor mij maar dat uitschelden van mensen begrijp ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen probleem Eend/John/elke andere debiele kloon
Fijn maat veel succes. Nog even je kan het.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook met een bal minder moet er gewerkt worden. Nog drie weken boys
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent als een vader voor mij maar dat uitschelden van mensen begrijp ik niet
Waarheen ouwe struikrover!!!!!!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Zo sleutel bij de makelaar ingeleverd. Nu moeten er fotos gemaakt worden, dan concept brochure accepteren en dan gaat tie eindelijk op Funda.
Kan alsnog tot 2 maanden duren. En daar ga ik niet op wachten.
Begin oktober vakantie
Wat een gedoe zeg, allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Zo sleutel bij de makelaar ingeleverd. Nu moeten er fotos gemaakt worden, dan concept brochure accepteren en dan gaat tie eindelijk op Funda.
Begin oktober vakantie
Ik ben er ook zo klaar mee. We zitten straks op 1 jaar na dato.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, allemaal.
We hadden nog niet genoeg werklozen in deze scquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Begin oktober vakantie
Sowieso Portugalquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarheen ouwe struikrover!!!!!!
Dan ga je toch lekker terug naar KLB!?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We hadden nog niet genoeg werklozen in deze sc
Marokko is kut beter ga je naar andere landenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Portugalen eerst dacht ik aan Spanje, maar ik zit nu ook te kijken of misschien wat avontuurlijker af te dalen naar Marokko
Altijd goeie verhalen gehoord over Marokko wel. Behalve medina in Marrakechquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Marokko is kut beter ga je naar andere landen
Portugal ia wel nice
Heb gehoord dat er marokkanen zittenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd goeie verhalen gehoord over Marokko wel. Behalve medina in Marrakech
Oh echt? Dacht dat dit urban myth was. Misschien maar iets anders kiezen danquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er marokkanen zitten
Mss paar weekjes polenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat dit urban myth was. Misschien maar iets anders kiezen dan
Ga sowieso nog wel naar Polen. Misschien volgend jaar oostblok tripjequote:
Ze sturen al hun rotte appels hierheen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er marokkanen zitten
Je hebt ook zo'n wijkopenautos.nl maar dan voor huizen. Dan was het binnen week verkochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, allemaal.
In de GFTquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze sturen al hun rotte appels hierheen!
Zie daar alleen maar lichtgrijze balkjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker terug naar KLB!?
Als betaling voor hun dienst?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n wijkopenautos.nl maar dan voor huizen. Dan was het binnen week verkocht
Lever je wel ongeveer kwart van de verkoopprijs in rip
Nee ze kopen dan gewoon veel lager inquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als betaling voor hun dienst?
Geen idee hoeveel dit jaar je heeft gekost natuurlijk.
¤800quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zie daar alleen maar lichtgrijze balkjes
Indonesië 0-0 tegen Australië.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ze kopen dan gewoon veel lager in
Zullen ze bij Indonesië ook met boxer aan douchen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indonesië 0-0 tegen Australië.
WC 2026 HERE WE COME
@:Mortaxx
Als ze iets van Mortaxx weghebben gaan ze verliezen omdat ze te veel met zonnebank en skincare routines bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indonesië 0-0 tegen Australië.
WC 2026 HERE WE COME
@:Mortaxx
Geen idee. Zijn nu vooral Nederlanders die er spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen ze bij Indonesië ook met boxer aan douchen?
Zonder disc drive lolquote:
Wanneer was je daar?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn nu vooral Nederlanders die er spelen.
Toen ik daar was, kon ik de schaamtecultuur niet zien. Ook vrij weinig kleding aan normaliter
Lekker maat, afgespoeld met een kölsch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Lekkere curry gegeten in Keulen
Ja nouja geld moet rollenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh de PS. Jezus wat een geld he
Veel te veel geld. Gekkigheid!quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh de PS. Jezus wat een geld he
jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, afgespoeld met een kölsch?
Slagveld op de weg vandaag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ps4 geef ik aan mijn neefje kan die gta v spelen als die 5 is
Zondequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slagveld op de weg vandaag.
Een pad, 2 Amerikaanse rivierkreeftjes en een rat. Allemaal plat.
De app zegt in eerste instantie huiskat, bij de pad. Bij inzoomen zegt hij westelijke gewone pad. Die kennelijk niet bestaat. Een Latijnse naam erbij van een soort uit Spanje.quote:
Lijkt niet echt op elkaar, alleen qua naamgeving.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app zegt in eerste instantie huiskat, bij de pad. Bij inzoomen zegt hij westelijke gewone pad. Die kennelijk niet bestaat. Een Latijnse naam erbij van een soort uit Spanje.
Snap er niks meer van.
Weet nog niet hoe ik hem in ga vullen. Als de kleine naar bed is nog even kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op elkaar, alleen qua naamgeving.
Dan streep ik hem door op m'n lijstquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM die film die ik zei kun je overslaan
Is het ergens niet goed als die dan dood zijn?quote:
Ga je Skunk 2023 kijken? Goeie Belgische film @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan streep ik hem door op m'n lijst
Bedankt!
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
banaanvraag mag niet oulehquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?
Bvd
Ik begin nu aan Reptilequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Is ecologisch gezien ook gunstig, ja.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is het ergens niet goed als die dan dood zijn?
Aziatische hoornaar maakt ook een flinke opmars, ben bang dat er straks geen bij meer over is.
Waaaaarop?????quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft het commentaar @:FlippingCoin Je bent te laat
voetjeballlquote:
Oh dat kiek ik niet vanavondquote:
Tegen de moffen! ik had jou wel in prinsenvlagprint verwacht voor de tvquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat kiek ik niet vanavond
net even gekekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga je Skunk 2023 kijken? Goeie Belgische film @:capuchon_jongen
Die draag ik altijd met trotsquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen de moffen! ik had jou wel in prinsenvlagprint verwacht voor de tv
ben niet zo voor wraakzuchtige eindesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goeie film ja toch? Wil hem gaan kijken.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef Loverboii het volgende:
[..]Maat spoiler tag. Ik moet nog kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou er geen geld aan gevenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maat spoiler tag. Ik moet nog kijken!
waar is datquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
we zitten op het geheime forum
alleen voor dikzakken dusquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen van abergodin
Graag als eerste door @FlippingCoinquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij ook een streep door wat gebruikersnamen plaatsen?
Bvd
What the actual fuckquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag als eerste door @:flippingcoin
Nee. Ben geen kleine proleet met twee huurhuisjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker! Ga je de nieuwe Laforest worden?
Oh dan kun jij hopelijk wel een goede kapper betalenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee. Ben geen kleine proleet met twee huurhuisjes
Had niemand je dit laten weten? Beetje jammer.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ah. Hier zitten we dus. Vond het al zo leeg daar.
Wel. @Aberkullie liet het me weten, maar had niet de moeite genomen te kijken. Werd net gestuurd door @Ama vanuit de koffiechatquote:Op woensdag 11 september 2024 11:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Had niemand je dit laten weten? Beetje jammer.
Voor 50% wel!quote:
Prima wel eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe gaat het met jou mr @:bezsen
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik lach elk politiek persoon uit
Krijg je een prothese maat? Hoop dat je steun kan vinden in je familie en god.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Prima wel eigenlijk
De operatie heelt prima
Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 11 september 2024 18:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja sorry, kan niet goed tegen hypocrisie. Beetje iemand psychologisch shamen, terwijl je zelf ook aan de ggz tiet hangt. Kan daar niet tegen. Sorry misschien sloeg ik door.
Je moet wat als je geen leven hebt. Ben soms wel jaloers op jou, jij hebt veel gezien van de wereld. In Tokyo gewoond wat me wel leuk lijkt. Maar ook in Beijing daar ben ik echt jaloers op, Berlijn lijkt me verder ook wel leuk, maar niet zo leuk als Beijing. Hoewel Berlijn wel leuker en beter is dan alles wat Nederland dan ook maar te bieden heeft.quote:
Waardeer je geste, maar ben verder gewoon een kleine speler hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 18:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen leven hebt. Ben soms wel jaloers op jou, jij hebt veel gezien van de wereld. In Tokyo gewoond wat me wel leuk lijkt. Maar ook in Beijing daar ben ik echt jaloers op, Berlijn lijkt me verder ook wel leuk, maar niet zo leuk als Beijing. Hoewel Berlijn wel leuker en beter is dan alles wat Nederland dan ook maar te bieden heeft.
Ik heb gewoon een saai leven maat.
gelukkig makkerquote:Op woensdag 11 september 2024 18:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Prima wel eigenlijk
De operatie heelt prima
Ik heb met het oog op infectiegevaar en gevoeligheid nog geen uitgebreide voelsessie gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ah goed, is dat een gek gevoel zo'n lichaamsvreemd object in je balzak?
@Bezsen is gewoon een klasse apart gaat met pensioen en is nog geen dertig. Jij werkt wel gewoon, maar hebt veel gezien van de wereld. Mis je Beijing niet soms? Lijkt me echt geweldig daar.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waardeer je geste, maar ben verder gewoon een kleine speler hoor
@:Bezsen is ons grote voorbeeld in deze SC
Nog een maandje en dan ben ik 30.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:bezsen is gewoon een klasse apart gaat met pensioen en is nog geen dertig. Jij werkt wel gewoon, maar hebt veel gezien van de wereld. Mis je Beijing niet soms? Lijkt me echt geweldig daar.
Oh ja, shit. Dat is wel slim. Ik subscribe mij erop, mocht het genezen zijn, dat we een update zien. Hoe gaat die verder maat?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb met het oog op infectiegevaar en gevoeligheid nog geen uitgebreide voelsessie gedaan.
Komt niet echt als een verrassing toch?quote:
Met dertig met pensioen, dan heb je wel iets goed gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan ben ik 30.
Dat wordt een knalfuif.
Hey daddy questular. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing toch?
hoeveel?quote:
Wat vind jij van het feit dat Joe Biden zich heeft teruggetrokken?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt af van het idee, en je voorstel.
zal wel een geheimhoudingsverklaring opstellen als je meer dan 50k kan investerenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt af van het idee, en je voorstel.
Opvallend. Erg ondoorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat vind jij van het feit dat Joe Biden zich heeft teruggetrokken?
Dat lukt deze maand nog niet. Moet ik nog even 2 maanden voor sparen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel een geheimhoudingsverklaring opstellen als je meer dan 50k kan investeren
Waarschijnlijk zodat ze nu de leeftijd van Trump in het geding kunnen brengen. Strategisch wel een goede zet.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend. Erg ondoorzichtig allemaal.
Eerst vol blijven houden dat je gaat runnen, je partij staat achter je. Willen geen voorverkiezingen, en dan dit. Raar.
komt goed heeft geen haastquote:Op woensdag 11 september 2024 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt deze maand nog niet. Moet ik nog even 2 maanden voor sparen.
Geef ons eens wat meer tipjes van de sluier dan makker.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt goed heeft geen haast
IoT ideequote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef ons eens wat meer tipjes van de sluier dan makker.
AI-gerelateerd idee?
Dat kan van alles zijnquote:
kloptquote:
die zijn mooiquote:
let maar op, ik kan gedachten lezenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt goed heeft geen haast
Je moet nog wel wat aan je overtuigingskracht doen voor je ons onze centen laat afstaanquote:
niet zonder een handtekening onder een NDAquote:Op woensdag 11 september 2024 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog wel wat aan je overtuigingskracht doen voor je ons onze centen laat afstaan
ffs nu al geradenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Een prostaatmassageapparaat aangestuurd door hersengolven?
Broodrooster met Wifi???quote:
Neem die maar mee op de meet danquote:Op woensdag 11 september 2024 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet zonder een handtekening onder een NDA
Duurde nog langquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing toch?
Ik ben een vliegend hertquote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben een zwaarlijvige kraai
Ik ben een cheetah.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ben een zwaarlijvige kraai
baasquote:Op woensdag 11 september 2024 19:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Die drinkt na een zware dag een pot bier en dan is het goed.
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geertquote:
Oh ik vind eigenlijk dat ze wel een gunfactor heeft.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geert
Timmerfrans w> kerolijn w> geertjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de walgladder staat zij bij mij hoger dan Geert
Haar boerbovenburger beweging is pure lobbyquote:Op woensdag 11 september 2024 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik vind eigenlijk dat ze wel een gunfactor heeft.
Maar dat was al vijand nummer 1 nog voor hij in de kamer kwam. Nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Timmerfrans w> kerolijn w> geertje
Welquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een betere baard dan Timmermans
wijze woorden, bedankt voor de updatequote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
Beste mensen,
Even voor de goede orde omdat ik een hoop verwarring om mij heen zie over mijn wetenschappelijke werk.
Ik kan met zekerheid zeggen dat de collectieve bewustzijnstransitie naar het high-tech matriarchaat per 9/9 echt volledig voltooid is.
Het patriarchaat heeft geen toekomst meer op aarde, wat er verder ook gebeurt. Dat is een voldongen feit en hangt niet af van specifieke personen of gebeurtenissen o.i.d. Het is simpelweg een realiteit die zich presenteert en waar wij ons toe te verhouden hebben.
Wel moet de transitie naar het high-tech matriarchaat nog concreet en praktisch invulling worden gegeven. Dat zal ongeveer tot 2040 duren. Daar is verder geen enkele haast bij en ook dit is overigens een proces dat zich natuurlijk zal ontvouwen.
Ik begrijp goed dat er een kleine groep fervente aanhangers is van het patriarchaat. Ik begrijp ook dat dit voor hen een spannende en onzekere tijd is.
Ik wil iedereen desondanks toch vragen de rust en kalmte te bewaren. Er is niks aan de hand. Niemand wordt aan het kruis genageld. Er komt geen klopjacht op bepaalde personen of groepen. Iedereen speelde precies de rol die hij moest spelen en alles is helemaal goed zoals het is.
Er komt nu geen periode waarin de "goeieriken" van de "slechteriken" of de "daders" van de "slachtoffers" worden onderscheiden. Sterker nog, dit hele proces gaat erover dat wij collectief mogen ontdekken dat dat duale onderscheid uiteindelijk niet bestaat.
Ik ben zelf voorstander van een rustige, drama-vrije en respectvolle transitieperiode. Waarin de stapjes samen met alle betrokkenen rustig worden genomen als men er klaar voor is. Waarin niemand tot zondebok wordt gemaakt. Het gaat er juist over dat wij leren al het menselijk handelen systemisch te bekijken, hoe destructief dat handelen ook is.
Wij mensen zijn onderdeel van grote evolutionaire processen in een spel van licht en donker dat ons allemaal ver boven de pet gaat en dat onze individuele levens fors overstijgt. Het enige wat wij kunnen doen is ons hieraan overgeven.
Ik hoop dus ook dat ik en anderen die lang hebben gestreden voor "de nieuwe wereld" nu verder met rust kunnen worden gelaten. Wij zijn geen bedreiging en wij zijn tegen helemaal niemand. Wij willen niets liever dan iedereen meenemen naar de nieuwe wereld, en dat zal ook lukken.
Het patriarchaat gaat niet alleen over bloemetjes en bijtjes maar is een bikkelhard survival-systeem. Dit was broodnodig voor de evolutie van onze soort, en iedereen die er een rol in speelde zal daarvoor ook de waardering en erkenning krijgen, wat die rol ook was.
Dit is nu eerst een tijd van bezinning en introspectie, en van het voorzichtig likken van alle forse wonden - in het lichaam, in de psyche en in sociale systemen. Dit betreft persoonlijke en kwetsbare processen in de eigen leefkring. Dit alles kost veel tijd en is vaak emotioneel erg beladen.
Ik zou iedereen willen vragen hier respectvol mee om te gaan en elkaar daar nu alle tijd en ruimte voor te geven die een ieder nodig heeft. Gun elkaar dus privacy, ook als het ideologische tegenstanders betreft.
En verder kan men gewoon over tot de orde van de dag.
Merci.
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
Beste mensen,
Even voor de goede orde omdat ik een hoop verwarring om mij heen zie over mijn wetenschappelijke werk.
Ik kan met zekerheid zeggen dat de collectieve bewustzijnstransitie naar het high-tech matriarchaat per 9/9 echt volledig voltooid is.
Het patriarchaat heeft geen toekomst meer op aarde, wat er verder ook gebeurt. Dat is een voldongen feit en hangt niet af van specifieke personen of gebeurtenissen o.i.d. Het is simpelweg een realiteit die zich presenteert en waar wij ons toe te verhouden hebben.
Wel moet de transitie naar het high-tech matriarchaat nog concreet en praktisch invulling worden gegeven. Dat zal ongeveer tot 2040 duren. Daar is verder geen enkele haast bij en ook dit is overigens een proces dat zich natuurlijk zal ontvouwen.
Ik begrijp goed dat er een kleine groep fervente aanhangers is van het patriarchaat. Ik begrijp ook dat dit voor hen een spannende en onzekere tijd is.
Ik wil iedereen desondanks toch vragen de rust en kalmte te bewaren. Er is niks aan de hand. Niemand wordt aan het kruis genageld. Er komt geen klopjacht op bepaalde personen of groepen. Iedereen speelde precies de rol die hij moest spelen en alles is helemaal goed zoals het is.
Er komt nu geen periode waarin de "goeieriken" van de "slechteriken" of de "daders" van de "slachtoffers" worden onderscheiden. Sterker nog, dit hele proces gaat erover dat wij collectief mogen ontdekken dat dat duale onderscheid uiteindelijk niet bestaat.
Ik ben zelf voorstander van een rustige, drama-vrije en respectvolle transitieperiode. Waarin de stapjes samen met alle betrokkenen rustig worden genomen als men er klaar voor is. Waarin niemand tot zondebok wordt gemaakt. Het gaat er juist over dat wij leren al het menselijk handelen systemisch te bekijken, hoe destructief dat handelen ook is.
Wij mensen zijn onderdeel van grote evolutionaire processen in een spel van licht en donker dat ons allemaal ver boven de pet gaat en dat onze individuele levens fors overstijgt. Het enige wat wij kunnen doen is ons hieraan overgeven.
Ik hoop dus ook dat ik en anderen die lang hebben gestreden voor "de nieuwe wereld" nu verder met rust kunnen worden gelaten. Wij zijn geen bedreiging en wij zijn tegen helemaal niemand. Wij willen niets liever dan iedereen meenemen naar de nieuwe wereld, en dat zal ook lukken.
Het patriarchaat gaat niet alleen over bloemetjes en bijtjes maar is een bikkelhard survival-systeem. Dit was broodnodig voor de evolutie van onze soort, en iedereen die er een rol in speelde zal daarvoor ook de waardering en erkenning krijgen, wat die rol ook was.
Dit is nu eerst een tijd van bezinning en introspectie, en van het voorzichtig likken van alle forse wonden - in het lichaam, in de psyche en in sociale systemen. Dit betreft persoonlijke en kwetsbare processen in de eigen leefkring. Dit alles kost veel tijd en is vaak emotioneel erg beladen.
Ik zou iedereen willen vragen hier respectvol mee om te gaan en elkaar daar nu alle tijd en ruimte voor te geven die een ieder nodig heeft. Gun elkaar dus privacy, ook als het ideologische tegenstanders betreft.
En verder kan men gewoon over tot de orde van de dag.
Merci.
doubtquote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
slaap goedquote:Op woensdag 11 september 2024 22:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lig in mijn mand slaap lekker
echt hequote:Op donderdag 12 september 2024 12:13 schreef Solotovski het volgende:
Laffe herders, KLB verlaten
Blijf maar weg ook
Nou nou, moet dat nu?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:13 schreef Solotovski het volgende:
Laffe herders, KLB verlaten
Blijf maar weg ook
Volgende keer luisteren naar @Niels0Kurovskiquote:Op donderdag 12 september 2024 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
zouden hier keiharde regen krijgen met 14mm/u
uiteindelijk scheen de zon
wie is datquote:Op donderdag 12 september 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgende keer luisteren naar @:niels0kurovski
Kreeg geen melding, vreemd.quote:
schaduw banquote:Op donderdag 12 september 2024 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kreeg geen melding, vreemd.
lekker meidquote:Op donderdag 12 september 2024 20:16 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb me zo vies volgevreten bij de vegan
Cash een auto kopenquote:
10.000 ballen maatquote:Op donderdag 12 september 2024 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cash een auto kopenWat een patjepeeër
Ja, die naïeve Ria achter het loket had wel wat meer verificatie vragen mogen stellen!!quote:Op donderdag 12 september 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
10.000 ballen maat
Mooie waggie had die gehaald
"Hoe wilt u het hebben?"quote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die naïeve Ria achter het loket had wel wat meer verificatie vragen mogen stellen!!
Ah joh beetje werken niks mis meequote:Op donderdag 12 september 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna weekend maatjes. Nog even volhouden.
Was sowieso een huurmoordenaarquote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die naïeve Ria achter het loket had wel wat meer verificatie vragen mogen stellen!!
Had hij beter paar blaffers van dat geld kunnen kopenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was sowieso een huurmoordenaar
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij beter paar blaffers van dat geld kunnen kopen
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah joh beetje werken niks mis mee
Ah ja dan is het andersquote:Op donderdag 12 september 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.
Wanneer is de eerstvolgende schoolvakantie weer ?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze weken zijn erg druk op werk. Ben toe aan weekend.
Flinke turbulentie?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:59 schreef Bezsen het volgende:
Vandaag erg vervelende vlucht gehad.
Nee, dat interesseert me niet.quote:
Kreeg je die meds niet mee met doktersvoorschrift?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me niet.
Kon m'n pijnstilling niet meenemen dus voor de security in London de laatste pil gehad en toen pas weer nieuwe van de arts hier.
Dat waren in totaal 10 hele lange uren
Had die documentatie niet op tijd op orde.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je die meds niet mee met doktersvoorschrift?Wtf
ripquote:Op donderdag 12 september 2024 21:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Had die documentatie niet op tijd op orde.
Bedenk maar wat een hel het voor je was geweest als je economy had gevlogenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We hebben het weer overleefd!!!
Dan had ik mezelf van kant gemaakt boven Irak gok ik.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedenk maar wat een hel het voor je was geweest als je economy had gevlogen
Week 45 geloof ik.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende schoolvakantie weer ?
Hoi hoi, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf van kant gemaakt boven Irak gok ik.
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze
Wil ik ook wel in huis eigenlijk maarja
Violence baby!quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2024 08:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooit mee geschoten, wat een geweld, Vond het helemaaal niks.
Dat heb je weleens met een wapen jaquote:
Hebben we nog iets van vrijgevochten gehoord? Heel verdacht.quote:Een tragische zaak uit Zwitserland heeft de aandacht getrokken toen bekend werd dat voormalig Miss Zwitserland-finaliste Kristina Joksimovic op brute wijze is vermoord door haar echtgenoot. Het lichaam van de 38-jarige ex-model werd in februari gevonden in hun woning in Binningen, nabij Basel.
Haar man, louter bekend onder het pseudoniem Thomas, heeft bekend zijn vrouw te hebben gedood en in stukken te hebben gesneden. Vervolgens pureerde hij delen van haar lichaam met een blender. Hoewel hij beweert gehandeld te hebben uit zelfverdediging, wijzen forensische rapporten erop dat zijn versie van de gebeurtenissen niet klopt.
de timing doet je wel denkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Hebben we nog iets van vrijgevochten gehoord? Heel verdacht.
Slimme zet!quote:
Gruwelijk natquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
niet verwacht dat Nederland zo laag staat op de lijst
Colombia jaquote:
Deprimerende getallen inderdaad.quote:
Winter heeft opzich wel charmes, maar herfst? Nee dat heeft niks aantrekkelijksquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:23 schreef Questular het volgende:
Ik hou persoonlijk wel van de winter. Eigenlijk heeft elk jaargetijde zijn charmes.
Vind de herfstkleuren wel wat hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winter heeft opzich wel charmes, maar herfst? Nee dat heeft niks aantrekkelijks
Regenjas, kaplaarzen en verder niets? Bij de parkeerplaats je dollo flashen aan Ria's met een kort pittig kapsel zeker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:39 schreef Solotovski het volgende:
Mijn najaars en wintergarderobe is zoveel dikker dan m'n zomergarderobe.
Kom maar op met dat najaar
Ik geloof dit onmiddelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:53 schreef Questular het volgende:
Solo heeft zo een Stone island parka ik weet het zeker.
Wat erg voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:12 schreef Solotovski het volgende:
Ze noemen me ook wel Lowlands Liam
Damhert Donny, aangenaam.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze noemen mij ook wel eens waterbuffel bert
Naturistenleef lijkt me wel wat. Maar niet in de winter.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Regenjas, kaplaarzen en verder niets? Bij de parkeerplaats je dollo flashen aan Ria's met een kort pittig kapsel zeker.
Als je dan ruzie krijgt trekken ze aan je tietquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naturistenleef lijkt me wel wat. Maar niet in de winter.
Mag gewoonquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dan ruzie krijgt trekken ze aan je tiet
Lijkt mij helemaal niks naturist zijn
We zijn hier deftig vriendelijk en schizofreen graag aanpassenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Is er al duidelijk wat hier allemaal wel en niet mag
Is debieltje al toegestaan
Is die wel up to date met dit jaar?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
niet verwacht dat Nederland zo laag staat op de lijst
Primaquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We zijn hier deftig vriendelijk en schizofreen graag aanpassen
Wat doe jij hier nou weerquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is die wel up to date met dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |